/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Send noget til en ven...
Fra : RaB
Vist : 275 gange
30 point
Dato : 02-04-04 18:26

jeg har en update til et spil som fylder over 300 mb som jeg gerne vil sende til en ven men det tar for lang tid over msn.. hvad kan jeg gøre...??? er det nemt at stille en server op som han kan hente den på.. eller hvad...???

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-04-04 18:56

Jeg vil forslå en lille server eller:
Brænd det på en CD-rom og brug postvæsenet.
Emesen.

Kommentar
Fra : krakgt

Dato : 02-04-04 19:11

Hej
køb en memory klods, hvor du kan have det hele på
mvh
krakgt

Kommentar
Fra : jrossing

Dato : 02-04-04 23:55

Hvis du har hentet denne update på nettet, kan vedkommende vel også hente den samme sted.
Så er det jo kun addressen der skal sendes

Kommentar
Fra : PepsDK

Dato : 18-08-04 08:49

Hvis du har en offentlig IP kan du sætte en ftp op. Der findes mange forskellige gratis programmer.
F.eks. http://www.download.dk/index.asp?Kat=servertools&subkat=ftpservere&prog=2437

Kommentar
Fra : PepsDK

Dato : 20-08-04 10:32

Kunne du bruge et af svarene? eller har du yderligere informationer?