/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Erfaringer og spørgsmål ang. nec e616
Fra : MXEE
Vist : 231 gange
100 point
Dato : 02-04-04 17:35

ja, Er der nogle der har denne telefon har jeg lige nogle spørgsmål evt et lille review. Jeg syntes ikke rigtigt der er blevet snakket ret meget om den.

1. er video kvaliteten "flydende"?
2. er den god til sms ?
3. er den go i lommen ?
4. er mp3 go på den ?
5. har den radio ?
6. er den i god kvali ?? så at den ikke knirker osv..
7. har den temaer
8. er der mulighed for at DL ting som temaer til den ???
9. godt og dårligt ?
10. er der spil på den ?

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 02-04-04 17:39

nå er du oz her..?

hvorfor spørger du ikk på debatten..? min erfaring er at mobilspørgsmål ikk har den store interesse her..

Solgaard

Kommentar
Fra : MXEE

Dato : 02-04-04 17:40

jo jeg syntes nu at man før ret god respons(ikke shampoo) her

Kommentar
Fra : webmusta_1

Dato : 10-04-04 21:41

eo gå ind på WWW.3.DK OG FIND UD AF DET DER STÅR RET MEGET

Kommentar
Fra : MXEE

Dato : 10-04-04 22:49

Jeg vil helst have personlige er erfaringer da det virker mere troværdigt

Kommentar
Fra : surko

Dato : 15-04-04 18:39

hmm.... jeg overvejer oz at købe den ... det eneste jeg er i tvivl om er om den er god at skrive sms på ... ligesom nokia ..... ???

Kommentar
Fra : jmb74

Dato : 18-04-04 12:30

Jeg har købt den og den er ike lige så hurtig til at skrive sms'er som en nokia

Kommentar
Fra : tbayj

Dato : 23-04-04 14:49

Hej MXEE. Den er faktisk O.K. Nu har jegfået én og jeg har fået den proppet med Java spil og har lige puttet Messinger ind i den. Der er også ICQ. Så den kan mere end den lige giver udtryk for. Abonnementet er godt og video er sjovt...Men deres net værk er stadig lidt ustabilt.