/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
sletning af logo på 3210 og 3310
Fra : Kildemose
Vist : 448 gange
20 point
Dato : 12-05-02 12:08

Jeg har både en Nokia 3210 og 3310 og pausebilledet står der Ferrari på den ene og Ralex på den anden, Er der nogen der kan svare mig på hvordan man fjerner disse logoer, synes det er møjireterende, vil helle have der står hvad selskab man benytter. På forhånd Tak

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 12-05-02 11:21

"Kildemose" <Kildemose.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:U5rD8.2721$HN.73309@news010.worldonline.dk...
> Jeg har både en Nokia 3210 og 3310 og pausebilledet står der Ferrari på
> den ene og Ralex på den anden, Er der nogen der kan svare mig på hvordan
> man fjerner disse logoer, synes det er møjireterende, vil helle have der
> står hvad selskab man benytter. På forhånd Takn at det giver
varmeproblemer..??
>

På 3310 kan du da slå pauseskærmen fra i menuen.

vh.
Sørensen

Kommentar
Fra : Kildemose

Dato : 12-05-02 13:15

"Sørensen" skrev d. 12-05-02 11:21 dette indlæg :
>
> "Kildemose" <Kildemose.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> news:U5rD8.2721$HN.73309@news010.worldonline.dk...
> > Jeg har både en Nokia 3210 og 3310 og pausebilledet står der Ferrari på
> > den ene og Ralex på den anden, Er der nogen der kan svare mig på hvordan
> > man fjerner disse logoer, synes det er møjireterende, vil helle have der
> > står hvad selskab man benytter. På forhånd Takn at det giver
> varmeproblemer..??
> >
>
> På 3310 kan du da slå pauseskærmen fra i menuen.
>
> vh.
> Sørensen
>

Kommentar
Fra : Kildemose

Dato : 12-05-02 13:18

Tak for rådet men kan ikke finde et menu hvor jeg kan slå det fra. Jeg ved godt at man kan slå billedbeskeder fra, men det her er selve displayen, hvor der står Ferrai hele tiden, og det er den jeg gerne vil have slettet.

Kommentar
Fra : knoz

Dato : 12-05-02 13:38

Man kan gratis få fjernet sit logo på sol.dk.
Men det kræver at man er medlem..
håber det hjalp

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 12-05-02 13:02

send mig tlf nummer og selskab så kan jeg sende besked der sletter logo

--
mv.
Th Frydensberg
Strædet 23 . Hillested
4930 Maribo Tlf. privat: 54 75 55 53 - mobil: 51 90 55 53 - e-mail:
23fry@get2net.dk

"Kildemose" <Kildemose.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:V4sD8.895$4f4.97524@news000.worldonline.dk...
> "Sørensen" skrev d. 12-05-02 11:21 dette indlæg :
> >
> > "Kildemose" <Kildemose.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> > news:U5rD8.2721$HN.73309@news010.worldonline.dk...
> > > Jeg har både en Nokia 3210 og 3310 og pausebilledet står der Ferrari
> på
> > > den ene og Ralex på den anden, Er der nogen der kan svare mig på
> hvordan
> > > man fjerner disse logoer, synes det er møjireterende, vil helle have
> der
> > > står hvad selskab man benytter. På forhånd Takn at det giver
> > varmeproblemer..??
> > >
> >
> > På 3310 kan du da slå pauseskærmen fra i menuen.
> >
> > vh.
> > Sørensen
> >
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Kildemose

Dato : 12-05-02 18:53

En stor tak til knoz for hans svar ang: man kunne få det gjord på Sol.dk, det har jeg gjord og det lykkedes fin tusind tak.

Kommentar
Fra : Kildemose

Dato : 12-05-02 18:53

En stor tak til knoz for hans svar ang: man kunne få det gjord på Sol.dk, det har jeg gjord og det lykkedes fin tusind tak.

Accepteret svar
Fra : mortenstaal

Modtaget 20 point
Dato : 18-05-02 10:05

hejjjjj

du går ind i lydindstil så finder du pauseskærme og så går du ind på det, når du så er inde på det kan du vælge et andet eller du kan vælge teleselskaber eller du kan vælge at slet ikke have nogen pauseskærm. Det så på 3310´en

På 3200`en går du ind på dine pauseskærme og så slette du den pauseskærm du dynes var irriterende.
der er også en anden løsning, du kan bare få en af dine venner til at sende en anden pauseskærm til dig, freksimpelth med teleselskabet eller et andet

hilsen mortenstaal