/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Glamour, hvor mange afsnit????
Fra : the1best
Vist : 2951 gange
150 point
Dato : 01-04-04 22:51

Glamour er en tvserie der er på tvddanmark2, man - tors kl 17.00. Der har indtil nu været 4072 afsnit.

Er der nogen der ved, hvor mange afsnit der er i alt?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 01-04-04 22:54

75.000

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-04-04 23:05

Aner det ikke : 75.001 måske

Ps. Hai the1best... : Hils Frk.Uro

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-04-04 23:07

Sitter hos Findslet. Han har idag (..helt uden min expertise, oprettet sig som 'finse')

Sku' hilse

Vi hygger på Ama'r.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 01-04-04 23:14

>molokyle

Hils igen.

Skal hilse fra frk.uro.

Men det får du ikke 100 point for.

Hvordan går det med musen ?

Er det ikke lidt for tidligt, at finde nissehuen frem?

The1best

Kommentar
Fra : esc2spc

Dato : 01-04-04 23:17

Hi,

Indtil idag 1/4-2004 har der værert 4268 afsnit.
Du kan gå ind og se det her http://www.tvtome.com/tvtome/servlet/EpisodeGuideServlet/showid-1232/The_Bold_and_the_Beautiful/

Denne site har en god beskrivelse af de enkelte afsnit:
http://www.soapcentral.com/b&b/archives.php

håber det var nok.
esc2spc

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-04-04 23:27

The1best -> Musen og jeg mødes ved legepladsen : Tirsdag 5/4 kl. 11 på Sundby Torv, hvis vejret holder, twins legeplads og alt.

Sticktly buisness...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-04-04 23:32

Ups.. Strictly... selvfølgelig

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : musenfryd

Dato : 02-04-04 00:27

hmm, molly.. musen ser alt...
Glæder mig nu til at se hvor mange vi bliver nu hvor det er officielt....
og så er der tusind mennesker der laver lejlighed i min gade, så vi er sq nok naboer når det kommer til stykket..

PS: husk vingummibamser til ungerne, og en pind til hunden, hvis du vil have point derfra

PPS: ikke lave grin med Glamour, som jo i den grad er kvalitetstv.. hmmmmmmm

mousejoy (der lige har fået ny cykel WEEEEEE)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-04-04 01:06

Rolig nu ...din snuser

Her er vi blandt gode venner... Dvs. jeg kender ikke 'esc2spc', men tror næppe det er en der 'sladre'

Har prøvet utallige gange at tromme kandu.dk 'kunder' sammen : "IRL", men det er åbenbart ikke noget der tænder

Folk bor simpelthen for langt fra hinanden.

Apropos Ps. :

Bamser og pind ??? Hvem er det, der har brug for hvem ? Jeg ka' da bare bli'e hjemme

Ps. Hvis vejret bli'r 'dårligt' på tirsdag, så kigger I ( : -> Dig, unger, hund, Ex. og hele den pukkelryggede, sgu da bare op i min 1 værelses m.alkove. Der ér nymalet! Saftevand (Appelsin), Kaffe, Kakao,The, hjemmebagte boller, Lagkage og hva' har vi..? ) da bare op. Jeg 'emiler', som det hedder på Kandu.dk, min adresse; hvis du er nysgerrig nok.

Cykel ? Jeg har selv et vidunder af en 'Mustang' fra Quickly m. 7 gear

Iøvrigt har jeg i mange år kørt ca. 20-40 Km. om dagen for fornøjelsens skyld

Pps. ??? Er du klar over at Glamour udtales : Glam'er og ikke Glamu'ur ??? Det er engelsk ..ikke fransk. På dansk findes der et tillægsord : Glamurøs og derfor udtaler 99.99% af husmødrene det helt ude i sovsen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : musenfryd

Dato : 02-04-04 07:31

molo..
det er helt i orden, prøvede bare at være vittig...

bamser og pind.. også et forsøg på at være morsom...
vejret.. jeg har mere end en et-værelses, og jeg tør godt lukke dig ind...kan dog nok ikke byde på alt det du kan, det lyder ellers godt, helt børnefødselsdags agtigt

Længe leve Mustang, men hva' pokker er Quickly?

jeg holder på glamu'uuuuur, det passer langt bedre til indholdet...

hav en pragtfuld weekend
musendfyrd (der nu har ondt i foden og humper af sted a lá klokkerne fra notre dame)

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 02-04-04 10:43

Alt for mange... :D

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-04-04 14:35

strarup -> Pas på hvad du siger... Jeg ved positivt at Frk.Uro & the1best ville føle verden fattigere uden Ridge, Brooks og hva' de nu hedder til morgenmad

the1best -> esc2spc er vist kommet med et godt bud på et svar

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-04-04 14:38

musenfryd -> Det kan da vist godt være det hedder Kvikly .. helt ærligt, jeg aner det ikke
.. men det er den der store forretning på Englandsvej.

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : TQsen

Modtaget 150 point
Dato : 04-04-04 15:26
Kommentar
Fra : Catmoll

Dato : 06-06-04 20:37

Molo....<>>> den 5/4....... år 2005.??? WOW

Kommentar
Fra : Catmoll

Dato : 06-06-04 20:37

Molo....<>>> den 5/4....... år 2005.??? WOW

Kommentar
Fra : Catmoll

Dato : 06-06-04 20:42

MOLO........... jeg bor ikke langt fra mig !!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-06-04 21:04

Er det virkelig sandt

Hvad i alverden mener du med 5/4 2005 WOW Catmol ???

Jeg ved positivt at the1best ikke kan lukke dette spørgsmål lige med det samme. Hendes comp. er i udu.

..og hun har glemt sit login til emil'erne

Catmoll -> Du ska' da være evig velkommen til at kigge op

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-06-04 21:06

Catmoll -> Nåeh... dato'en og mødet med musen ved Sundby Torv

Jeg tog hjem til hende istedet. Søde børn

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Catmoll

Dato : 06-06-04 21:28

WOW....................... ting går stærkt herinde... skønt at du/I havde en fin5/4 .......... og rigtig nok... så kunne det være sjovt at mødes... jeg stemmer for en nyhavn tur.. ... medbringende egne drikkevare og tæppe *

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-06-04 21:52

Nyhavn er sgu da for fimset. Foran indkøberen på Christiania ? http://home20.inet.tele.dk/friheden/images/molokyle.jpg

</BEVAR CHRISTIANIA>

Kommentar
Fra : Catmoll

Dato : 06-06-04 22:10

Molo... det er sgi da ikke fimset når vi selv medbringer vores øl(vin... og tæpper... og sitter på molen
det kan være fandens hyggeligt at sitte der ...
Catmoll .....

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-06-04 22:22

Ja ja ja... Du bestemmer

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-06-04 22:26

Christianhavns kanal : Oven Gaden Oven Vandet ER nu hyggeligere end Nyhavn

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Catmoll

Dato : 06-06-04 22:27

Molo...

Kan nu altså ikke lide dette "djævle hoved "

Catmoll

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-06-04 22:30

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-06-04 22:31

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-06-04 22:33

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : the1best

Dato : 25-06-04 19:49

Tak for svaret TQsen. Havde glemt at lukke.

The1best