/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Funky Vs. Kunda Kinetic
Fra : Claus999
Vist : 750 gange
50 point
Dato : 12-05-02 18:42

Hej.. Jeg har en Yamaha Jog, med 47mm cylinderlit sport polini, sport vario polini, gearing polini, powerfilter og polini kilerem... Jeg går og overvejer hvilken udstødning jeg skal købe.. Er der nogen der har nogen erfaringer med Kunda Kinetic eller Funky??? Eller hvis der er en anden udstødning i anbefaler....

Accepteret svar
Fra : loonz

Modtaget 60 point
Dato : 12-05-02 19:20

Hej Claus999,
Når du nu allerede har så meget Polini udstyr på din Jog, så hvad med en Polini Corsa? Det er én af de bedste udstødninger.
Der er også LeoVinci ZX Handmade; med denne udstødning får din knallert en meget brutal lyd, og samtidig topfart og acceleration. Jeg kender én, der havde næsten det samme på sin Jog, og den kørte et pænt stykke over de 100. Men det var også med en større karburator (21mm). Jeg mener nok, at ZX Handmade er én af de absolut bedste udstødninger du kan få.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 12-05-02 18:09

køb en nardo istedet.. Den er kanon, og så larmer det ikke så meget som et
funky

"Claus999" <Claus999.news@kandu.dk> wrote in message
news:ISwD8.4301$HN.108033@news010.worldonline.dk...
> Hej.. Jeg har en Yamaha Jog, med 47mm cylinderlit sport polini, sport
> vario polini, gearing polini, powerfilter og polini kilerem... Jeg går
> og overvejer hvilken udstødning jeg skal købe.. Er der nogen der har
> nogen erfaringer med Kunda Kinetic eller Funky??? Eller hvis der er en
> anden udstødning i anbefaler.... 002')
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>
> .
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 12-05-02 18:39

"Claus999" <Claus999.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:ISwD8.4301$HN.108033@news010.worldonline.dk...
> Hej.. Jeg har en Yamaha Jog, med 47mm cylinderlit sport polini, sport
> vario polini, gearing polini, powerfilter og polini kilerem... Jeg går
> og overvejer hvilken udstødning jeg skal købe.. Er der nogen der har
> nogen erfaringer med Kunda Kinetic eller Funky??? Eller hvis der er en
> anden udstødning i anbefaler.... 002')

Jeg har hørt at en Kunda "kun" virker ved høje RPM. Det skulle være der den
yder max i hvert fald. Hvis ikke det er det du er ude efter så find en anden
end den.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 13-05-02 12:40

Hvis du alligevel vil ud og købe et dyrt udstødning, så vil jeg også
anbefale et TP Nardo som Michael også anbefaler.

--
Hilsen Morten Christensen

ICQ#: 143629522
"Claus999" <Claus999.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:ISwD8.4301$HN.108033@news010.worldonline.dk...
> Hej.. Jeg har en Yamaha Jog, med 47mm cylinderlit sport polini, sport
> vario polini, gearing polini, powerfilter og polini kilerem... Jeg går
> og overvejer hvilken udstødning jeg skal købe.. Er der nogen der har
> nogen erfaringer med Kunda Kinetic eller Funky??? Eller hvis der er en
> anden udstødning i anbefaler.... 002')
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>
> .
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>