/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Fortænding på Yamaha Jog 97
Fra : Claus999
Vist : 424 gange
70 point
Dato : 12-05-02 19:43

Hej.. Jeg ville lige høre om der er nogen der ved hvad specifikationerne af fortændingen er på en Yamaha Jog 97??? På forhånd tak

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 12-05-02 18:45

"Claus999" <Claus999.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:qMxD8.1915$4f4.115074@news000.worldonline.dk...
> Hej.. Jeg ville lige høre om der er nogen der ved hvad specifikationerne
> af fortændingen er på en Yamaha Jog 97??? På forhånd takgrund,
> genstarter den hver gang jeg vil afspille en dvd-skive. Jeg har så

Måske en lille omformulering ville være på plads....
Jeg fatter ikke en bønne af, hvad du skriver! Hvad er fortænding; en
knallert skal da vel kun tænde en gang pr. omgang.

Accepteret svar
Fra : Japse

Modtaget 70 point
Dato : 13-05-02 08:17

Der er ikke noget der hedder fortænding på en JOG, hvis din tænding ikke virker skal der en ny CDI box til, for at få en skrappere knallert kan du købe en Racing CDI box hos Motoline Gmbh tel:004946174909.
mvh Japse.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 13-05-02 13:25

"Brian Axelgaard" skrev :
>
> Jeg fatter ikke en bønne af, hvad du skriver! Hvad er fortænding; en
> knallert skal da vel kun tænde en gang pr. omgang.
>
Fortænding er vinklen mellem tændingstidspunktet
og stemplets øverste dødpunkt, målt på krumtappen.
Er normalt et positivt tal, deraf navnet.

Mvh. J

Kommentar
Fra : Claus999

Dato : 13-05-02 17:00

Er der nogen der ved hvad spefikationerne af fortændingen er på en jog ???

Kommentar
Fra : Claus999

Dato : 13-05-02 17:00

Er der nogen der ved hvad spefikationerne af fortændingen er på en jog ???

Kommentar
Fra : Claus999

Dato : 14-05-02 19:30

Hej J.. Ved du hvad det er på en Jog??? Det er noget med at den er omkring 4-7mm.. MHV. Claus