/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Tak
Fra : gasmanden
Vist : 539 gange
200 point
Dato : 02-04-04 22:02

Ville bare lige sige tak for en
god aftensmad ....

selv vinen var god *GG*

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-04-04 22:05

Velbekomme, det glæder mig at det smagte dig.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 02-04-04 22:06

Velbekomme, det var også en årgangsvin fra Prins Henrik.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-04-04 22:06

Kommentar
Fra : AKZO

Dato : 02-04-04 22:07

Mmmm ja det var rigtig dejligt - hva' fik vi?????

Kommentar
Fra : Hallob

Dato : 02-04-04 22:52

Jaaaa Det var da Gas

Kommentar
Fra : miomis

Dato : 02-04-04 22:53

....sikke dog en korttidshukommelse du har AKZO.....

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 03-04-04 05:18

Jae den var lækker Det var de der dejlige damer der dansede også hvordan fik du bordet så tæt på scenen?? har du bestukket tjeneren ? Nå men da du inviterede dem ned til et glas vin var det jeg fik øjenkontakt med Merete du ved hende med de sensuelle læber Hun er bare lækker kan jeg udtale mig om nu, for efter vi var på Diskoteket med hele dansetruppen blev Merete og jeg øhhh varme og vi blev enige om at gå hjem til mig for at køle lidt af *s* Hun er bare så dejlig Sååe nu vil jeg gå ind til hende igen Uhhhm Og jo den Vin Var sku god .Vi snakkes
Ps så må du jo også lige fortælle hvad der skete med dig og de 2 dansere du bagte på *g*
Tak for en dejlig aften Mvh Sune

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 06-04-04 02:12

>>gasmanden
Er der noget bestemt du er ude efter?

Det er jo total hul i øens rør, at køers fordøjelsesvaner afhænger af månens tiltrængningsstabilitet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Men va´ faen´, det tager jo kun en gang eller to at finde det, ikk´??????
Det gælder også om på om egerne på halen er værd at høre på?????
Og om viskelæderens fnuller kan kabanosere pølserne på en tør måde???????

Mordex.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 12-04-04 17:40

Husk at lukke Og
God Påske
Mvh Sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 27-04-04 23:46

Husk at lukke
Mvh sune

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-05-04 16:52

Jo - vel var det en dejlig middag, men bare alt for lidt nødden.
Emesen.
PS. De danspiger kan jeg da ikke huske noget om.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-05-04 22:53

For meget vin du og så alle de sjusser )

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-05-04 22:54

Og se så at få slukke for gassen GASMAND
SUNE

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 200 point
Dato : 28-05-04 20:59

Jeg er blevet sulten igen.

Godkendelse af svar
Fra : gasmanden

Dato : 11-08-05 21:45

.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-08-05 21:51

Åhh nej emesen, gid du dog havde spist

Nå, men du bliver vel sulten igen