/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
ANG: Hunde
Fra : karinaketelsen
Vist : 319 gange
170 point
Dato : 03-04-04 18:23

Hey der jeg vil lige høre om der er nogle der kender nogle sider hvor man kan købe hunde eller måske få gratis hunde...helst over sjælland da jeg bor nær slagelse og ikke har bil..jeg har kigget i dden blå avis.og nogle andre steder på nettet..jeg vil nemlig gerne ha en hund igen men den må ikke være for dyr...hvis I/du kender nogle steder så skriv endelig til mig.. Venlig hilsen karina ketelsen

E-Mail karinaketelsen9@hotmail.com

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-04-04 18:24
Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 03-04-04 18:26

Her var der måske en stor chance.

http://www.dyrenes-beskyttelse.dk

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-04-04 18:27

Sent ude jakjoe.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 03-04-04 18:30
Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 03-04-04 18:37

Hej, karina.
Jo, der er jo et par stykker i Roskilde internat, og du kan da høre på dem. Men du skal nok lige tænke på, at det er dyrt at have en hund. Den skal jo have sund mad hver dag, og så skal den vaccineres og have ormekur og sådan nogle ting. For slet ikke at tale om, hvis den bliver syg! Hvis du ikke har råd til at købe en hund, så har du heller ikke råd til at have den. Hvis du sparede op i nogle måneder, så kunne du måske få råd til en "kennelhund". Dem er der væsentligt flere af, end de der hunde, der gives væk eller sælges til lav pris. -Så kunne du også vælge en race og en størrelse, der passer lige netop til dig.

Kommentar
Fra : karinaketelsen

Dato : 03-04-04 18:43

jeg har harft hund før så jeg ved godt hvad det indbærer at ha en hund..jeg ville aldrig ha en hund hvis ikke jeg hade råd til noget eller ikke kunne klare det..jeg siger da tak for de sider i har givet mig..men skriv endelig til mig hvis i hører eller kender nogle der vil af med en hund eller vil sælge den...

Kommentar
Fra : krakgt

Dato : 05-04-04 10:25

Hej Karina
Jeg kender en familie, hvor de har en lille hund ca. 4 år, som de - grundet familens helbred, søger en rar og omsorgsfuld familie til at overtage ~ måske det er dig
mvh
krakgt

Kommentar
Fra : k.j.k

Dato : 05-04-04 21:21

Hej !

Prøv evt. her ................

http://www.hunde-formidling.dk/

Karin

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 07-04-04 17:54

Hej, Karina! Har du fundet din hund? Ellers er der spørgsmålet:

http://www.kandu.dk/dk/spg/37690

Kik på det, måske er det noget?

Kommentar
Fra : Fumleren

Dato : 05-06-04 00:55

ADVARSEL! Brug ALDRIG hunde-formidling.dk. Det er den rene pengemaskine, som absolut ikke er til for hundenes skyld. Jeg har selv haft en hund, som det viste sig, at de havde formidlet FIRE gange for fuldt gebyr på 7 måneder. Det fandt jeg først ud af, da jeg var på nippet til at aflive ham p.g.a. hans adfærd. Jeg gav ham dog en chance og fik rettet op på ham, men han havde altid en brist i sin tillid. Jeg havde ham i 15 år.
Dengang blev jeg så forarget over deres forretningsmetoder og -moral, at jeg skrev indlæg i både dag- og hundeblade. En af mine bekendte, som var hundetræner og meget inde i hundekredse, havde hørt, at der var udstedt deciderede mordtrusler på mig, fordi jeg var ved at ødelægge deres forretning med negativ omtale.
SÅ - hold jer langt væk!!!!