/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
køleren køre ikke (Daytona )
Fra : bva
Vist : 364 gange
50 point
Dato : 02-04-04 10:34

skermebillede bliver ustabilt.
Køleren står stille er der nodet jeg kan gøre, eller skal det byttes.

Kommentar
Fra : palle22

Dato : 02-04-04 10:39

Kører køleren aldrig? Sidder strømstikket fast?

Kommentar
Fra : bva

Dato : 02-04-04 10:44

blæseren er meget stram kan den være brændt sammen.
der er strøm på.
køleren køre aldrig

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 02-04-04 10:46

Jeg kender problemet. Blæseren er alt for dårlig så den går fast i lejet.
Jeg fandt en anden blæser der passede ned oven i køleren, men du burde jo nok forsøge at få den byttet eller repareret med mindre du kender et sted hvor de sælger sådan noget i så små størrelser som den du skal bruge.
Den jeg brugte var fra en gammel Pentium 100 CPU.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 02-04-04 10:48

Du skal selvfølig få det byttet eller repareret,kør ikke med det uden køler så kan du gøre problemet endnu større,brænde dit chip af.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 02-04-04 10:49

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 02-04-04 10:53

Jeg har en køler fra en HDD køler skuffe på det ene af mine grafik kort,og det køre upåklageligt,det har kørt et halvt år nu,no problemos,og det larmer ikke så meget som originalen.

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 60 point
Dato : 02-04-04 11:00

Med de erfaringer jeg har med Dayton grafikkort syntes jeg også, at det er lettere, at finde en alternativ løsning med en blæser fra en anden komponent da du sandsynligvis vil få både bedre og mere stabil køling, men et eller andet sted syntes jeg jo ikke at det kan være rimeligt at man betaler for noget der ikke duer. Få forretningen til at sørge for at skidtet virker og så kan du jo få lidt tid til at finde noget du kansætte på senere.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 02-04-04 11:05

nej,man skal sku have hvad man betaler for og det skal være i orden,så jeg er enig,så kan man altid lege med alternertiver bagefter,jeg har tons vis af pc dele liggende,og de bliver brugt de mest mulige og umulige steder som reglen med et bedre resultat end de originale dele.
Manse9933

Kommentar
Fra : bva

Dato : 02-04-04 14:49

tak til alle fik et nyt grafikkort uden problemer.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 02-04-04 16:01

vis du vil lukke spørsmålet så klik lige på accepter over>
BjarneD's bok's ,lige ,oven over> Dato : 02-04-04 10:46

Godkendelse af svar
Fra : bva

Dato : 02-04-04 16:27

Tak for svaret BjarneD.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 02-04-04 18:05

Selv Tak!

Også tak til Manse9933 for hans venlige henvisning til mit indlæg, vi er vist så enige som man kan blive her

vh.
Bjarne