/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
T68i 1 tur på gulvet.......
Fra : RISKOGER
Vist : 317 gange
100 point
Dato : 01-04-04 22:02

Hej til alle..

jeg fik min T68i i julegave 2003

men efter at den røg en tur på gulvet,virker den lille navigations knap på siden af telefonen ikke mere

den lille knap sidder helt nede,den har ikke nogen funktion mere.
den skal jo sidde lige midt i, så man kan køre den op og ned.
jeg kan pille den lille knap af,og på den sidder der 2 små gribe arme, men det er som om at de ikke griber i noget mere...
Kan det være en lille kontakt som har løsnet sig inde på printet????
Eller er min mobil klar til at blive kasseret?????

ser frem til 1 godt svar

kh Riskogeren

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-04-04 22:08

Hvis man ikke kan se du har tabt den kan du få den reparreret på garantien.
Bare sig den er faldt af.

Kommentar
Fra : KooL

Dato : 01-04-04 22:09

Hej Riskoger.

Jeg kan forestille mig at din telefon har kostet over 100 kr. hvis det er tilfældet er der 2 års garenti på. med mindre du har haft den åbnet (kunne jeg forestille mig).
Hvis den ikke kunne holde til en lille tur på gulvet må det da være en produktionsfejl, eller hvad?
det er vel forsøget vær..
nogle steder tilbyder de en "låne" telefon imens din blive repereret.

Mvh KoL

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 01-04-04 22:12

Der har helt sikkert siddet nogle plastik dimsedutter der holde knappen på plads, og når sådant någet går i stykker er det så godt som umuligt at reparere det, men kan man se at mobilen har været en tur i gulvet??
Hvis ikke kunne det jo være noget dårligt arbejde, og da der stadig må være fuld garanti på mobilen, ja jeg vil ikke direkte opfordre dig til noget, man hvis man ikke prøver så???

ellebye

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-04-04 22:14

3 sjæle - 1 tanke
Det må være et brugbart forslag.

Kommentar
Fra : RISKOGER

Dato : 01-04-04 22:20

Jep alle forslag indtil nu er mere end brug bare!!!!
regner også med at jeg vil køre den over garantien
men jeg ville være glad hvis andre måske havde prøvet det samme(altså at navi. knappen ikke virkede mere),og de måske viste hvad der var sket!

kh riskogeren

Kommentar
Fra : RISKOGER

Dato : 01-04-04 22:23

og øøøhhhhh
når nu jeg er her.....
(måske et dumt spørgsmål) kan man låse sin mobil op med et data kabel???

kh riskogeren

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 01-04-04 22:23

Desværre - men hvis du får den lavet eller får en anden, betyder det vel heller ikke så meget.

Godkendelse af svar
Fra : RISKOGER

Dato : 01-04-04 22:26

Okay do....
TAK FOR VENLIG SUPPORT REFI!!!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-04-04 22:35

Det var nu ikke på oplåsningen jeg svarede.
Selvfølgelig kan man låse en mobil op - nogle kræver kabel andre (nokia) kan du låse gratis op på nettet.

Kommentar
Fra : RISKOGER

Dato : 01-04-04 22:40

Ja jeg ville jo gerne vide om jeg kunne låse min t68i op med et data kabel,og evt. noget softvare.

kh riskogeren

Kommentar
Fra : KooL

Dato : 01-04-04 22:42

refi -> det var ikke for at "stjæle" dit svar :)
Der var ikke svarret på spørgsmålet da jeg skrev :X

Tillykke med sejren foresten :D hehe

Mvh KoL

Kommentar
Fra : KooL

Dato : 01-04-04 22:43

J.f lodtrækningen

Kommentar
Fra : Samsung

Dato : 01-04-04 23:07

Det var da pudsigt. Jeg havde den samme oplevelse med min T68i, tabte den på vejen til stationen. Og så status/volume knappen virkede ikke mere. Men så tog jeg den til Tele Service(Tåstrup tlf.43599000) mens garantien var der og fik en ny efter et par dage, da de med det samme kan se at den ikke kan repareres.

Kommentar
Fra : RISKOGER

Dato : 03-04-04 11:04

Hej samsung.

må lige høre...

havde du købt din t68i hos de omtalte Tele Service(Tåstrup tlf.43599000)??????

kh Riskogeren