/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
Brugt men velholdt solsejl.
Fra : cappa
Vist : 575 gange
120 point
Dato : 03-04-04 20:57

Hej
Jeg søger med lys og lygte efter et brugt men velholdt solsejl, Sun blue, 925 cm, 2 sider, m. vinduer, gerne med forside også men ingen betydning. Er der nogen som kan hjælpe mig med dette.

Hilsen

cappa

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 03-04-04 21:11
Kommentar
Fra : sigmatau

Dato : 04-04-04 00:00

jeg vil bare tilføje et par links mere - et af stederne kan jeg huske at have set et sådan solsejl nævnt
www.campingdanmark.dk
www.dcu.dk

beggesteder har de en køb og salg side

Kommentar
Fra : michaelholm

Dato : 04-04-04 14:54

I har glemt Danmarks største brugtsalgs webside, hvis ikke Cappa allerede har været der
www.dba.dk
Held og lykke med at finde det
Michael

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 19-11-04 20:44

Hejsa
Spørgsmålet har været åbent længe nu, du skal huske at lukke spørgsmålet. Dette gøres ved at trykke i højre hjørne, på accepter svar ovenover det svar, du synes er bedst. Har du ikke fået et svar, der er tilfredsstillende, så kom med en kommentar her, så kan der måske komme et brugbart svar

Ha' en fortsat god dag