/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows Service
Fra : Fredison
Vist : 302 gange
50 point
Dato : 02-04-04 09:09

Hey allesammen.

Jeg står med et lille problem der går på at jeg ikke helt ved hvordan man opretter en ny service i win2000!?
ikke fordi jeg ved det i andre styresystemer!
nogen der kan hjælpe?

#12
Frede

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 02-04-04 09:40

Hvad er det du vil have kørende???

Er det noget du vil opfinde? Dine egen programmer?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 02-04-04 10:56

Dit spørgsmål er meget uklart. Hvad er det for en service du vil tilføje.
Hvis du vil have noget tilføjet i tjenester skal du installere det som en Windows komponent, altså noget fra MS til Windows 2000.
Prøv lige at forklare hvad du gerne vil????????

Kommentar
Fra : Fredison

Dato : 02-04-04 11:58

Jeg har før kørt et spørgsmål hvor jeg ville have et webcam til at køre via ftp..
dette kunne tilsyneladende ikke lade sig gøre. derfor kører jeg det nu over http.

mit webcam skal starte før jeg logger ind i windows, og et klogt hoved har fortalt mig at jeg skal gøre det ved at oprette en ny service.
webcamet skal kunned ses på en anden maskine.

#12
Frede

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 02-04-04 12:07

Hvis det kloge hovede var klogt nok ville det have fortalt dig hvordan.
Jeg melder pas der for jeg mener ikke man skal koble noget på før login.