/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
At slå touchpadden fra på zitech bærbar?
Fra : grovfugl
Vist : 914 gange
20 point
Dato : 04-04-04 13:27

Hejsa. Slåsser lidt med touchpadden på min nye bærbare Zitech. Når jeg skriver så slår det bageste af min håndflade ned i tochpadden, og får derved placeret markøren andre steder i teksten. Og det, kan i nok regne ud, træls. Kan man slå sådan en fra? Jeg ville tro, at det kunne lade sig gøre i Bios, men nix bix. Hilfe, grovfugl

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 04-04-04 14:11

højre klik på denne computer vælg egenskaber og vælg hardware find enhedshåntering
der inde skal du finde din touthpad og deaktiver den
mvh Granslam

Accepteret svar
Fra : granslam

Modtaget 20 point
Dato : 07-04-04 20:44

har du fundet ud af det ?
hvis må du meget gerne lukke dit spg
mvh Granslam

Godkendelse af svar
Fra : grovfugl

Dato : 26-04-04 21:29

Tak for svaret granslam.

Kommentar
Fra : TPJensen

Dato : 03-10-06 22:34

Hejsa Jeg har lige købt en godt brugt zitech bærbar 2,4 248 mb ram osv.

men jeg har ikke nogen driver til den og da jeg kørte xp ind på ny virker det halve af den ikke og jeg aner ikke hvilken model det er da den har en del skrammer fra en koge plade der var lidt for varm fra den tidliger ejer ( spade ) håber på at der er nogen her som har nogen driver cd'er eller bare drivere de vil sende eller andet.... en lille beskrivelse af den. der er tv out på den 4 usb, dvd combo, sd-kort læser...... håber i kan hjælpe