/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
hvilket grafikkort ????
Fra : return
Vist : 658 gange
50 point
Dato : 03-04-04 21:14

hvilket grafik kort skal man vælge hvis man vil spille store spil ??

Accepteret svar
Fra : Befan

Modtaget 50 point
Dato : 03-04-04 23:29

Det kommer jo anpå hvor meget du vil give...

For hvis du ikke vil give så meget er en Geforce MX 440 65mb ddr udemærket.. (har selv haft den)
f.eks: http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=67500 til ca 500 kr...

Men hvis du gerne vil give mere, kan jeg også godt anbefale GeForce FX kort, bla. FX 5600eren, som jeg selv har, og er godt tilfreds med.
f.eks: http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=70152 til ca 1200 kr..

du skal også lige huske at det er ikke bare grafikkortet der gør at man kan spile store spil.. det er også Ram og Processor der spiller en stor rolle..

MVH Befan.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 03-04-04 23:32

Det er jo ikke kun grafikkortet der er afgørende for om du kan spille store spil Det er også cpu'en og rammene Men et grafikkort med så meget ram på som muligt er det bedste
Mvh Sune

Godkendelse af svar
Fra : return

Dato : 04-04-04 07:15

Tak for svaret Befan.

Kommentar
Fra : Befan

Dato : 04-04-04 23:34

Det var så lidt skulle det være en anden gang

MVH Befan