/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
fra cpu til tv
Fra : supernova
Vist : 193 gange
50 point
Dato : 04-04-04 12:21

når jeg skal se film fra cpu på mit tv er det sort/hvidt på mit tv hvordan gør man så jeg kan se det i farver kan det være mit scarstik? når jeg prøver at stille det inde i nview kan jeg kun se tv eller monitor ikke begge dele på en gang når jeg søger efter skærme registrer den ikke mit tv er der nogen der kan hjælpe

Kommentar
Fra : ahtn

Dato : 04-04-04 14:54

prøv at se efter om der er nogle steder du kan vælge mellem NTSC og PAL. her skal du vælge PAL. hvis den film, du vil se, er NTSC er det ikke muligt at få farver på, på mange fjernsyn.