/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
tryk på t-shirt
Fra : krasmuss
Vist : 472 gange
100 point
Dato : 02-04-04 14:59

Hej

Jeg ved godt, at dette spørgsmål er placeret helt forkert, men jeg ved faktisk ikke hvor jeg skal spørge.

Mit spørgsmål er:
Vi skal have trykt noget tekst på nogle t-shirts. Jeg synes, at jeg kan huske, at man kan få et program samt noget specielt papir, som man kan udskrive på og derefter stryge det på tøjet.

Er jeg helt galt på den ??

Mvh
Kenneth

Kommentar
Fra : niss45

Dato : 02-04-04 15:04

Det er helt korrekt, mange især billede behandlings programmer kan gøre det, dog skal det være et program der kan spejlvende billedet eller teksten.
Papiret kan købes i de fleste computer forretninger eller boghandlere m.v.

niss

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 02-04-04 15:08
Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-04-04 15:14

Det behøver ikke at være et program der spejlvender noget.
Du kan teoretisk lave dit billede i hvilket som helst program.
Spejlvendingen sker når du udskriver - der skal billedet vendes (mirror)
Papir til formålet kan du købe i alle velassorterede boghandlere eller komputerbutikker.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-04-04 15:48

Office - programmerne kan spejlvende.
Men du skal i værktøjerne og hente det.
h-klik på værktøjslinien>tilpas>tegning>rul ned til spejlværktøjerne>træk værktøjet op på værktøjslinien (der kommer en sort lodret streg, som viser hvor du kan lægge den.
Emesen.

Kommentar
Fra : krasmuss

Dato : 02-04-04 17:26

Er der et program på nettet jeg kan bruge gratis download

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 100 point
Dato : 02-04-04 17:32

Hvilket program?
Alle programmer kan bruges.
Paint - word - publisher - paint shop pro osv.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-04-04 17:35

Men du kan da godt hente et program du kan prøve med hvis du ikke selv har nogen billedbehandlingsprogrammer.
http://www.jasc.com/products/?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-04-04 17:37

Selv i excel kan det laves, omend lidt besværligt.
Powerpoint er nemt at arbejde med, og god til, at styre placeringen af skrift.
Emesen.

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 02-04-04 18:49

Jeg laver selv nogle enkelte T-shirts en gang imellem (og nej refi, det er ikke dem der er til salg på min site )

Jeg har gpde erfaringer med Avery's T-shirt transfers

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 04-07-04 11:16

Skulle vi få lukket spørgsmålet?

Godkendelse af svar
Fra : krasmuss

Dato : 27-04-05 18:20

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-04-05 18:49

selv tak