/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
hven kender et huske program
Fra : rednuf
Vist : 1005 gange
100 point
Dato : 03-04-04 15:29

Hej. P.g.a. pc crasch ! ups ! har jeg mistet mit kalenderprogram og kan ikke huske hvor jeg engang har fundet det. Er der nogen der kender et god kalender, huske på, program der kommer med et pop op når der er noget man skal huske.
Hej fra rednuf.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-04-04 15:34

Det helt rigtige
http://www.timecalendar.com/

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 03-04-04 15:34

Det findes da i outlook, ikke ekspress men i outlook.

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 110 point
Dato : 03-04-04 15:36

Ligefrem popup meddelelser så er det vist op med tegnebogen, men jeg bruger Stones timetool der kan sættes til at komme med en meddelelse med lyd.
Jeg har sat det til at starte med Windows og så kan jeg se hvad jeg skal huske den pågældende dag og så er der reminder lyden.
Ellers er MS Outlook jo det du skal bruge.
http://www.stoneware.dk/timetool/default.htm

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-04-04 15:38

"ellebye" "BjarneD"
I skulle prøve timecalender - det er bare guf og fylder ingenting.
Outlook kræver store resourser med mindre man bruger det i forvejen.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 03-04-04 15:43

Jamen det gør jeg så Refi, altid åben for nye ting

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 03-04-04 15:47

Jeg er da som Bjarne altid åben for nye ideer, men noget inde i mig siger, at når det er freeware, får man samtidig en massse uønsket "forærende", men måske tager jeg fejl.

Men mit råd gik blot på hvis spørgeren alligevel havde ms outlook var funktionen deri.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 03-04-04 15:49

NB! I øvrigt ser jeg lige ar freewaren ikke er en fuldversion, den skal man betale for, så hvor meget får man foræret i freeewareversionen, og er den tidsbegrænset??

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-04-04 15:54

Nej - men du kan kun køre kalender for 2 personer i freeware - og har man brug for mere privat?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-04-04 15:58

Jeg må da også indrømme at jeg bruger works kalender, men det er pga. andre ting.
Timekalender bruger jeg til min kones arb.plan.

Godkendelse af svar
Fra : rednuf

Dato : 03-04-04 16:51

Tak for svaret BjarneD.
Jeg vil bruge stoneware den passer fint til mit behov og så er den jo dansk.
Tak til alle for interessen.
Hilsen rednuf