/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Flightsim 2002
Fra : popper
Vist : 325 gange
200 point
Dato : 03-04-04 12:30

Måske er det slet ikke her spørgsmålet skal stilles men alligevel.
I forsøg på at installere fligsimulator 2002 får jeg følgende besked:
FLIGHT SIMULATOR 2002 Setup.
! Processen kan ikke få adgang til filen, da den bruges af en anden proces
( 0+00000020)
Er der mon en der ved hvad der sker???
Windows XP PRO Pentiu 4 2ghz 2+19000 mb hard disk . geforce4 ti 4200 grafik kort 256 mb ddr ram

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 03-04-04 15:10

Er det en original cd du installerer spillet fra ??

Uanset hvad er der en kernell-fejl som meddeler at der er noget galt med programmet.
Så hvis det er en original du lige har købt, så få den byttet, ellers er der sket en datafejl under evt. kopiering.

Sorry.

ellebye

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 200 point
Dato : 03-04-04 15:20

Ja eller prøv lige at rense CD'en med en blød fnugfri klud! Evt. med lidt opvaskemiddel på!

Kommentar
Fra : popper

Dato : 03-04-04 23:44

Preogrammet er næsten færdigt med at blive installeret programmet er ved at dekromprimere nogle filer når fejlen tilsyneladende opstår jeg har før haft det til at fungere uden problemer men jeg vil nu forsøge at afvaske skiverne så må jeg se om dette måske vil virke

Godkendelse af svar
Fra : popper

Dato : 04-04-04 11:32

Tak for svaret tedd.