/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
problemer med e (tastatur)
Fra : binky
Vist : 291 gange
50 point
Dato : 03-04-04 18:10

Hvorfor er det altid e, der strejker i tastaturet? Er det vores mest brugte bogstav?
Nogen, der har et bud på det?
mvh
binky

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 03-04-04 18:13

Ja det er det !!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-04-04 18:15

Ja det er det.
Mit tastatur har et bogstav der ikke står noget på - og det er E - dernæst kommer A og R

Accepteret svar
Fra : Mordex

Modtaget 60 point
Dato : 03-04-04 18:25

Hej binky......
Du må lige lære at bruge de rigtige kategorier til dine spørgsmål. Jeg har personligt ikke noget problem i det, da dine spørgsmål aldit er sjove at svare på Men der er nok en eller anden derude der får ondt i ..... af det. Men du har sikkert ret. I dette indlæg er det mest brugte bogsat E, så det er sikkert derfor det er det mest strejkende.

Mordex.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 03-04-04 18:25

Noij, kan man slide sit "e" op?? Det var da spøjst. Men mit har ikke så meget som en ridse, så jeg sender dig fluks nogen: eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
---Og de store, hvis du skulle få brug for dem.. EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Sig til hvis du skal bruge flere....

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 03-04-04 18:29

Hej igen binky......
Når det nu er smaltalk, så synes jeg at du kan give pointene til mig. For det første er jeg altid enig med dig , og for det andet mangler jeg 14 point for at komme op på 4000. Det synes jeg kunne være enormt sjovt

Mordex.

Kommentar
Fra : binky

Dato : 03-04-04 18:30

Hej Birgitta
Tak for dem, jeg har gemt dem, så nu har jeg da en reserve. Jeg er faktisk allerede begyndt at bruge af dem.
mvh
binky
Hej Mordex
Du har ret med kategorien, men det er ligesom, når jeg spiller kort. Det er derfor, jeg aldrig vinder. Jeg mangler overblik. Men jeg skal huske på det.
mvh
binky

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 03-04-04 18:32

Hej binky.......

Vi må spille samen en dag binky, så skal jeg lære dig at spille rigtigt

Mordex.

Kommentar
Fra : binky

Dato : 03-04-04 18:33

Hej Mordex.
Er du klar over, hvad du beder om. Jeg ville skam gerne, og hvis du ellers er klar til at tage følgerne fra sidste gang, jeg gav dig point, så får du de point, du mangler.
Nu skal du bare se reaktioner.
mvh
binky

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 03-04-04 18:34

Sammen skulle der stå.

Kommentar
Fra : binky

Dato : 03-04-04 18:34

Hej Mordex.
God ide, for min makker i kortspil er gennemgående ikke så tilfreds med min indsats.
Spiller du whist?
mvh
binky

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 03-04-04 18:36

Der er ingen andre end dig der bestemmer hvem der skal have point.
Jeg kan når som helst komme med mange eksempler på at det er et uretfærdigt forum. Og de andre (refi) har sgu point nok......

Mordex.

Kommentar
Fra : binky

Dato : 03-04-04 18:36

Mordex
Hvorfor er du altid enig med mig?
mvh
binky

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 03-04-04 18:36

Jeg kan altid lære det binky.......

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 03-04-04 18:37

Indtil videre har der ikke været noget jeg er uenig i, så sådan er det bare....... .o)

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 03-04-04 18:38

Kommentar
Fra : binky

Dato : 03-04-04 18:41

Hej Mordex
Det har jeg det helt fint med.
(F......) e, det strejker.
Hvis du ikke spiller whist, så kan jeg nok lære dig det. Vi vil da være det ultimative makkerpar, men skidt, bare det er sjovt.
mvh
binky

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 03-04-04 18:44

Igen er jeg fuldstændig enig med dig binky....... Se, det kan jo ikke være anderledes...

Kommentar
Fra : binky

Dato : 03-04-04 18:51

Mordex
Har du smagt belgisk øl? Jeg var til øl-smagning torsdag aften. Noget af en oplevelse.
mvh
binky

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 03-04-04 18:58

Ikke lige belgisk. Men jeg kan forstille mig at det smager godt.....
Er det ikke i Belgien de har de der alper, med øl i store krus?

Af øl har jeg smagt dansk, tysk og polsk. Og det polske er simpelthen det bedste. Det smager bare..... super

Hvad var det for en ølsmagning? Var der mange slags øl? For det lyder spændende.........

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 03-04-04 19:05

Jeg bruger mest den der anyki tast.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 03-04-04 19:07

Så´n en har jeg ikke.
Hvad er det for en tast?

Kommentar
Fra : binky

Dato : 03-04-04 19:10

Vi startede med pølsebord og Kylle-Rylle påskebryg, fordi ølleverancen var forsinket.
Så fik vi noget, der hed hindbærøl, jeg kan ikke huske de belgiske navne. Den duftede af hindbær, det var ikke lige mig. Så kom der noget gyseligt noget i stil med den der hvedebryg, vi har kunnet købe herhjemme. Heller ikke mig. Men så fik vi 3 gange i rap dejlig mørk øl, som bare var god. Så det tegnede godt. Men den næste, som koster 70 kr. for 70 cl., var det værste, jeg har smagt. Det var en påskebryg, og vi var allesammen nødt til at drikker slatter af de foregående øl, for at få den grimme smag væk. Vi sluttede med sådan noget uden særlig smag, men med en promille på 10,6.
Alt i alt foretrækker jeg de danske øl.
mvh
binky

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 03-04-04 19:13

Så skulle du prøve en polsk øl. Jeg har faktisk en ekstra Zywiec herhjemme

Men det pølsebord der...... det lyder godt. Ærgeligt jeg ikke var der. Du må lige sige til en anden gang binky.....så kommer jeg, men kun hvis der er pølsebord igen

Kommentar
Fra : binky

Dato : 03-04-04 19:31

Jeg skal sige til, Mordex
Pølsebordet er jo en god ting, for så kan man holde den gående lidt længere.
mvh
binky

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 03-04-04 19:32

hehe.. hvis man spiller meget så er det vel nok nærmere "A, D, W, S, SPACE, LFT SHIFT" der blir brugt mest...
Hvis man chatter meget så er det nok nærmere "E, T, R"

mvh Brommi

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 03-04-04 19:33

Jeg venter så på et "til" fra dig binky

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 03-04-04 19:34

Hos mig er der næsten ikke mere af "b"i"n"k"y" tilbage.......

Kommentar
Fra : binky

Dato : 03-04-04 19:38

Hej Brommi
Jeg spiller ikke på computeren, så det er ikke problemet. Det er også kun e, jeg har bøvl med. Jeg har skiftet tastatur. Men jeg har tænkt på, om jeg har en ekstra stærk langfinger, for jeg skriver blindskrift, ikke fordi jeg er blind, men sådan har jeg lært det.
Der er ikke problemer med de andre taster. Jeg bruger da godt nok højre hånds langfinger til du ved nok.
mvh
binky

Kommentar
Fra : binky

Dato : 03-04-04 19:41

Mordex
Jeg glemte helt at fortølle dig, at vi fik hvert et ølglas med stilk og guldkant. Så nu sidder jeg og mener, at Aldis øl smager meget bedre af sådan et glas.
mvh
binky

Kommentar
Fra : binky

Dato : 03-04-04 19:42

Mordex
Det skulle selvfølgelig være fortælle. Der går ø i det nu
mvh
binky

Kommentar
Fra : binky

Dato : 03-04-04 20:29

Logger af for i aften.
Pas på jer selv, der er ikke andre, der gør det.
mvh
binky

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 03-04-04 20:30

binky
Det lyder som et pænt glas du har fået dig......
Når du nu praler med dit ølglas, så er det lige før du skulle komme hjem til mig for at se min samling af ølglas.
Ikke fordi jeg drikker meget, faktisk er det ikke mere end et par øl om året, men jeg har det med at drikke rigeligt med vand/juice/saftevand til middagsmaden. Så det var lidt surt at skulle rejse sig 10 gange under spisningen, derfor begyndte jeg at købe store glas, og det eneste der var stort nok, var ølglas.

Mordex.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 03-04-04 20:33

Citat
Logger af for i aften.

Det var da trist
Nu kommer jeg til at kede mig i aften binky.......

Nå, men sov godt alligevel, når du engang kommer i seng.
Vi snakkes i morgen.....

Mordex.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-04-04 12:21

Og de andre (refi) har sgu point nok......

"Mordex"
Hvad er nok - jeg er grååååådig, så "binky" giv du dem bare til mig, Mordex vinder ikke noget alligevel
Hav en fortsat god søndag.

Kommentar
Fra : binky

Dato : 04-04-04 13:00

refi
vil du ikke prøve at formulere det, så selv jeg kan forstå det?
mvh
binky

Kommentar
Fra : binky

Dato : 04-04-04 13:05

Hej Mordex
Det med rejsning under spisning lyder da meget interessant. Fortæl lidt mere om det.
Du skal da ikke være ked af, at drikke juice osv. Hvem der havde det sådan.
mvh
binky

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-04-04 13:05

Jo - Det var nu mest for at drille "Mordex" - Han er såååååå misundelig, meeen vi plejer nu nok at kunne blive enige.
Der var sikkert også derfor han absolut skulle drage mit login ind i jeres lille spas.

Dit spørgsmål har jeg jo svaret på men skal da gerne gentage:

Ja det er det.
Mit tastatur har et bogstav der ikke står noget på - og det er E - dernæst kommer A og R

Kommentar
Fra : binky

Dato : 04-04-04 13:43

Hej refi.
Jeg synes da, at Mordex holder lav profil, i modsætning til en del andre (ikke lige dig).
Men det, at jeg laver en kvajefejl som nybegynder, og du ved selv, hvilken ballade det skabte, det gør at jeg ikke kan give point, som jeg har lyst til. De 5, mener jeg, der er nogen, der har kaldt dem,de holder da øje med pointgivningen. Men det er da underligt, at bibsamie ikke har været på banen i flere dage. Vedkommende burde da enten køre videre med kommentarer på spørgsmålet eller lukke det.
mvh
binky

Godkendelse af svar
Fra : binky

Dato : 04-04-04 13:54

Tak for svaret Mordex.
Det giver nok ballade igen. Du får pointene, fordi du kom med en godt svar med et lille hint, og derudover så har jeg ikke følt, at du har været på nakken af mig, fordi jeg var ny. Det håber jeg, er gået op for de forskellige, at jeg er. Du var mere sådan, at jeg følte mig velkommen. De andre, "jeg har været her længe, så kom ikke her og tro noget".
mvh
binky
Der kommer nok reaktioner igen, så vi kan jo lige så godt forberede os.
Hilsen fra Esbjerg

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-04-04 13:56

Spørgsmålet er da dit.
Du kan da give point til hvem du har lyst.
Det Kandu slettede i sidste måned var det evindelige pointgiveri der altid er sidst på måneden.
Da havde kandu simpelthen slettet spørgsmålene.
De kliker der tidligere var på kandu er så småt ved at opløse sig.
Det er slet ikke så udbredt som det har været.
Din fejl med en forkert kategori, har vi alle prøvet. Det skal du ikke tage så tungt.
Og jo - "Mordex" holder lidt lav profil (det havde han også annonceret han ville) - men ellers har vi det nu meget sjovt.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 04-04-04 15:04

Hej med Jer........
Når I nu siger at jeg holder lav profil, hvad mener I så med det? Det er ikke skidt, vel?

binky, tak for pointene. Jeg er helt og aldeles ligeglad hvad de andre siger til at jeg får pointene. Det vigtigste er at du får svar på dit spørgsmål, og at vi har det sjovt, ikk´?
Der er MANGE andre der giver point uretfærdigt væk, så hvorfor skal vi to ikke gøre det samme?

Det med at jeg rejser mig (JEG rejser MIG ) mange gange under middagen, er fordi jeg drikker meget væske, og i et alm. lille glas kan der ikke være mere end 1,5-2 dl. Og i et stor ølglas, er der jo 0,5L.
binky, du er da hjerteligt velkommen til at se samlingen af glassene når du kommer forbi engang

Har du ellers sovet godt i nat binky? Og hvordan har du det?

Mordex.

Kommentar
Fra : binky

Dato : 04-04-04 15:52

Hej Mordex
Jeg har det da fint, og jeg har også sovet godt i nat, hvad med dig? Mordex, nu bliver jeg nysgerrig, for hvad putter du i glassene, når du skal rejse dig så meget?

Hej refi
Tak for din melding. Jeg tror nok, at havde det ikke været for nogle enkelte kommentarer fra Mordex, da jeg startede, så havde jeg logget definitivt ud. Der manglede jeg nok nogen, der sagde velkommen til Kandu, i stedet for at forsøge at jorde mig, hvad der ikke lykkedes.
mvh
binky

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 04-04-04 16:04

Jo tak binky Jeg har også sovet fint.

Jeg drikker skam saftevand, vand, sodavand og te til middagen. Ikke på en gang selvfølgelig

Jeg er da glad for at jeg fik dig til at blive her på kandu Ellers ville jeg nok kede mig lige nu......

binky....... jeg overvejer at stille dig et spørgsmål, men jeg ved ikke hvad du kan svare på.
Det kunne måske være: Hvilken pølser får man inden ølsmagning?
Så kunne du jo også tjene nogle point, ikk´?

Kommentar
Fra : binky

Dato : 05-04-04 16:54

Ja, ser du Mordex.
Der var 9 forskellige slags pølse, så hvis du har planer om at stille det spørgsmål, så skal jeg jo til at tænke. Uhada. Men jeg er jo ikke helt senil endnu. Men-eh jeg troede et spørgsmål skulle være tilgængeligt for alle. Det er ellers en pæn tanke, du der har fået. Point kan man jo altid bruge.
Er du ellers frisk og veloplagt sådan en mandag, dejlig kort uge.
mvh binky

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 05-04-04 16:59

Det med spørgsmålet har du ret i. Det skal være muligt for alle at svare på

Det med pølserne, det lyder super. Jeg er vild med pølser Vi to burde ta´ en tur i byen, hvor vi besøger alle pølseboder og får lidt at spise alle steder Det kunne være sjovt

Ellers er jeg helt sikkert frisk. Man bliver jo ikke andet, når man hører fra dig binky

Kommentar
Fra : binky

Dato : 05-04-04 18:19

Altså Mordex, nu bliver jeg helt fjale. Det bliver vi jo i Vestjylland, når vi ikke lige ved, hvad vi skal sige. Men altså nu har jeg tænkt over de her forskellige pølser. Bedst kan jeg huske øl-pølsen, for den ligner en cigar. Så var der persillepølse, hawaiipølse og en masse andre pølseskiver, som jeg ikke husker navnet på. Så var der til gengæld friskbagte boller. Det var lige sagen. Jeg er ikke så meget til pølsebord, som til pølsevogne. Sådan en ristet pølse med det hele, det er da godt. Det lyder ellers til at du lever rimeligt sundt, det gør jeg vistnok ikke. Men jeg elsker da salat.
mvh
binky

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 05-04-04 18:27

Jeg lever skam ikke sundt binky......
Jeg spiser alt hvad jeg kan komme i nærheden af........
Om det er bacon, pølser, fedtet svinekød, burgere, eller andet. Det er ligemeget. Jeg spiser alt (næsten)
Men jeg spiser da også meget tun, kylling, ris, spaghetti, salater, og andet af det sunde.
Det vigtigste er at der er rigeligt med proteiner og kulhydrater i maden

Jeg siger dig binky...... i Polen er der de lækreste pølser. Især de der ølpølser. De smager utroligt godt.

Og det der "fjale".......hvad betyder det?????

Kommentar
Fra : binky

Dato : 05-04-04 19:15

Fjale betyder genert og forlegen.
De der polske ølpølser, hvad er der i dem? Jeg kan ikke lade være med at tænke på, hvad der er i f.eks. en bock-wurst i Tyskland, de smager jo så godt, men-eh måske skal man ikke lige tænke på indholdet i dem. Men jeg elsker da sådan et flip i totalt usunde sager, bare ikke lige kager og slik, kun lakrids.
mvh
binky

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 05-04-04 19:47

Jeg ved desværre ikke hvad der er i de polske ølpølser, men jeg ved at de er røget. Meget røget. Og som du siger binky, så vil det bedste være ikke at vide hvad de laver dem af
Kager er lige mig....... nam, nam.....

Genert og forlegen? Hvorfor dog det binky? Det skal du da ikke være................

Kommentar
Fra : binky

Dato : 05-04-04 21:26

Mordex, det må være galt med dit blodsukker, hvis du er til søde sager.
Jamen, jeg kan stadig rødme, Mordex.
mvh
binky

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 05-04-04 22:30

Mit blodsukker er der ikke noget i vejen med. Det siger lægen i hvert fald
Rødme? Det behøver du skam ikke binky, vi er bare flinke og søde i dette forum...... Især mig

Kommentar
Fra : binky

Dato : 05-04-04 22:36

Det ved jeg da godt, Mordex.
Nogen er bare mere søde end andre.
mvh
binky
Nu vil jeg trække mig for i aften, der er jo en dag i morgen.
Kan du sove godt, vi snakkes ved.
mvh
binky

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 05-04-04 22:51

I lige måde binky........
Vi snakkes i morgen........
sødt binky

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 06-04-04 19:03

Hej binky.
Jeg er skam fra Odense......
Ishockey er ikke noget der interesserer mig meget, så når du siger at Esbjerg vinder, gør de det sikkert. Men så også kun for din skyld binky

Har du det ellers godt?
Har du fået en mailadresse ved jubii? Eller har du valgt et andet sted?
Det med chatten på jubii, kan skyldes jubii i det hele taget. Jubii har også kørt langsomt hos mig på det sidste, hele jubii. Så det kunne jo være at fejlen ligger hos dem, midlertidigt...... Måske går det over om et par dage?

Kalder du dig også binky på chatten? Det kan være vi engang mødes derinde

Håber at høre fra dig binky, så jeg kan komme i bedre humør.........

Mordex.

Kommentar
Fra : binky

Dato : 07-04-04 18:15

Hej Mordex
Hvorfor er du i dårligt humør, det er du forhåbentlig ikke i dag også.
Jo, jeg kalder mig også binky på chatten, det er nemmest at bruge det samme navn.
Jeg er da ked af, at jeg ikke fik hilst på dig i går, men der var jo lige det der
is-hockey, så du kan tro, der er blevet råbt højt i de små hjem i Esbjerg i går.
mvh
binky

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 07-04-04 18:18

Hej binky.....
Jeg er ikke i dårligt humør mere, nu har jeg jo hørt fra dig............
Tillykke med sejren..........

Har du fået den mailadresse du spurgte om?

Mordex........

Kommentar
Fra : binky

Dato : 07-04-04 22:23

Hej Mordex
Godt, dit humør har bedret sig. Er du ryger?. Jeg sidder og damper på en plasticpind, fo nu er det slut med smøgerne. Jeg tror, min mand vil skilles om en måned, for han siger godt nok, at de 20 kilo ekstra betyder ikke noget, men en konstant præmenstruel kone er nok lidt træls. Det er jo sådan, et rygestop føles.
mvh
binky

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 07-04-04 22:30

Jeg ryger ikke binky, men det bliver spændende at se om det lykkedes for dig............ Held og lykke med det.....
Og jeg tror heller ikke der ryger 20 kg. på når du stopper.......

Men jeg vil følge spændt med, og håber på lidt info om hvordan det går

Mordex.