/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
hvem er bibsamie?
Fra : binky
Vist : 260 gange
25 point
Dato : 04-04-04 14:28

Hvorfor lukker bibsamie ikke sit spørgsmål om binky, som har stået stille længe? Der kommer åbenbart ikke noget, bibsamie kan bruge, så luk det og indrøm, at du kom for langt ud. Som gammel bruger af kandu, må du jo vide, hvor irriterende, det er, når et spørgsmål bliver ved med at stå åbent. Og du kommer nok ikke nærmere på spørgsmålet, hvem binky er.
binky

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-04-04 14:38

Nu skal jeg gå over på spørgsmålet og fortælle hvem >>binky<< er, så det kan lukkes.
Emesen.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 04-04-04 15:13

Hej binky...... igen

Hvor er jeg altid glad for at du stiller et spørgsmål.

Hvem bibsamie er? Gad vide om han ved det selv?

Og det er meget pænt af dig at minde ham om at han skal lukke sit spørgsmål, som han ikke får yderligere svar på.

Mordex

Kommentar
Fra : binky

Dato : 04-04-04 15:24

emesen
Kan du fortælle noget nyt om binky, så vil jeg da gerne vide det, for pludselig efter gentagne chikanerier er det spørgsmål gået død. Jeg har før efterlyst en dead-line for spørgsmål, og det er længe siden, der er rørt ved "hvem er binky". Nu spørger jeg,"hvem er bibsamie", for sætter man det igang, som vedkommende har gjort, kan man da ikke lige pludselig gøre sig usynlig.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 04-04-04 15:27

binky,
Han har nok indset at han tog fejl, og er blevet fej. Tør ikke komme tilbage.......

Har du forresten fået min sidste kommentar om ølglassene i "problemer med tastatur?"?

Mordex.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-04-04 15:29

Har du ølglas i tastaturet "Mordex"

Kommentar
Fra : binky

Dato : 04-04-04 15:31

du ha problem refi
binky

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-04-04 15:31

Nej, jeg kan ikke fortælle noget om hverken "binky" eller "bibsamie".
Spørgsmålene var bare så fjollede, at jeg "måtte" her ind, det er jo smalltalk.
Emesen.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 04-04-04 15:32

Hej refi
For en gangs skyld er jeg glad for at "se" andre end binky........
Har du det godt refi?
Er vi ikke glade for at have hjulpet binky med tastaturproblemerne? Jeg er da

Mordex.

Kommentar
Fra : binky

Dato : 04-04-04 15:33

Hej Mordex
Jeg har set din kommentar om ølglas. Jeg kan bare godt lide at fylde noget i dem
mvh
binky

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 04-04-04 15:35

Du har da også humor binky........

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 04-04-04 15:35

Du har da også humor binky........

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 04-04-04 15:35

UPS

Kommentar
Fra : binky

Dato : 04-04-04 15:36

Hej emesen
Du melder ud, og det er fint.
mvh
binky

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 35 point
Dato : 04-04-04 15:38

Jo selvfølgelig er "vi" da det.
Det har jeg skam også sagt til "binky"
Hvad jeg ikke forstår er hvorfor det er så vigtigt at vide hvem der er hvem.
Der findes tonsvis af dobbeltprofiler på kandu, og de dummer sig alle før eller siden
Det har vi også set mange gange.
Folk der "bare" vil lave skæg i gaden, finder du overalt - følg med på spøgen eller forlad spørgsmålet.
Jeg personligt er helt holdt op med at hidse mig op over det. Jeg gjorde i starten men det fører reelt ikke til noget.
Dermed ikke være sagt at jeg ikke kan finde på at komme med en spydig bemærkning, men det er vel også tilladt.
Generelt er ALT jo tilladt her på kandu - sålænge man ikke giver sig selv point.

Kommentar
Fra : binky

Dato : 04-04-04 15:40

Hej Mordex
Tag ikke fejl af, om jeg har humor.
Jeg skal bare lige have en finger i jorden, inden jeg kommer med mine kommentarer. Troede du ikke, jeg havde humor; havde jeg ikke det, eller rettere sagt har man ikke det, så er livet da kedeligt.
mvh
binky

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 04-04-04 15:44

?????????
Men ok refi, du har sikkert ret.
Mig og binky tager det cool.............. (som de unge ville skrive det)

Og binky, så må refi´s liv bare være kedeligt
Men jeg kan da godt se at du har humor, humør o.m.a. ......

Mordex.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-04-04 15:45

Dobbeltprofil..........det er også mig.
Emesen/Eyvind.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-04-04 15:51

"mORDEX"
Hvad får dig dog til at tro mit liv er kedeligt.
Tværtimod - kunne jeg gøre alt om er det faktisk meget lidt jeg ville ændre.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 04-04-04 15:56

>>refi
Citat
Troede du ikke, jeg havde humor; havde jeg ikke det, eller rettere sagt har man ikke det, så er livet da kedeligt.

Så ser det bare ud til at du er kedelig, du har jo ingen humor.

Kommentar
Fra : binky

Dato : 04-04-04 16:07

emesen
Er du en dobbelt profil?
Godt nok at vide
binky

Kommentar
Fra : binky

Dato : 04-04-04 16:08

emesen
Det skulle da vel ikke være bibsamie, for den profil hører vi da ikke meget til.
binky

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 04-04-04 16:09

binky,
Jeg og dig har da også en dobbeltprofil........
Det er binky/Mordex og Mordex/binky
Det er der jo nogen der mener

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 04-04-04 16:10

Nej binky
Det er emesen/Eyvind, som han skriver længere oppe

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-04-04 16:12

Næsten alle ved at Emesen og Eyvind er samme person.
Dobbeltprofilen blev lavet en gang i sommer for sjov skyld, og har hængt ved siden.
Du kan klikke på navnet, og se efter.
Emesen/Eyvind.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 04-04-04 16:15

>>emesen
Er det med stort E eller med lille? Du kan ikke rigtig selv bestemme dig........

Kommentar
Fra : binky

Dato : 04-04-04 16:16

Hej Mordex
Det er jo nemt at blive udråbt til dobbeltprofil, og nu skrev emesen selv om det, og bibsamie har ikke været på banen et pænt stykke tid. Så de' li' de'. Hvad skal vi tro?
Udover det så mangler jeg stadig rigtig meget en melding fra bibsamie. Vedkommende er måske sådan en døgnflue. Kom nu ud af busken.
mvh
binky

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 04-04-04 16:18

binky
Han er sikkert på ferie........

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-04-04 16:21

Jeg kan ikke rette profilnavnet. Men egentlig er det med lille.
eMeSeN - som jeg opfandt da jeg ville chatte med de amerikanske nerd's via MSN.
Eyvind.

Kommentar
Fra : binky

Dato : 04-04-04 16:25

Er det en han?
mvh
binky
Der er da mange på ferie, for alle dem, der kørte på den dobbeltprofil, de mente, vi havde, de er da lige pludselig ikke på banen.
mvh
binky

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 04-04-04 16:30

Det er en han, ja. Han hedder Per.

Og de andre? De har ikke så meget at sige. De tog jo fejl, så de har nok ikke flere problemer for tiden.......

Nå, jeg skal lige ude og ha´ noget mælk, salat og andet til maven....... Jeg er tilbage lidt senere.
Ha´ det godt binky. Du hører fra mig om ca. 30 min...

Mordex.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-04-04 16:34

>>>>>>>>>>>>>>>>binky
Bibsamie - døgnflue er han vist ikke:
http://www.kandu.dk/dk/Userhist.asp?uid=119639
Hvis du kigger på en Kandu-brugers historik, kan du danne dig et billede af hvem de er.
Du kan også gå i søgelinien (alle emner)og skrive et brugernavn.
http://www.kandu.dk/dk/search.asp?area=7&groupid=-1
Om han er en anden også.................det ved jeg ikke.
Emesen.

Kommentar
Fra : binky

Dato : 04-04-04 16:34

Hej Mordex
Jeg trækker mig lidt, for jeg er nødt til at følge det sidste is-hockey, og der skal jeg virkelig koncentrere mig om at sende tanker til holdet. Det går ikke så godt for dem.
Lidt national er man jo.
Vi skrives ved.
mvh
binky

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-04-04 16:35

Ja "Mordex"

Fakta har jo åbent.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 04-04-04 16:37

>>refi

Hold op..... tak............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Det er et overstået kapitel refi.....
Men den var eller god

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 04-04-04 16:38

ellers.......god.

Kommentar
Fra : musenfryd

Dato : 04-04-04 17:29

ok.. så må jeg hellere ud med det...
det er mig der står bag samtlige profiler her på kandu, alle lige med undtagelse af en......
bibsamie

musenfryd (eller hvem hun nu er)

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 04-04-04 17:35

>>binky
Jeg tænkte på............... har der ikke engang været en tegnefilm der hed binky, eller en i en tegnefilm der hed det?
Er det derfra du har dit nick?

Mordex.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-04-04 17:36

Godt gået

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 04-04-04 17:37

>>refi
Hvem, hvad, hvor?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-04-04 17:42

Har du fået mælk

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-04-04 17:42

Yes - godt gået.

Kommentar
Fra : musenfryd

Dato : 04-04-04 17:44

det er hårdt arbejde.. især når jeg også står bag 3/4 af profilerne på dating.dk...og så alt det løse..

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-04-04 17:47

Er det ikke det man kalder en multikunstner

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 04-04-04 17:50

Ja refi. Jeg har fået mælk . Sødmælk. Og salat, agurk, kærnemælk, mineralvand, havarti ost, hakket oksekød, is og engelske hvide bønner i tomatsovs. Så har jeg fået det hele med. Er der andet du vil vide refi

Kommentar
Fra : musenfryd

Dato : 04-04-04 17:50

joh.. eller skizofren......
musenfryd

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-04-04 17:56

Ja "Mordex" - Hvad kommer retten til at hedde og hvornår skal vi komme : - ( =

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-04-04 17:58

Har man mon haft en dårlig dag "Mordex"

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 04-04-04 17:59

Lad os kalde den for ................... jeg kan ikke finde på noget.
Men binky kan jo komme når som helst Hun/han er altid velkommen.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 04-04-04 18:00

>>refi
Du gør den da ikke bedre med dine kommentarer
Citat
Fakta har jo åbent. :oD

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 04-04-04 18:01

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-04-04 18:05

Hvad faén er der galt med fakta - de har da udmærkede varer - jeg handler da selv der.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 04-04-04 18:07

>>refi
Jeg klager skam ikke over varene.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 04-04-04 18:15

>>refi
Vidste du at vi har 2 zoologiske haver i Odense?
Der er den alm. ved sygehuset, og så er der en åben en, ligesom Givskud Løvepark.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-04-04 18:18

Er det den der hedder "Rosengårdscentret"

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 04-04-04 18:20

Nej.
Den hedder Vollsmose
Der opfører de sig værer end dyr............
Men husk............rul vinduerne op, ellers kan de finde på at angribe

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-04-04 18:37

Jeg har glemt spørgsmålet - så jeg hopper her.
Emesen. (ej Bibsamie)

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 04-04-04 18:38

Farvel emesen med e og m

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 04-04-04 20:26

Nå binky.
Er du færdig med at sende tanker til ishockey holdet?

Kommentar
Fra : binky

Dato : 05-04-04 15:40

Hej emesen
Du må undskylde det, jeg skrev om dobbeltprofil. Jeg var lige lidt for hurtig.
mvh
binky
Hej Mordex
Kan du se det hjalp. Hvor er vi gode her i Esbjerg, både i fodbold og is-hockey. Vi kan jo slet ikke få armene ned igen. Bare shit, at Esbjerg først vandt ishockey i 3. halvleg, for der røg min odd-set.
mvh
binky

Kommentar
Fra : binky

Dato : 05-04-04 15:41

Mordex
jeg er af hunkøn, bare for at få det på det rene.
mvh
binky

Kommentar
Fra : binky

Dato : 05-04-04 15:52

Hej Mordex
Min onkel havde en meget, meget klog politihund. Deraf navnet. Det er tilpas anonymt. Det er jo ikke værre, end så mange andre.
mvh
binky

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 05-04-04 16:48

>>Hej binky
Jeg svanede dig i går .......... jeg var ved at dø af kedsomhed.

Tillykke med sejren. Jeg kan se at du oddser? Hold da op, der er ikke mange kvinder der gør det. Og apropo kvinder..................... så undskyld, det var ikke fordi det skulle lyde så skidt. Det var bare en lille
Håber du kan tilgive mig binky.......

Anonymitet har vi jo alle lov til at ha´. Men jeg mener bare at have hørt navnet binky, et eller andet sted før........

Nå, men undskyld igen, kvinde binky

Mordex.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 05-04-04 16:48

savnede skulle der stå

Kommentar
Fra : binky

Dato : 05-04-04 17:00

Hej igen Mordex
Det var da en sød melding.
Jo, jeg oddser så vidt muligt hver dag, hvis jeg synes om kampene. Selvfølgelig spiller jeg på Esbjerg, Og ellers kan jeg lide de tyske kampe. Jeg spiller efter, hvor godt jeg kan lide navnet på holdet, for det med at sammeligne resultater, gider jeg ikke. For det meste giver det da overskud. Første gang jeg spillede havde jeg tre lige på for 10 kr, og jeg vandt 270 kr. på det. Det er nok derfor, jeg synes, det er sjovt. Jeg er ikke særlig sportsinteresseret. Det med navnet binky ved jeg ikke rigtigt noget om, undtagen min onkels hund.
mvh
binky

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 05-04-04 17:02

Sjov måde at oddse på. Efter navnet på holdet
Nå, men bare man vinder og har det sjovt.......

Kommentar
Fra : binky

Dato : 05-04-04 17:04

Det er jo lige det, og bare det løber rundt.
mvh
binky

Godkendelse af svar
Fra : binky

Dato : 05-04-04 17:28

Tak for svaret refi.
Jeg tager det til efterretning.

mvh
biky

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-04-04 17:37

selv tak

Tag ikke tingene så tungt - der er en ny dag imorgen