/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Tidsbegrænsning
Fra : binky
Vist : 326 gange
50 point
Dato : 02-04-04 17:30

Kunne det ikke være godt nok med en tidsbegrænsning af, hvor længe et spørgsmål står åbent? For øvrigt tak for alle svarene på mit spørgsmål om rejsemål, men jeg fik et godt tilbud på rejsen, så jeg solgte den og bliver hjemme i haven.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 02-04-04 17:36

Det har man haft engang, hvor svar blev autoaccepteret, ifald svaret ikke var afvist. Den metodik fandtes heller ikke smart. Men jeg er dog enig med hvad du skriver. Du vil kunne finde bunker af debatter i kandu om ovennævnte emne.

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 02-04-04 17:36

hvor længe gider i at diskutere de spørgsmål..?

der er mindst ti tip om påmindelse af at afslutte sine spørgsmål..

der bliver jo aldrig gjort noget ved det alligevel..!

accepter nu bare at der er nogen som ikk accepterer et svar.. i kan jo bare begynde at skrive ned hvem der ikke gør og så lade være med at svare på vedkommendes spørgsmål fremover.. det er jo lige før det vil være lettere end at prøve på at få noget kørt igennem her på kandu..

Men måske der bliver gjort noget ved det i det nye kandu..

GO' weekend

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 02-04-04 17:39

Jo det kunne det, feks. 2 mdr. og så skulle der lige før udløbet, sendes en mail til vedkommene spørger, at han ville blive slettet hvis han ikke lukkede spørgsmålet.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : binky

Dato : 02-04-04 17:40

Hej solgaard
Jeg har set kommentarer om det nye kandu, men ved du noget om, hvad det går ud på, for jeg synes ikke, det siger ret meget, det jeg har læst til nu?
mvh
binky

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 02-04-04 17:41

Hej binky.........
Har du det godt?

Det med de åbne spørgsmål, der mener jeg at din ide ville være kanongod........ men som solgaard skriver, må vi acceptere at sådan er det bare, og at det nok ikke bliver ændret forløbig........

Så længe vi andre husker at lukke vores egne spørgsmål, får vi ikke nogen (sunowich) på nakken

Ha´ det godt binky.....

Mordex.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 02-04-04 17:43

Uanset Solgaards sure opstød, vil jeg stadig give dig ret, Binky! Ingen debat der! Men det er som Solgaard så surt siger, umuligt at råbe hverken Kandu'er, Kandu-team eller nogen som helst op. Palles ide er såmænd meget sød, men rigtig mange af de kanduer der ikke gider lukke er "almindelige brugere", der bare lige har logget sig på med en fupadresse og dernæst aldrig logger på igen. Så det virker ikke Palle.

Kommentar
Fra : binky

Dato : 02-04-04 17:45

Hej pallebhansen
Det er lige det, jeg mener. Jeg synes bare at max. 14 dage kunne gøre det, for folk har da nok hentet hjælp udefra på det tidspunkt, eller også er det ikke noget særligt relevant, de har spurgt om. Det er da "noller" at se på et spørgsmål fra april sidste år, og der er nogle, der stadig står åbne derfra.
mvh
binky

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 02-04-04 17:50

Sunovits går ellers og glæder sig til at man kan fravælge visse kanduer ifald man føler de kommer med åndsvage gættesvar. Så forventer han at sidde alene tilbage med alle hans uddannelser OG google og klare det hele. Vi andre kan bare vente os (næsten ordret citeret).

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 60 point
Dato : 02-04-04 17:58

Det er ikke helt rigtigt at der ikke bliver gjort noget - I sidste måned blev flere 500 point spørgsmål (smalltalk) simpelthen slettet fordi det var ved at tage overhånd.
Så lidt følger de da med.
Ellers kan vi kun blive enige - spørgsmål skulle tvangslukkes efter et vist tidsrum (tidsrummet kan diskuteres) men hvem skulle så have svaret?
Hvis det bare bliver kasseret kunne man jo ligesågodt bare lade spørgsmålet være.

Det er ikke nemt - men lad os nu se med det nye (hvis det kommer)

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 02-04-04 18:01

Jeg kan se resultatet for mig

Kommentar
Fra : binky

Dato : 02-04-04 18:05

Hej Mordex
Det er jo sådan, at det ikke er særligt spændende at svare på et spørgsmål, der er et år gammelt. Men vi må jo se, hvad der sker.
Jeg har det fint, skal ud at spille whist i aften. Jeg taber som regel, men skidt, det er ikke store summer, og vi har det sjovt. Jeg solgte min rejse til en kollega for 4.000. Jeg synes, det var en god handel, for lommepengene er sparet, og vi har campingvogn på Fanø.
Kan du også have det godt, Mordex.
mvh
binky

Kommentar
Fra : binky

Dato : 02-04-04 18:10

Hej refi
Hvor kan man læse om det nye? Der var en, der henviste til en adresse, men det, der stod der, var fra før jul, og der var ikke meget at blive klog på der.
mvh
binky

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 02-04-04 18:11

Det var alligevel godt solgt binky.......
Jeg vandt engang en rejse til en værdi af 40.000kr. som jeg solgte til 25.000kr. Det var meget billigt, men jeg skulle af med den.

Vi snakkes ved binky......

Mordex.

Kommentar
Fra : binky

Dato : 02-04-04 18:13

Hej Mordex.
Det er jo nok også det, at lommepengene skal være der, for ellers er det jo ikke sjovt. Så er det jo rarere at kunne have det sjovt herhjemme uden at skulle spare.
mvh
binky

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 02-04-04 18:16

Det nemli´ det....
Så det er en stor besparelse ikke at komme af sted..........
Og man kan have det sjovt, selv i kedelige Danmark

Mordex.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-04-04 18:17

De nye regler står ingen steder endnu, og det er nok med vilje til man har luret alle de fiduser af man/vi kan finde på at lave.
Og folk er virkelig opfindsomme

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-04-04 18:47

Det eneste, der er om de nye regler blev skrevet i et tip

Vi er i gang med at designe kandu.dk helt om, og i denne forbindelse bliver det ikke muligt at tildele hinanden point i vise grupper, såsom smalltalk og kandu.dk grupperne. Derudover vil det blive muligt at blackliste diverse brugere fra sine indlæg, dette skulle så komme chikanen til livs. Man vil i top 25 kunne rulle 3000 indlæg tilbage, og derudover kan man i sin profil udelukke grupper fra sin top25.

Så snart vi er oppe med den nye version, skulle alle disse problemer være løst.

Med venlig hilsen / Best regards
Rasmus Andersen
Servicemedarbejder

mvh ans

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 02-04-04 19:52

Har du hatten på B dskalle Og der er selvfølgelig en masse der er helt vilde med den største brunmundet af dem alle også kaldet Bjarnisdreng og så kan du jo 3773 holde ham i hånden

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-04-04 19:54

Hvis det bliver sådan >>02-04-04 18:47<<
Så tror jeg det bliver rigtig godt. Men selve designet som det "ser ud" vil jeg komme til at savne, hvis det bliver ændret for meget.
Emesen.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 02-04-04 19:55

Hvar der nogen der hørte en psykopat vuffe?

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 02-04-04 20:08

Psykowich

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-04-04 20:13

Husk lige, at der er tidsbegrænsning på dette spørgsmål, så det kan kun blive til små hurtige slagsmål.
Emesen.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 02-04-04 20:30

PsykoVITS

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 02-04-04 20:56

Det bliver i hvert fald interessant hvad Kandu opfatter som chikane, kunne Sunowich kontra Psykowich opfattes som chikane???

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 02-04-04 20:58

Sune ved jo godt det kun er spøg fra min side........ Håber jeg da

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-04-04 21:02

Som jeg læser det, kan kun spørgeren smide chikanesere ud af tråden.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 02-04-04 21:04

pyskovitsen kan i hvert fald ikke skelne mellem sjov og alvor efter det lille stunt hvor han kalder mig mærkelige ting.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 02-04-04 21:04

Jeg kan da ikke høre at bjarne med hatten gør

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 02-04-04 21:04

Rigtigt det tror jeg nu også, men hvor går grænsen set med Kandu's øjne.
Jeg forestille mig at der er kandu der sætter grænserne, hvis det er brugerne der gør det, hvor mange vil så være tilbage herinde ?

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 02-04-04 21:04

Nå, jeg smutter lige et par timer......
Ha´ en god aften folkens........

Også dig binky

Mordex.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 02-04-04 21:06

Du er også expert til at gøre sort til hvidt Hattemager

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 02-04-04 21:12

Og nu må i Desværre undværer mig Jeg har ikke tid til at lege mere med jer
Og husk så lige hvem der begyndte at chikanerer hvem her Det er altså ikke så svært i skal bare scrolle lidt tilbage

Hav en elendig aften *G * Det betyder GRINER Hattemager

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 02-04-04 21:16

Man må åbenbart ikke citere, og hvorfor jeg skulle svines til for det -dårlig vane måske.

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 02-04-04 23:50

3773 sur..? næh det er jeg såmænd ik.. der er bare blevet snakket så meget om emnet og jeg har da også selv vendt det en gang eller to..

men kan se at binky har logget ind for første gang D. 23/3-04 så han/hun har nok ikk set de mange tråde om lige netop det her problem..

det er som regel også "nye" brugere der tager emnet op..

binky nej jeg kender intet til det nye kandu andet end jeg har læst et sted her at der skulle komme et nyt board til det..

Men at tage sagen i egen hånd og begynde at rykke folk for det i deres tråde synes jeg er irriterende..! fik selv en påmindelse på et spørgsmål som lød noget alla du skal acceptere dit spørgsmål ved at trykke oppe til højre ved den kommentar du mener har hjulpet mest..

øhh ja jow tak da men ved da godt hvordan man lukker spørgsmål-! har da efterhånden stillet en del.! og det var det eneste åbne.. så det mener jeg bestemt ikke er vejen frem..

man kunne også lave noget som F.eks max 3 åbne spørgsmål ad gangen eller noget så blev brugerne jo nød til at acceptere et svar inden de kan stille nye spørgsmål...

nå GO' weekend

Solgaard

Kommentar
Fra : binky

Dato : 03-04-04 00:40

ellebye
Jeg er jo, som der nok er gået op for dig, ret ny her, og måske er det derfor, jeg er været rundt i de forskellige emner. Jeg har så set, at inden for mange områder er det meget gamle spørgsmål, og kan det ikke tænkes, at folkene bag kandu læser vores indlæg, hvis vi laver lidt vrøvl over det?
mvh
binky

Kommentar
Fra : binky

Dato : 03-04-04 00:46

I lige måde, Mordex
mvh
binky

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 03-04-04 00:57

Hej igen.
binky......jeg lagde mærke til at du kl. 00:46 svarede mig på indlægget kl. 21:04..........
det er sjovt, efter næsten fire timer.........
Nå, men tak for det binky........ nu er jeg her igen Har du haft en god aften binky??????

Det kan også være at det er på tide til ??

Kommentar
Fra : binky

Dato : 03-04-04 01:02

Hej igen Mordex.
Jo, da, det var en god aften, for jeg tabte kun 2,50 kr., så det går da fremad.
Ja, du har ret i at det er ved den tid. Der er jo en dag i morgen (heldigvis fridag).
Kan du sove godt.
mvh
binky

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 03-04-04 01:04

I lige måde, binky....
Vi snakkes jo nok ved i morgen.....

godt.....
Også Jer andre.....

Mordex.

Godkendelse af svar
Fra : binky

Dato : 04-04-04 14:19

Tak for svaret refi.
Dit svar var optimistisk, men selvfølgelig, som jeg selv ser det, så svæver jeg stadig som et spørgsmål. Der har ikke været respons på det ret længe, men det kan jo være, at bibsamie også er en døgnflue.
mvh
binky

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-04-04 14:35

Den slags spørgsmål er der mange af.
Du kan prøve at skrive en kommentar i spørgsmålet så får spørgeren da en mail og bliver derved gjort opmærksom på at det stadig er åbent.
Fortsat god Søndag