/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
HJÆLP dæk fra www.reifenversand.com
Fra : nam_nam
Vist : 893 gange
100 point
Dato : 13-05-02 13:27

Er der nogle der har kontaktoplysninger til reifenversand.

Afgav bestilling sidste uge, og har på fornemmelsen at det ene dæk er
udsolgt. Men jeg skal have synet kværnen og ud og køre NU, så jeg vil
eventuelt ændre min bestilling så der kan levers fra lager.

Har mailet til ham - men han svarer ikke. Der er intet telefonnummer på
web-siden. Kan nogle hjælpe med det - eventuelt fra en faktura elller
lignende?

Har indtryk af at andre har gode erfaringer med at handle dernede. Mine
indtil videre er ret tvivlsomme !

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 13-05-02 14:22

Hej

Faldt lige over dette indlæg:http://www.kandu.dk/dk/news/151501/groupid/20211 Det lader til de er meget svære at kontakte. Har du prøvet deres Faxnr:02721/200442

Mvh
Parkenss

Accepteret svar
Fra : 2mmy

Modtaget 100 point
Dato : 13-05-02 16:58

Her står navnet på hende, der har registreret domænet - det er vel også den person du skal have fat i?
http://www.netsol.com/cgi-bin/whois/whois?STRING=reifenversand.com&SearchType=do&STRING2.x=17&STRING2.y=14

Godkendelse af svar
Fra : nam_nam

Dato : 13-05-02 21:46

Tak for hjælpen !