/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows XP
Fra : falc
Vist : 352 gange
120 point
Dato : 04-04-04 10:06

Jeg bruger fortrinsvis webspeed kabelnet men har også en konto hos cybercity.Når jeg henter post får jeg denne meddelelse Forbindelse til server kunne ikke oprettes Konto vip.cybercity.Protokol SMTP Port25 (ikke SSL).nej Socket fejl10061 Fejl nr 0*800CCC0E.Hvor skal jeg ændre indstillinger? falc.

Kommentar
Fra : tomato825

Dato : 04-04-04 11:31

Hej Falc

Du går til Outlook Express/Funktioner/Konti. Der opretter du en konto for Cybercity med navn og password. Henter du så post skal du muligvis skifte imellem de 2 konti, dette gør du også under Outlook express/Funktioner.
Håber du kan bruge dette til noget.
MVH Tomato825

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 120 point
Dato : 04-04-04 12:37

Prøvlige at tjekke i egenskaber for mailkontoen Funktioner - Konti - Post marker kontoen og vælg egenskaber
Klik på fanebladet Servere. Du skal tjekke om pop3 kontoen er i overensstemmelse med den du har fået fra Cybercity (vip.cybercity.dk) og du skal tjekke at smtp er i overensstemmelse med oplysningerne fra webspeed (hvis du bruger webspeed til at sende post), og så skal du selvfølgelig sikre dig at det Kontonavn og adgangskoden passer med det fra Cybercity.
vh.
Bjarne

Godkendelse af svar
Fra : falc

Dato : 05-04-04 09:30

Tak for svaret BjarneD.