/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Hyundai Accent 1,6 Ls..hvad er det for e~
Fra : Bragesvej
Vist : 405 gange
20 point
Dato : 03-04-04 15:32

Min svigerinde har købe overnævnte bil fra 97 (Pris 47200)

Hvad kan man sige om denne bil, holdbarhed,køreegenskaber,resevedelepriser,
hvad er den generele opfattelse af hyundai.

Ps: hvad står Ls for?

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 30 point
Dato : 03-04-04 15:39

Billig bil hvor du får rigtig meget for pengene.
Brugtvognsværdien er ikke specielt høj, men det er god kvalitet fra Korea.
Hyundai er ikke så avanceret som japanske biler, men stort set samme kvalitet.

vh.
Bjarne

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 03-04-04 15:45

Jeg ved ikke hvad LS betyder på de enkelte biler, men det er typisk en betegnelse for det udstyr modellen er udrustet med og på en Accent er det vist nærmest standard udgaven da den lidt finere hedder GLS.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-04-04 15:47

God pris - god bil
Opfører sig som japanere men kommer fra Korea.
Det er bare først i de senere år de er begyndt at exportere. (har eksisteret siden 1967)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-04-04 15:52

Her er deres internationale hjemmeside
http://worldwide.hyundai-motor.com/intro/index.html

og den danske
http://www.hyundai.dk

Kommentar
Fra : Bragesvej

Dato : 03-04-04 16:06

Hvad med rust på sådan en fætter?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-04-04 16:13

Ikke mere end andre biler fra østen.
Som ny:

3 års reklamationsret med ubegrænsede kilometer
6 års rustgaranti mod gennemtæring.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 03-04-04 16:36

Ls er vist dansk betejnelse for luxus og Gls for Grand luxus.
I udlandet hedder de samme modeller noget andet efter hvilket land de sælges i.
Emesen.

Kommentar
Fra : RISKOGER

Dato : 03-04-04 22:48

Ja jeg vil mene at "Ls" på denne bil står for LUX (EVT. LUXUS),SPECIAL.

Hilsen Riskogeren

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 03-04-04 22:53

Der er sgutte meget special over så'n riskoger, Riskoger.

Kommentar
Fra : RISKOGER

Dato : 03-04-04 22:58

He he ja ja smag og behag

hilsen riskogeren

Godkendelse af svar
Fra : Bragesvej

Dato : 04-04-04 20:38

Tak for svaret BjarneD.

Kommentar
Fra : Bragesvej

Dato : 08-04-04 21:35

Jeg har lige et spørgsmål mere, er der mon startspærre på den, kan jeg se det nogen steder?, på min egen er der en lille fyldning på nøglen,( Der er intet der kan skilles af) har det noget med det at gøre, for det er der ikke på henes?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 08-04-04 21:41

Min FIAT har også en forhøjning på nøglen og den er faldet af for det var bare et FIAT skilt som intet har med startspærre, at gøre eller for at gøre en lang forklaring kort, hvis der er plastic på nøglen kan du ikke se det. Jeg ved det ikke men formoder, at der er på en 1997 da det var ved at være standard på det tidspunkt.

Kommentar
Fra : Bragesvej

Dato : 11-04-04 18:38

Det vil sige jeg har ikke en mulighed for at finde ud af om den har startspærre?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 11-04-04 18:41

Nej, du kan bare ikke ræsonnere på den måde.
Man kan jo skrive stelnummeret ned og ringe til en forhandler.

Kommentar
Fra : Bragesvej

Dato : 11-04-04 18:42

Ok det prøver jeg, tak for det Bjarne

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 11-04-04 18:46

OK!