/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hvorfor 500 point i en smalltalk??
Fra : fridaflip
Vist : 955 gange
500 point
Dato : 02-04-04 16:55

Tja hvorfor ik´??
Jeg vil bare gerne af med mine point - inden de nye regler træder i kraft
Skal jeg stille et spørgsmål?? Jamen okay så.....Man hører ofte udtrykket " Han har det som blommen i et æg".......Jamen er det nogensinde blevet odentligt undersøgt, hvordan blommen i et æg har det?

God weekend

Kommentar
Fra : ahtn

Dato : 02-04-04 16:57

jeg ved ikke hvordan blommen i et æg har det - noget med at være godt beskyttet og tryg. men bortset fra det - hvad er det for nogle nye regler du taler om...???
mvh ahtn

Accepteret svar
Fra : ram2

Modtaget 510 point
Dato : 02-04-04 16:59

>Frida.

Blommen i et æg har det fuldstændig som en neger - Den er omgivet af hvide

Ram

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 02-04-04 16:59

Blommen i et æg må ha' det enormt kedeligt

Kommentar
Fra : Bolino

Dato : 02-04-04 16:59

Jeg har ikke hørt om de nye regler..... hvad går det ud på?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-04-04 17:03

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 02-04-04 17:05

Annonceret af Kandu i bl.a. dette tip - de er bare lidt forsinket...

http://www.kandu.dk/dk/tip/5826

Ram

Kommentar
Fra : Hallob

Dato : 02-04-04 17:09

Hmmm ok men der står da intet om Nye regler!!!!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-04-04 17:09

Det ved jeg.............selvfølgelig er det 500 påæng værd, at vide hvordan jeg har det.
Jeg har det nemlig som blommen i et æg. _))
Eyvind.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-04-04 17:14

Er det mon et spejlæg eller et rå æg der tales om.

Måske et blødkogt kontra et hårdkogt.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 02-04-04 17:14

Citat
Vi er i gang med at designe kandu.dk helt om, og i denne forbindelse bliver det ikke muligt at tildele hinanden point i vise grupper, såsom smalltalk og kandu.dk grupperne. Derudover vil det blive muligt at blackliste diverse brugere fra sine indlæg, dette skulle så komme chikanen til livs. Man vil i top 25 kunne rulle 3000 indlæg tilbage, og derudover kan man i sin profil udelukke grupper fra sin top25.

Så snart vi er oppe med den nye version, skulle alle disse problemer være løst.

Med venlig hilsen / Best regards
Rasmus Andersen
Servicemedarbejder

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 02-04-04 17:21

Det sku da fordi blommen er det bedste ved et æg har du måske prøvet at lave romtoddy med hvider eller Tænk på en rå bøf med æggehvide og kabers *g*
Mvh Sune

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 02-04-04 17:22

Gad vide om de laver det med point med tilbagevirkende kraft?
Kan man lave abort på en høne?

Kommentar
Fra : briani

Dato : 02-04-04 17:24

Han har det som blommen i et æg.

Det kan man ægge hvide

Jamen det tror jeg Ram kan svarer på

Efter han mødte dig herinde,har han både været blød og hårdkogt.

Nu er det jo snart påske så mon ikke Ram sender dig et gækkebrev og et påskeæg.

Jo det er skønt at være forelsket,og have det som blommen i et æg.

Og hele tiden tænke oppe i skallen-hold da kæft hvor er jeg bare heldig,at møde den eneste ene herinde WAUUU
Selv bamse og kylling vil være misunlig

De bedste hilsner herfra
Brian og lolitadukken

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 02-04-04 17:27

*LOL*

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 02-04-04 17:29

Nu har jeg liiiige hentet XXXL æg (>75 gram). Disse købes bedst og billigst hos Honum Holding formedelst kr 1,20/stk. Oftest har disse æg to blommer, hvorfor vi må forvente at disse har en eller anden form for tvillinge-syndrom. Jeg skal ved morgenbordet høre en af disse blommer hvod'den de har det, ifald de er i stand til at kommunikere efter godt 7 minutter i kogende vand.

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 02-04-04 17:33

Hold da kæft en masse lort....

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 02-04-04 17:38

->Ishoey Har du sovet dårligt i nat?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 02-04-04 17:39

->Tedd Hønseabort = æg

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 02-04-04 18:25

Undskyld..

Det er hvad der sker, når man ikke logger ud, og en nysgerrig og "morsom" kollega ikke kan holde nallerne væk..

mvh
Ishoey

Kommentar
Fra : Hallob

Dato : 02-04-04 18:50

Fridaflip det må du da undskylde!!! Sover bare lige!!!

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 02-04-04 19:15

Er der forresten nogen der ved, hvorfor fanden man steriliserer nålen
inden den gives til en dødsdømt

Frida...

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 02-04-04 19:19

Ja, Frida. Hvis nu den dødsdømte bliver inficeret med noget kedeligt, ville han jo kunne lægge sag an (god bless United Bluff off America)!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-04-04 19:21

Nærigpels - 2 spørgsmål til samme 500 p
Du kan kun slå en dødsdømt ihjel een gang. Så hvis vedkommende ikke dør af det - bliver de benådet, og skal så leve videre. Og så er det ikke så godt hvis de bliver syge og dør.
Eyvind.

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 02-04-04 20:33

Blommen i et æg, den har det virkelig fint, for en sikkerheds skyl kigger jeg efter hver eneste morgen. jeg skulle hilse.
Mvh. Valde.

Kommentar
Fra : binky

Dato : 03-04-04 17:59

Min eksmand fortalte mig mange gange, at jeg havde det som blommen i et æg, så fakta er, at blommer i et æg har det ikke særligt godt.
mvh
binky

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 03-04-04 18:51

binky - hvem siger, at du også havde det i virkeligheden.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 03-04-04 18:59

>>emesen

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 03-04-04 19:01

Hvad sagde jeg forkert.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 03-04-04 19:03

Godkendelse af svar
Fra : fridaflip

Dato : 03-04-04 23:29

Nå, det ser ikke ud til at mit spørgsmål kan besvares. Det var sgu da heldigt, fordi det så giver mig mulighed for på uretfærdigvis at kyle pointene efter den i tråden, som jeg bedst kan lide - og nej det er ikke dig Briani*GG* men selvfølgelig Ram. Han er nemlig sød, og langt bedre at "netdate" end de der oppustelige lolitadukker som du ligger inde med........

Værsgo' Ram point til dig fra mig. Vinder du en brødrister - skal du så til gengæld riste morgenboller til mig næste gang jeg kommer for at besøge dig ¤¤¤¤¤

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 03-04-04 23:56

>Frida.

Kære Frida. Tak ¤#¤ Jeg vil allerede nu begynde at riste boller til dig. Det er et trick jeg har lært af en anden Kandubruger - Rart at være lidt foran (med bollerne *GG*) Og er der noget så skønt som konsekvent uretfærdighed... Nej vel.....

Jeg er så glad for at jeg har lært dig at kende, for sød det er du og jeg holder meget af dig. Det er osse blevet rigtig godt efter vi er blevet til 2 personer. ;-D Jeg glæder mig meget til du kommer næste gang.... og det er jo snart... Jubiiii (kyssesmiley)#¤#¤#¤#¤#¤

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 04-04-04 23:23

Mange tak til jer som har købt dette sp Det gav lige 250 point retur

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 04-04-04 23:39

>Frida

Ja det var da godt, at nogen nysgerrige sjæle købte sp. Jeg tænker her på Herren gir Herren tar - Herren er en Gitar, og Herren er Kandu

Ram