/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Nik Kershaw
Fra : jdynastiet
Vist : 467 gange
50 point
Dato : 01-04-04 23:44

Hej

Hvad laver Nik Kershaw egentlig i dag ?

Mvh
Jesper

Kommentar
Fra : SEPPE

Dato : 01-04-04 23:49

Jeg hørte for nyelig, at han lige, eller i hvert fald snart er tilbage med en ny plade. Han gæstede for et par år siden DK største endags festival, Rock Under Broen i Middelfart.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-04-04 00:03

Her er hans hjemmeside, hvor han sidst har skrevet den 21.12.2003
http://www.nikkershaw.net/
mvh ans

Accepteret svar
Fra : ahtn

Modtaget 60 point
Dato : 02-04-04 00:26

Her er lidt nyt fra hans hjemmeside:
Det lader til han stadig er aktiv og barsler med en plade.

29th March 2004

Hi Gang
Well here it is, after two years in the wilderness, the news you and I have been waiting for!
...Nik is back!
I'm telling you now, because advertising starts soon and I didn't want you lot to find out second hand.
I'm very excited...........I know you will be too.

Nik has agreed to perform on the 'Here & Now Tour' that goes out in December this year. Nik will be performing all his big hits and maybe a new one. Back at Wembley!....yes!

BUT, it doesn't stop there, two weeks ago Nik and Modernwood Management met with Universal Records, consequently, they offered Nik a two album deal! The new album will be a collection of new and old songs and will be TV Advertised, plus Universal will be promoting Nik in a way we could only have dreamed of when we were signed to Eagle Records(god bless'em). Top press agent, top pluggers, top everything, major TV programmes, .............a major deal at last!

Wouldn't It Be Good, if Nik had another big hit....this year?

Kommentar
Fra : ahtn

Dato : 02-04-04 00:32
Kommentar
Fra : SEPPE

Dato : 02-04-04 10:30

Ja, så havde jeg hørt rigtigt

Godkendelse af svar
Fra : jdynastiet

Dato : 03-04-04 15:26

Tak for svaret ahtn.

Kommentar
Fra : ahtn

Dato : 03-04-04 22:36

Selv Tak ha en god dag
Hilsen
AHTN