/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Rod med point i "Månedens præmie" ??
Fra : ram2
Vist : 1163 gange
1 point
Dato : 01-04-04 21:24

Jeg sad og kiggede lidt på Top 10 i næste ”Månedens præmie”, og opdager til min forbavselse, at Refi kl. 20.55 d.d. har besvaret spørgsmål til en ”værdi” af 944 point. Dette er der ikke noget usædvanligt i, men når man så kigger på hans historik, så har han i april måned kun besvaret spørgsmål til en ”værdi af 524 point.

Samme uoverensstemmelse er der også med Teil og Sunowich. Er der nogen der kan give en fornuftig forklaring på dette??

Ram

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-04-04 21:28

Næh...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : briani

Dato : 01-04-04 21:28

Hejsa

Hvis de har haft en kommentar i januar eller en helt anden månede,som først er blevet accepteret idag,så er den ikke med som besvaret i april månede,men unden den månede som spørgsmålet er stillet i.

Brian

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 01-04-04 21:30

Netop det skete i mit tilfælde.
Som briani skrev

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-04-04 21:31

Du ved; der sker så meget underligt her på stedet : http://kandu.dk/dk/spg/22442

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-04-04 21:37

Tror du jeg selv taster mine point ind ?????

Jeg blev selv lidt forbavset da jeg ingen post fik, men opdagede som allerede forklaret at hvis spørgsmålet bliver accepteret idag men svaret er gammelt så kan du ikke finde det på datoen.

Beklager, men der er ingen der snyder.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 01-04-04 21:38

Tillæg

Man kan alså ikke gå ind under en brugers historik,og så lægge de point sammen som foreksempel står for april månede,og så skal det passe med top 10
da mange af disse point man får figureer under de måneder som spørgsmålet er stillet i

Brian

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-04-04 21:38

Og "Ram"

DE ER TJENT [hør]

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 01-04-04 21:43

Jeg har hørt noget om at man vil forhindre at folk har flere profiler.
Man får muligheden at for et beløb selv taste points ind på sin konto.
Points og beløbet står i direkte forhold.
Stort beløb - mange points.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 01-04-04 21:44

Uhhh....er du paranoid Refi??????????
Jeg ser ingen her, der anklager nogen for snyd. Har man ikke lov til at undres? Der er før sket sære ting, som Molos link osse viser.........Slap du nu bare helt af

Frida...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-04-04 21:44

Lad os så få samlet nogle dimser

Kommentar
Fra : briani

Dato : 01-04-04 21:46

Tillæg

En spørger har et spørgsmål stillet i 2003 til 500 point
Men spørgeren accepterer først kommentaren i dag
Man får disse 500 superpoint i dag og kommer med disse point med i lodtrækningen for denne månede
Men går man om i sin historik så skal man gå tilbage til 2003 for at finde den.

Brian

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-04-04 21:47

Jeg slapper skam altid af "frida"

Jeg har aftjent min værnepligt.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-04-04 21:50

refi er påstålig, irriterende vedholdende, ..og gentager til stadighed dét, jeg allerede har svaret, men go' nok

..taler af erfaring

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 01-04-04 21:52

Til almen orientering, så er spørgsmålet stillet seriøst, og jeg har ikke nogen mistænkt for at snyde, ikke her i hvert tilfælde, men ville blot ha en sandsynlig forklaring. Så Refi pak bare kanonerne væk

Ram

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-04-04 21:54

Ps. refi -> Til-mer-lykke med 'dimsen'. Dén ku' jeg ellers godt ha' brugt på scoretrip op og ned af Ama'r-brogade

</MISCALKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-04-04 21:57

-> Smiley altså !!!

Burde have virket !

Sådan er der så meget...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-04-04 21:58

De er slet ikke ladt "Ram"

Fremover går jeg kun med vandpistol (resten gemmer vi til svære tider).

Ha´en fortsat god torsdag.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 01-04-04 21:59

>molo

Du kan da låne min dims (USB memorystick) til en scoretur i Amarcenteret

Ram

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-04-04 22:03

ram2 -> Skal møde musenfryd i på legepladsen i 'parken' med twin-unger og hele balladen. Bagefter ska' vi sikkert i Aldi og stå i kø

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 01-04-04 22:09

>Molo

Jamen Molo, der er da ikke noget hyggeligere end at stå i kø i ALDI

Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 01-04-04 22:12

>Molo

Den der "Musenfryd"... jeg har nok ikke fulgt rigtig med, men kendte du hende uden for Kandu?? og er det en du øhhhh "bager" lidt på

Ram

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 01-04-04 22:31

Gad vide om ram er bange for at få en konkurent med hensyn til fridaflip

Kommentar
Fra : ticka

Dato : 01-04-04 22:39

den med at betale for sine point, Teil, den er sgu´langt ud den 1. april

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-04-04 22:48

"ticka"
Har du ikke læst kandu´s nye regler

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-04-04 22:56

ram2 -> Nøeh... Jeg kom bare i mit afsind til at love, jeg ville hjælpe en Ama'rkaner lidt med noget HTML og en 'forside'.

Fint nok : Så bli'r der lidt lidt at rive i

Jeg forpasser iøvrigt aldrig en chance for at hævde mig lidt

...man ska' pleje sit ego og opsøge succesoplevelser

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : musenfryd

Dato : 02-04-04 00:36

hmm, mon jeg skal til at søge på mit navn herinde?
det var da satans (må man bande her) som jeg er alle vegne *GG*

molo.. jeg gider ikke stå i kø, skal vi ikke bare tage elefantbajerne og saltstængerne med hjemmefra?

og ram2.. jeg er altså ikke en "den der".. hrmpf!!!

auf wienerschnitzel og gute nacht
musenfryd

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 02-04-04 00:39

Den var ellers go' dabj*GG* - meeen mon dog
Jeg går altså osse ind for, at vi skal både pleje vores ego og opsøge succesoplevelser. Faktisk er det vistnok det eneste jeg går ind for*LOL*
men helt ærlig Molo - en "pakkeløsning" - er det en succesoplevelse?

Frida...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-04-04 00:41

Kommer an på hvem pakken er....

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-04-04 01:09

Satans til nysgerrighed

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 02-04-04 01:12

elefantbajere og saltstænger*GG* lyder sgu som noget meget romantisk

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-04-04 01:12

refi -> Jeps, og den er ikke i vat & bommuld

</MOLOKUGLESKØR>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-04-04 01:13

Øeh.. der er vist ikke to m'er i bomuld

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 02-04-04 01:19

Det vil jeg osse sige - så hellere annanas juice og skumbananer, det er romantik

Godnat

Ram

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-04-04 01:36

Der er vist heller ikke 2 n'er i første stavelse af ananas ?

Saltstænger og FF; se dét er romantik

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 02-04-04 07:24

>Molo

Satans til nysgerrighed skriver du... Ahh hva' med almindelig interesse for dit velbefindende?

Skulle du finde DIN "Frida" igennem Kandu, så er du ligeså heldig som jeg. Finere menneske og sødere pige, end MIN Frida skal man langt omkring for at finde - ikke underligt at jeg er forelsket. Og foråret står lige uden for og banker på, hvad mere kan man forlange

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 02-04-04 09:37

Fx, at du gad komme til Jylland og forårsrengøre mine havemøbler

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 02-04-04 09:43

>Molo

Der kan du se - Når man først får lov til at vaske havemøbler hos en kvinde, så er der romantik i luften

>Frida

Selvfølgelig vil jeg da vaske havemøblerne af, og hvis du har andet der lige trænger til en hånd, så sir' du bare til

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 02-04-04 10:12

Jeg kan sikkert godt finde på noget - men jeg er sgu ikke tryg ved
københavnere og skarpe haveredskaber Måske vi bare skal nøjes
med, at du samler Frida's hundebæ op*GG*

Frida...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-04-04 14:25

Strictly business...

Jeg jagter ikke romantik på nettet og jeg kender iøvrigt intet til musenfryd's civilstand andet end musenfryd har 'Twins'. Jeg tvivler nu også på, om jeg ville være lige så hjælpsom, hvis det var hunde høm høm'er det handlede om
Sådan er vi så forskellige ram2

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : musenfryd

Dato : 02-04-04 14:58

molo..
tjek lige dine pb'er på forum, apropos business....

musenfryd ( der selv samler de hømmer op der måtte komme ud af hendes hund!!!)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-04-04 15:01

Ok. tjekker lige

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 06-04-04 00:19

Nå kære Ram - jeg kan se din tråd blev oprettet den 1. April.....Betyder det at det var ment som en aprilsnar?? - At det er en tråd, som ALDRIG skal lukkes

Frida...

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 06-04-04 00:22

Nej Frida...........
Det var ikke en aprilsnar.
Ram skal nok lukke
>>Ram, du lukker ved at trykke på accepter i højre side oven over dette indlæg

Mordex.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 06-04-04 00:26

Øhh....tror altså godt, at Ram ved hvordan man gør

Frida...

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 06-04-04 00:29

Går du nu osse efter brødristeren Frida?

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 06-04-04 00:30

Det kunne jo være at han ikke er kommet over tømmermændene fra weekenden endnu. Og man har da lov at håbe på at han tager fejl og accepterer mit indlæg

>>Frida, jeg tror ikke på det selv, så derfor har jeg sat en ekstra ind

Mordex.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 06-04-04 00:31

Hva tror du selv Tedd
Hvorfor smutter du ikke hen og leger med nogle af din egen art??

Frida...

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 06-04-04 00:33

Det var skam et venligt spørgsmål Frida! Mener du siger du altid er ligeglad med brødristere og points!

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 06-04-04 00:39

Ja det er godt tedd. Hvorfor skal du altid "møve" dig ind hvergang du ser "Fridaflip"
poppe op?? Har du mon ikke et lille problem tror du

Og stop så bare din venlighed skråt op - jeg ved du ikke er venlig -
men derimod ualmindelig dum.....Manden som "hader" ballade. Vor herre bevares for en drengerøv du dog er

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 06-04-04 00:40

>tedd

Points er flertal, og i denne tråd er der kun indsat 1 point - i øvrigt venter jeg på svar fra Kandu, som på sædvanlig flabet og amatøragtig vis fortsætter med ikke at svare på henvendelser. Før jeg har dette svar, vil ingen tråde jeg har oprettet eller opretter blive lukket.

Ram

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 06-04-04 00:42

Du ser sgu lidt syg ud Frida!! Er du sikker på du ikke skal søge læge?

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 06-04-04 00:43

Sov godt Ram

Frida

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 06-04-04 00:44

Alle ved jo at du sætter den op til 500, Ram, og så giver dem til Frida! Og hvad er det nu med Kandu?

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 06-04-04 00:44

Det var da dejligt med respons fra spørgeren........
Vi venter og ser hvad der sker........ og håber stadig på point (uden s)

Godnat....... og godt....

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 06-04-04 00:48

>tedd.

"Hvad det er med Kandu"... Hvad fan... rager det dog dig??

Ram

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 06-04-04 00:49

Det kunne jo undtagelsesvis være noget der irriterede os begge? *L*

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 06-04-04 00:49

>Frida

God selv nat, og sov godt.

Ram

Kommentar
Fra : briani

Dato : 06-04-04 09:34

Meget mærkelig at dette spørgsmål er blevet stillet i gruppen smalltalk
Og at den i det hele taget er blevet oprettet.

Mon ikke den skulle have været placeret i gruppen Kandu,når man alligevel forventer at få et svar derfra.

Nu er dette spørgsmål blevet besvaret op til flere gange

Men ok Ram er jo heller ikke så klog,en sølle gennemgang af hans egen historik,kunne have givet ham svaret.

Men kunne man fange kandu i rod med point,ja så var det jo helt fint.

Men må desværre skuffe dig-DER ER INGEN ROD MED POINT.

Brian

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 06-04-04 09:47

>Briansnotdum

[citat]
en sølle gennemgang af hans egen historik
[/code]

Ja selvfølgelig er gennemgangen af min historik sølle, det er jo dig briansnothamrendehjernedødogdum der har foretaget den

Og hvad i helvede rager det dig, hvor jeg placerer mine spørgsmål. Pust en af dine fedtede Lolitadukker op, og tag dig af den, så min historik bliver sparet for din SØLLE gennemgang

Kommentar
Fra : briani

Dato : 06-04-04 09:58

LÆS OG FORSTÅ DIN NAR

Men det vil du jo ikke,eller du kan måske ikke.

DIN NAR.

Det var ikke mig der skulle gennemgå din historik,men dig selv.

Ellers så er du bare så gabende kedelig

Kommentar
Fra : briani

Dato : 06-04-04 10:05

Mod uvidenhed og dumhed kæmper selv guderne forgæves.

Tænk dig om to gange, inden du taler. Så vil du opdage, at de andre taler om noget helt andet.

Og nu gider jeg ikke lege med dig mere idag.

Brian

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 06-04-04 10:09

Briansnotdum - Jeg synes at du og jeg skal rejse rundt på de forskellige markeder i Danmark, hvor jeg så vil vise dig frem og markedsføre os med denne tekst:

"KOM OG SE EN ÆGTE LANDSBYTOSSE - DET DUMMESTE MENNESKE I DANMARK"

Og jeg sørger selvfølgelig for at du får lidt at spise hverdag. Jeg vil endda håndfodre dig, så du ikke får rifter i hovedet af at bruge redskaber at spise med.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 06-04-04 10:17

Det er en aftale Ramse alla donkisnot

Vi kan starte på HO Fåremarked,og så selfølgelig slutte der
Når de ser dig ja så bliver du sku solgt med det samme.
gæsterne vil sige når de ser dig

Se hvor mærkelig den RamseFÅR går
Så vil jeg selfølgelig svare dem
Det var fordi han var LAM som lille.

Brian

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 06-04-04 11:30

Meget mærkeligt, at Brian altid fyrer sine vittigheder af i de forkerte kategorier. Vi har jo netop fået kategorien "vittigheder" til det formål*GG*

Åhh ja, selvfølgelig - der er jo 1 point på højkant her - og Brian mener jo klart,
at han har besvaret spørgsmålet. Mon ikke det er årsagen til, at lolitadrengen
er blevet lidt knotten

Dril ham bare Ram. Lad for Gud skyld sp. stå åbent til evig tid - det er jo trods
alt ikke Brian der bestemmer, hvornår der lukkes og slukkes, vel

Frida...

Kommentar
Fra : briani

Dato : 06-04-04 11:38

Hejsa FridaFUP

Nu har jeg jo aldrig skrevet nogen steder at dette spørgsmål skulle lukkes vel.

Men du har det lige som din lille Bamse/Ramses

Du kan heller ikke læse,så på det område,ja så passer i sku godt sammen.

Hvad med at tage på læsekursus sammen

Brian

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-04-04 11:41

"Frida"
Ja - og derved bidrage til problemet som hele spørgsmålet gik ud på.
Besvaret er det jo - men måske ikke forstået?

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 06-04-04 12:03

>refi

Ja smart ik'? desværre er der vist et indlæg du har overset, men det kan jo let smutte selv for en "garvet" kandubruger, som DU jo er

Citat
Points er flertal, og i denne tråd er der kun indsat 1 point - i øvrigt venter jeg på svar fra Kandu, som på sædvanlig flabet og amatøragtig vis fortsætter med ikke at svare på henvendelser. Før jeg har dette svar, vil ingen tråde jeg har oprettet eller opretter blive lukket.

Ram

Brian og hans "eneste" ven er taget til havet.
"Vil du puste min luftmadras op?", spørger Brian

"Ha ha, det er sgu da ikke en luftmadrasse, men en lolitadukke du har taget med", siger vennen.

"Nej, hvor pinligt", siger Brian,"...så er det luftmadrassen, som jeg har ligget og bollet hele vinteren"

Frida...

Kommentar
Fra : briani

Dato : 06-04-04 12:21

Nu vil Ramses/Donkisnot

Lige afvente et svar fra kandu før han lukker spørgsmålet.

HVORFOR

Han plejer sku da nok selv at kunne lukke sine spørgsmål,men han har måske glemt hvordan man gør.

I citatet fra ramse står der
” vil ingen tråde jeg har oprettet eller opretter blive lukket.”

Det vil sige hver gang ram opretter et spørgsmål herinde,så sender han alle kommentarerne i en email til kandu-så kan de derinde vurderer hvilken kommentar Ram2 skal accepterer.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 06-04-04 12:28

HOVSA

Jeg var lige ved at glemme det vigtigste.

Hvad er ligheden mellem en sædcelle og en Københavner?
- De farer rundt som tossede, og det er kun 1 ud af 1000000 der bliver til noget.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 06-04-04 12:32

[citat]
Og nu gider jeg ikke lege med dig mere idag.
[/code]

Stærkt begrænset hjerneaktivitet, giver øjensynlig osse stærkt begrænset hukommelse.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 06-04-04 12:37

Nu var det jo lige FridaFlip jeg kom med mine kommentarer til.

Og du hedder da ikke Frida vel.

Men du er jo både DØV og BLIND.

Hvorfor får døve Ramses aldrig sex?
Han har aldrig hørt om det

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 06-04-04 12:39

Hvoraf fremgår dette din hjernedøde narrøv

Kommentar
Fra : briani

Dato : 06-04-04 12:46

Frida kommer med en kommentar kl 11:30
Jeg svarer hende kl 11:38
Frida kommer med en ny kommentar kl 12;03
Hvor hun nævner citatet fra dig af
Jeg svarer hende igen på citatet fra dig af kl 12:21.

Du skal da også have det hele skåret ud i pap din NAR

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 06-04-04 12:56

Hvoraf fremgår det af dette dette helt ekseptionelt morsomme indlæg??

[citat]
HOVSA
Jeg var lige ved at glemme det vigtigste.
Hvad er ligheden mellem en sædcelle og en Københavner?
- De farer rundt som tossede, og det er kun 1 ud af 1000000 der bliver til noget.
[/code]

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 06-04-04 13:05

>Ram

Du VED sgu da godt, at Briansnot m.fl slet ikke kan lade være at blande sig. Du kan ligeså godt indse det Ram - vi er stærkt vanedannende og burde gå rundt med samme røde advarselstrekant, som der sidder på medicinglas. "Vær forsigtig ved bilkørsel og maskinbetjening"

Sagt på en anden måde (som alle kan forstå
"DE ELSKER AT HADE OS" er livet ikke forunderligt?? *LOL*

Frida...

Kommentar
Fra : briani

Dato : 06-04-04 13:06

Nu var det jo passende at komme med overstående sande indlæg

lige efter Fridas morsomme jokes om luftmadrassen

Kan du ikke tåle at hører noget der er sandt.

Nej Ramses smut du ud og lege i det her gode vejr.

Alle dine kommentarer og indlæg herind er så

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 06-04-04 13:08

>Frida.

Ja, og så er det ikke engang løgn.

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 06-04-04 13:10

Øhh Brian du er sgu en papand. Jeg vidste da ikke,
at det var mig du svarede. Det fremgår jo ikke af dit indlæg - og citatet du svarede på - var et citet jeg lavede til Refi....
Hvordan synes du lige selv at det går??

Frida...

Kommentar
Fra : briani

Dato : 06-04-04 13:17

Til Frida og til Ram

I har begge

Men husk på at en enkelt opringning til jeres læge kan måske løse jeres proplemer

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 06-04-04 13:19

Se han bliver ved*LOL* Hold kæft hvor er du nem BrianSnot

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 07-04-04 00:07

>Frida.

Hej Frida ¤¤¤¤¤ Vill blot lige sige godnat ¤¤¤¤ Håber du får en god nats søvn, og en enkelt rar drøm ¤¤¤¤ Blir' godt snart at se dig igen Savner dig meget.

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 07-04-04 00:34

Jamen god selv nat, og sov godt ¤¤¤¤

Frida

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 15-06-04 09:22

Ejj hvor er det 'cute'..De to er jo vildt forelskede (kærester) ..suk, det er sq da romantik der vil noget - og haule maule, hvor er det rigtigt, hvad Fridaflip skriver i sin kommentar kl. 06-04-04 13:05

Damn! - at jeg kom for sent på Kandu.dk -indrømmer at jeg gerne ville have taget del af i deres fornøjelige selskab..!

Nåmenøhh sådan skulle det ikke være, så pøj pøj med jeres kærlighed.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-06-04 09:43

Kremhorn -> Hvis du øver dig, ka' du bli' li'så populær

Jeg ville da elske at hade dig

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-06-04 09:46

Ps. Bortset fra ans, tror jeg ikke før jeg er stødt på nogen herinde, der med så stor ildhu, trevler alle tråde igennem

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-06-04 09:48

Pps. Jeg tror jeg er forelsket i dig

..og her kommer tedd ikke, så vil du kysse nu ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 15-06-04 12:16

Nå nå Molekyle..synes ellers du skríver længere oppe,
at du ikke jagter romantik på nettet hmm...hmm...hmmmmm!

Uden at vide det så har jeg på fornemmeren, at Ram2 og Fridaflip brugte
disse små tegn ¤¤¤¤¤ som små søde kys..! suk....Og dem kan du da godt få
lidt af Moledengse ¤¤¤

Jeg ved ikke hvem ans er, men da jeg blev tilmeldt herinde var der er masse
ståhej omkring de to profiler..Alle hadede dem tilsyneladende, og derfor blev
de for mig særdeles interessante *smiler*..Ved du, at oppe i højre hjørne kan
du lave en søgning på Ram2+Fridaflip - og vupti knalder der FIRE sider frem,
som jeg nu snart har læst

Ahh jeg er ligeglad - der er sq noget over disse to, som tiltaler mig..At andre så elsker at hade dem..tjah, kan der ligge lidt misundelse i det?!? Briani virker da lidt ææhhh...(lettere irriteret) over deres åbenlyse kærlighed *smiler* men han får måske aldrig noget...hva´med dig Molepibedreng?!.. får du heller aldrig noget?!

Jeg er vild med net-romantik

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 15-06-04 13:23

Ahh forresten Molokyle, så skal du vide (inden du bliver mere forelsket i mig) at jeg kan bøvse hele alfabetet..thi hi..

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-06-04 20:34

Fløde-sovs -> Tak for tilliden Jeg når kun til X i bøvse-alfabetet... så har jeg ik' mere luft og ska' bruge ilt-apparat

...næeh :

[citat]
Radiser i min urtehave har jeg ofte sået !

... jeg har aldrig fået no'et, jeg har aldrig fået no'et...

Hver gang jeg spurgt' om no'et ? ...ble' jeg altid misforstået :

Jeg har aldrig, aldrid, aldrig ....aldrig fået no'et !"

[citat]

Tro på det !!!

</MOLO>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-06-04 20:39

Ps. Find lige en hade ting fra mig til de 2 omtalte personager

Jeg går ind for : http://kandu.dk/dk/spg/38273

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 15-06-04 21:38

hehe..Du er da med i mange af de tråde jeg har tæsket mig igennem, og jeg tror ikke du hader turtelduerne..mener nu heller ikke, at jeg har udtalt netop dette

Molotjavs!
vil du være sød ikke at kalde mig for fløde sovs
Jeg går også stærkt ind for det du beskriver i dit link, og netop af den grund synes jeg det er lidt meget træls (jysk udtryk), at Ram2 og Fridaflip ikke længere huserer her på sitet..Bevares de bander måske i deres argumentationer, men hvem fan'en gør ikke det, og især Ram2 viser da en ægte lune i masser af sine indlæg..

Skidtpytnumeddet..de er væk, og det er så det, men derfor kan man jo godt have en mening, selvom den er divergerende fra flertallets - eller hur?!?

Forøvrigt kom jeg ikke med en kommentar til dette spm. for at rode op i noget
som tilsyneladende er et overstået kapitel, men jeg måtte bare reagere på
Fridaflips indlæg 06-04-04 13:05, hvor jeg synes hun beskriver problematikken ganske glimrende.. Jeg fandt hendes kommentar som en *MEGAGRINER* og mener hun ramte liiige præcis smask der, hvor det gør mest ondt

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-06-04 21:45

Ok. cramygirl -> Jeg skal da prøve at opføre mig eksemplarisk ... men her gives ingen garantier

Iøvrigt ...har du ret : Øv ! ...og det er ikke ord, der normalt kommer over mit tastatur

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 15-06-04 21:50

Jeg bliver ved én her på sitet har nemlig fortalt mig, at det er spørgsmålsstilleren der bestemmer om der må smalltalkes..hehe - og han er her jo ikke mere. Nå det er sq smalltalk kan jeg se...

Jammen så vil jeg spørge hvad topmålet af kedsomhed er?!!?

Det er når man kan svare på hvor mange hår der er på ens tandbørste....ahh, var den for plat?!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-06-04 21:56

Nej creamygirl -> Det er meget lettere : Man finder blot en tråd af spørgsmålsstilleren (...mig f.eks). Der kan man nemlig ikke fjerne flueben og emilerne bare vælter ind

Kedsomhed ??? Intelligente mennesker keder sig aldrig ......eller altid

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-06-04 21:58
Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-06-04 22:00

Jeg vil se kys!

Tja Molo jeg abonnerer åbenbart stadigvæk på dette spørgsmål! Nok fordi det aldrig er blevet lukket!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 15-06-04 22:01

hehe..hej Tedd
Hvor mange hår er der på din tandbørste?!?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-06-04 22:02

Øv.... nu sluttede FESTEN

Hai tedd -> Lurepasser

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-06-04 22:03

Ikke nogle af mine egne Creamy

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-06-04 22:05

Ja jeg skulle ha ventet til Creamy var begyndt at beskrive den brasilianske barbering nærmere Nå I skal få fred et stykke tid! Skal lige se lidt TV

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-06-04 22:05

Ok. ................. så da...

Hér : http://www.rcsb.org/pdb/molecules/1kys.gif

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 15-06-04 22:07

Nøjjj den var go' Tedd

Jeg kommer desværre til at smutte. Skal hente min undulat - den har været til bowlingaften..hehe!

Her har I lidt kys ¤¤¤¤¤¤ (er jeg næsten sikker på) - fordel dem selv imellem jer..

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 15-06-04 22:14

Hovsa Molekyle - er dit link et kys ææhh ser sq lidt "hjernet" ud..!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-06-04 22:33

tedd -> ...du vil ikke vide hvad en brasiliansk barbering er

creamygirl -> http://www.platuglen.dk/Love-4a/kys.gif

</MOLOKYSSE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-06-04 22:47

Tror sgu stadig du er forårskåd Molo Er der ikke nogle piger på Amar og omegn du kan kysse? Hehe

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 16-06-04 00:00

Hva??? Tedd, svigter du mig............Du vil åbenbart have Creamygirl for sig selv, siden du sender Molo i armene på en stakkels uskyldig pige på Amar???

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-06-04 00:03

Uskyldige piger på Amar??

Jeg svigter aldrig søde piger Toupie!!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-06-04 00:04

Strenge beskyldninger fra en der kommer dumpende ind fra sidelinjen!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 16-06-04 00:07

Jeg havde jo sagt jeg ville holde øje

Men bare rolig, jeg har slet ikke tid til at blive her og holde øje med jer .....så hygge alle 3

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-06-04 00:10

Nåh det da ellers hyggeligt Toupie

Molo!!! Nu fandt jeg ud af hvorfor det altid kræver login, når du linker til et andet spørgsmål!! Det er fordi du bruger http reference, istedet for www reference!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 16-06-04 00:15

Tedd
Jeg syntes da også altid det er hyggeligt, at skrive med dig men jeg syntes nu alligevel at Creamygirl og Molo skal have tråden for sig selv he he ......og så er jeg på vej i seng

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-06-04 10:35

Jeg er netop blevet SMS'et fra en alt andet end uskyldig Ama'r pige.

Hun spurgte om ikke jeg ku' komme ?

..og ordne hende ?

..s computer

Jeg har ikke snakket med hende siden vi kærestede lidt i starten af 80'erne

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-06-04 20:54

Hø-løg-san der du ... Tartuffe

Hævelser.... næehhh... det er lang tid siden jeg er blever spanket. Højst lettere irettesat for min selviscenesættelse/-forheligelse (Skuespillerkarrieren du ved... ) af kernepigen.

'Hårmonerne' har det fint : Jeg er netop blevet sommerskalperet både hist og pist...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-06-04 21:32

One step back. Der gik liige et stykke tid før jeg fattede den Molekyle

Og Hø-løg-san herfra også Ram2..Haule Maule, I knew it..hehe - så var det
altså små søde cyberkys ¤¤¤¤¤.

Jeg lover ikke at klaske mere rundt med 'jeres' symboler - bagerdrengen får sq bare den her http://www.platuglen.dk/Love-4a/kys.gif

Og toupie fik Tedd..*fnis*

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-06-04 21:47

</DEN NYBAGTE BRASILIANER>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-06-04 21:55

Ej Molodengse - har du også fået en Brazil barbering
Hvor blir´du af Tartuffe?!? (sikke dog et skod navn) hehe..det lyder
som en fransk trøffel.

Gider du ikke skrive sammen med os?! jeg er ellers glad for at have vækket den 'sovende bjørn'..lad os få noget gang i gaden..*fløjt*

Hils Fridaflip, hvis du ellers kan nå det ind imellem jeres ¤¤¤¤

NB: net- romantik slår alt..!...suuuuk!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-06-04 22:27

creamygirl -> Ja, ...og når vejret tillader, skal den luftes på nøgenstranden ved Charlottenlund Fort eller gemmes i min nye sølvgrå g-streng

Tartrøffel -> Du må endelig hilse frida's hund

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-06-04 22:29

hehe..hvorfor hunden og ikke Frida?!?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-06-04 22:54

..også frida, men jeg kom vist til at fornærme kræet ved at kalde den 'grim'

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-06-04 23:15

Tartar -> Tjae... æblet falder sjældent langt fra stammen

Iøvrigt tror jeg ikke undulater over en dørtærskel. Jeg havde en blå han der hed Victor og har den stærkt mistænkt for at være den der skjulte tomme øl-flasker i mine gummistøvler.

</MOLOKØLIG>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-06-04 23:53

Nu tror jeg ikke jeg er interesseret i hvordan en Brazil barbering ser ud!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-06-04 23:55

Hvorfor ikke det Tedd?! det ser sq godt ud..

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-06-04 00:24

Det var nu mest Molo's brazil version jeg tog afstand fra Creamy

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-06-04 01:18

Jeg sladre ikke Tartoffel (...mere end sædvanligt)

..og gu' er jeg køn : HANKØN

Mht. fridaflop og kæledæggen kan jeg forstå at kvindemennesket's hund har en teint som en popo !

I så fald kunne den også trænge til en gang Brazil ondulering ....popo'en altså

</MILLIKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 17-06-04 09:23

Damn du er go´Tartuffe.. Hvis ikke hende Frida allerede havde snuppet dig,
så gjorde jeg det sq Jeg vil også have en kæreste, som tør skrive så flatterende ord om mig - jeg vil, jeg vil, jeg vil, jeg vil.. NÅ !

Blev dælme ringet op i går af en emsig stramtannet kælling fra kommunen..Minsandten om ikke madammen belærte mig om forskellen mellem en dagpleje og DØGNPLEJE..Nå !

"vil det sige, at jeg skal hente Poppe MINDST en gang i døgnet" spurgte jeg?!? Det skulle jeg sagde hun - så jeg lod ham tvangsfjerne - stakkels Poppe bor nu ikke længere hos mig ..Håber han forstår, at det kun er fordi der er så hulens langt på cykel ned til dagplejen (500 meter), og altså ikke har en snus at gøre med ææhh manglende kærlighed til ham

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 17-06-04 09:39

Liige en lillebitte ting til..
Tartuffe du er ikke så slem.. Jeg har læst rigtig rigtig mange af dine indlæg, og jeg mener du mestrer kunsten, at være diplomatisk

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 17-06-04 09:49

Diplomati = kløgtig, snedig, smidig og forsigtig..

Ser vi bort fra det sidste ord, så har du mange gange mestret at bede folk fise af på en sådan måde, at de garanteret har glædet sig til turen
Det er sq da diplomati der vil noget..right!?!

</ Creamy et Ydmygt medlem af "Dem folk aldrig lægger mærke til"-klubben >

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-06-04 10:16

G'formiddag

Tartelette -> Børn i den alder har ikke meget hårvækst dér. Der kan kun være en forklaring : Fridaflip har været i Kemo ? Det er jeg da ked af at høre Du må ønske hende go' bedring

Jeg ser du mangler skrivetræning. Du som ellers aldrig laver stavefejl. Skulle der ikke have stået : Ram den uduelige ???

Nåmen... for lige at holde dig opdateret :

Citat
Sig mig, er der gået mere koks i Kandu end der plejer at være...

1.) Kandu.dk har fået en ny server. (..ikke dét gør den store forskel. Det er nok en brugt; doneret af Farum's byråd.)
2.) Kandu.dk har fået en ny smiley =
3.) Kandu.dk har fået en ny bruger. Hende er du vist stødt på nu og det er en herlig fornyelse Endelig én der tager til genmæle ...og står ved sine ord. Faktisk den eneste der tør 'puffe' til mig ...de andre knirker bare lidt.

Mit eget liv har formet sig således (..ja, det måtte jo komme !!! ) :

1.) Min lejlighed er blevet nogenlunde præsentabel nu. Akvariet spiller og alt.
2.) Jeg har fået ny sagsbehandler (..ikke dét gør den store forskel. Han er både dum og doven)
3.) Min ældste ven 'finse' scorede Frk.Uro for næsen af mig. Nu har jeg også kun bagt på damen i 12 år. Du ved: Man sår, vander og gøder. Når så 'frugten' er moden, kommer der andre og høster
4.) Det eneste jeg har scoret er en Wickers Theadlite E.Harris og co (1939) [Motor 1/20 Hp 200/50v universal] med svinglampe, fodpedal og målebånd udført som intarsia i ædeltræsfoden. (Jeg hørte jo at creamygirl ikke har nogen 'syg maskine' og jeg kan lige så godt begynde at bage nu, hvis jeg skal gøre mig håb om 'nogen' scorer hende om 12 år) Gad vide; hvad den koster at sende som pakke post? Den vejer et ondt år.
5.) Jeg er nu nr. 8 på scoreboardet
6.) Jeg får penicillin mod en tandbyld, men vil meget hellere ha' en øl.
7.) Jeg har meldt mig ind i det Radikale Venstre, som strax inviterede mig til vælgermøde De aner ikke hva' de har i vente

Det var vist det vigtigste nyt fra Ama'r.

</BEVAR CHRISTIANIA>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 17-06-04 10:27

Okay jeg gir' op - eller giver mig *smiler*
Du er pisse sød Molokyle - og du er MIN

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-06-04 10:39

creamygirl -> Du er mine drømmes mimose http://www.winning-sun.de/luett/mimose.jpg

Garanteret en der vil få alle andre kvinder til at føle sig gamle, grimme og håbløst umoderne i DIT selskab. Din højt besungne skønhed vil sprede sig som en kærlighedens steppebrand i verdenssamfundets skov af Quindemagasiner. Med dig ved sin side vil enhver mand føle sig som den lykkeligste udkårne her på jord.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-06-04 10:52

Ps. Jeg ville gerne have brugt superlativer i hundredetal, men din skønhed gør mig stum og mit hjerte bløder ved tanken om du er så fjern og uopnåelig i dit elfenbenstårn.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-06-04 11:01

http://www.kandu.dk/dk/tip/8230 Det mærkeligste tip jeg længe har set. Nogen der kan forklare mig hvad fidusen er ???

creamygirl -> Nej, jeg er altså ikke særlig go' til smiger. Faktisk kommer mit vokabularium først til sin ret, når jeg har paraderne oppe og skal forsvare mine synspunkter.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 17-06-04 11:22

hehe..den mimose, er det en fu..... tidsel?!

Jeg vil senere idag redigere lidt i min profil..Jeg er jo bløwn splejset (gift) med 'bagerdrengen' siden jeg lavede den, og det skal offenliggøres
Snitterne væk ALLE I quinder herinde ..Molo er min

Hvordan laver man den rasende smiley?!? er de lodrette streger bare el'er eller hur?!

:-ll

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 17-06-04 11:25

Det er ikke pænt at grine af andres tip (ved det godt),
men for dælen da..jeg fatter ikke en meter

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-06-04 11:52

creamygirl -> Stregerne er PIPE tegnet i DOS og repræsenteres af : CRTL + ALT + ´ ..eller : ALT GR + ´ i skriftypen Verdana, der bruges her på Kandu.dk. Da man ikke kan bruge ALT tasterne her på sitet, må du åbne notepad.exe (Notesblok), skrive tegnene der og så kopiere dem herind eller simpelthen kopiere tegnfølgen fra : http://kandu.dk/dk/faq.asp#20

Således :

Næeh.. det er skam en mimose : http://www.kalliope.org/digt.pl?longdid=claussen2003060601

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 17-06-04 13:40

Så er min profil opdateret

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-06-04 15:57

Nåda for en profil Creamy Det må være derfor Kandu gik ned!
Tillykke med Molo, det kunne være værre! *LOL*

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-06-04 16:03

creamygirl -> Så fik du da lært at blive 'rasende'

Ofte lader jeg vinduet med smiley'erne blive stående åben. Jeg kan nemlig heller ikke dem alle på rygraden. Så går det hurtigere at finde den rette frem.

Det kunne være du skulle udskifte henvisningen til Tartuffe ud med : 'en profil tidligere kendt som ram2', da kandu teamet har for vane at hælde ram's indlæg i skraldespanden, hvis de opdager det. Det ville betyde du hele tiden skulle ind at ændre Tatuffe til Fuerte, Nova_Stella, Midway, Payback ...eller hvad der måtte dukke op af besynderlige profilnavne fremover

Kriterierne for ram's nomenklatur kan ikke engang JEG gennemskue

Bare rolig det skulle undre mig meget, hvis nogen andre end dig lagde billet ind på min smækre krop. Jeg er før blevet vraget af det skønsomme udvalg af kvindekønnet her på siderne. Til fordel for : Jeg nævner blot i flæng ; emesen, tedd og Mordex i denne forbindelse

</MOLOKEGLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-06-04 16:05

tedd -> Ja ja... Misundelsens brød skal også spises

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 17-06-04 16:48

Jeg svigter dig ikke Molokegle spm. er så om jeg kan holde på dig, og hvorlænge?!?
Noget tyder på at Tartuffe måske igen er blevet 'meldt' og hældt ud herfra
Det er da syv sørens..grrr (gider ikke finde den rasende smiley) men det er den der siger grrr..!

See you around

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 17-06-04 17:02

Fra en kendt profil er hentet dette
Citat
HUSK!
Hvis du går i andres fodspor kommer du aldrig foran..

Det er jo ikke helt rigtigt, for som der står i et helt andet
Citat
De sidste skal blive de første.

Og som en pige engang sagde.
Citat
Hellere komme til sidst, end slet ikke at komme.

Fra udvalgte citater set af Emesen.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-06-04 17:21

Tja nu fik jeg åbenbart toupie (selv om hun nok har sin egen mening om det ) , så nej misundelig er jeg ikke Molo. Det skulle da lige være på den brazilianske barbering

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-06-04 21:26

Playback -> Marathonelsker ??? Det er edder-perke-mig ikke korrekt. Røvsygt at glo på og alt for trættende at deltage i

Næeh...en rask nævekamp, se det er underholdning. Blod og ære
Skal jeg selv være kombatant foretrækker jeg en rask pedal-atletisk styrkeprøve. Sortnen for øjnene, susen for ørene ..og så alle de dejlige præstationsfremmende stoffer
Når det kommer til lagengymnastik, mindes jeg ikke nogensinde at have udtalt mig om denne elitesportsgren
..men jeg har da aldrig fået så mange klø, jeg ikke turde stille op igen til anden, tredje og fjerde omgang

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-06-04 23:40

Hmm? Puzzled! Var der ikke et eller andet unævnelig element herinde før?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-06-04 06:56

tedd -> Sig mig lige engang læser du slet ikke andres indlæg i de tråde du deltager ?

Her er min kommentar til creamygirl (Fra : molokyle Dato : 17-06-04 16:03 ) :

Citat
Det kunne være du skulle udskifte henvisningen til Tartuffe ud med : 'en profil tidligere kendt som ram2', da kandu teamet har for vane at hælde ram's indlæg i skraldespanden, hvis de opdager det. Det ville betyde du hele tiden skulle ind at ændre Tatuffe til Fuerte, Nova_Stella, Midway, Payback ...eller hvad der måtte dukke op af besynderlige profilnavne fremover

Det undre mig mere at ram2's spørgsmål har fået lov at blive liggende, men på den anden side har kandu.dk teamet vist engang gjort opmærksom på, de ikke rent teknisk kunne slette åbne spørgsmål der allerede var kommenteret på

Sikkert noget med at det er deres databasesystem ikke gearet til. Bl.a derfor har de adskillige gange fremturet med det dersens 'nye' Kandu.dk lige siden oktober sidste år
Nu har de for nylig fået ny server, hvilket har hjulpet lidt på hastigheden, når altså ikke lige systemet er nede
Det nye system skulle bl.a. indeholde muligheden for at udelukke visse profiler fra at deltage i ens egne spørgsmål, samt at det ikke længere skulle være muligt at give point i kategorien smalltalk. Vi må se hvornår det kommer

Håber du læser min kommentar denne gang tedd

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-06-04 07:06

Ps. ram2 kopierer ind imellem sine egne kommentarer (...for ikke at sige hele tråde), så måske dukker de allle op igen i et usædvanlig langt citat, så alle kan følge med i visdomsordene

</MOLOKYLE2>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-06-04 07:09

Pps. Jeg skal til tandlæge kl. 8.20 og derefter op at aflevere nogle dokumenter til kommunen, men jeg vender frygtelig tilbage i løbet af dagen; lover og garanterer jeg.

</MOLOKYLE3>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-06-04 07:42

Ppps. Mht. det'nye' kandu tror jeg også, det er dét, der henvises til her tedd :

Citat
Fra : Teil Dato : 01-04-04 21:43

Jeg har hørt noget om at man vil forhindre at folk har flere profiler.
Man får muligheden at for et beløb selv taste points ind på sin konto.
Points og beløbet står i direkte forhold.
Stort beløb - mange points.

</MOLOKYLE4>]

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 18-06-04 09:52

G´formiddag Molokyle 5 http://www.platuglen.dk/Love-4a/kys.gif

Forvirringen er total..Hvem mon har har fået Tartuffe puffet ud herfra?!
Man må gå ud fra det er en af deltagerne her i tråden, og det er IKKE mig

Huuulk, hvor er det træls, og ikke mindst ææhh, skal vi sige en 'lousy' adfærd..Jammen jammen jammen..Så fik han jo ret endnu engang (Ram2)..Der findes åbentbart mennesker herinde, der ser det som deres mission, at holde ham ude..Du godeste, hvor er det dog elendigt, og ikke mindst til grin, at en eller anden nu sidder og slikker sig om munden..hehe ! - jeg vil vædde med at personen er så glad for sig selv, at han/hun med velvære lige nu sidder og lugter til sine egne prutter
Kigger fjolset med her så værsgo´- æv bæv, du er dum

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 18-06-04 09:56

Ejj jeg glemte helt at vise ægte interesse for min kæreste (skammer mig)
Kæreste Molokyle, få nu den tandbyld i orden, så vi kan begynde at kysse på hinanden..!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 18-06-04 10:43

Har Ram2 & Fridaflip da ikke snart udstået deres karantæne?! Kan vi regne med at de kommer igen eller hur?!

Smutter lidt..skal have overstået noget ADL (almindelig daglig levevis)..

CU later honey

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 18-06-04 10:46

Æææhh den der Honeyting - det er dig Molo..Sig til, hvis du hellere vil kaldes for sveske eller noget helt andet

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-06-04 11:34

Tror ikke du skal regne med de kommer igen Creamy. De har vist gjort sig temmelig upopulære hos ejerne hos Kandu!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-06-04 17:10

creamygirl -> Dagens gøremål er på plads

Molo bliver jeg kaldt IRL (...måske derfor du finder dette nick på min hjemmeside)
2 timer med gabet åben er ingenting i min verden ...joeh, jeg fik ordnet bylden på forsvarlig vis og boret mine rodkanaler ud ...helt ned til apex. Nu er der kun smerten tilbage

Mht. 'hvem der sladre ...?' ; tror jeg ikke det er noget man behøver spekulere nærmere over. Jeg har iøvrigt aldrig været særlig troende

Kandu.dk har frabedt sig besøg af ram2, hvad enten det er som den ene eller anden profil. Derfor er det ikke usandsynligt, man overvåger de 'problematiske' områder af trafikken : ...søg på ram2 ...og du skal finde
Imidlertid er det jo ikke nogen stor teknisk udfordring at 'melde sig til' et offentligt BBS som Kandu.dk (Gud ske tak og lov for dét !). Selv Kandu.dk har selv måtte indrømme; dette kan de ikke forhindre. De kan blot håndhæve deres 'FLAMING'.
Denne hekseafbrænding er intet nyt fænomen.
Man har til alle tider skaffet sig af med uønskede elementer ved at nægte dem at komme til orde !
Skulle der ryge nogen uskyldige med i købet ? Tjaeh... så er det sket i en 'god' sags tjeneste

Jeg har iøvrigt forlængst givet mit besyv med om denne 'politik', men nu er det altså ikke mig der sidder bag roret. Andre mener noget andet og det gør de så : [skuldertræk-smiley].

Til sidst i denne omgang vil jeg blot bede tedd om; at regne om

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-06-04 17:46

regne om? Hvor? Hvad? Fodboldlandsholdet regner med mig som supporter, og Tuborg sponserer mig, så jeg har slet ikke tid til at regne nu!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 18-06-04 19:22

Hvor er her stille..! (ahh fodbold)
Godt du fik ordnet krapylet Molomix.. Vi kysser så snart smerten fortager sig
Put noget koldt i munden (ikke øl) sut på en isterning eller lign..jo hurtigere kan vi komme i gang !

'Flaming' 'banning' whatever - der er ikke noget, der er så skidt,
at det ikke kan blive værre..hehe !

Hvad er det for en regning Tedd skal gøre om?!?

</ man skal ikke kaster med æbler, når man selv er et skrog>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 18-06-04 19:31

Det kan da vist ikke blive et af de hede, med isterninger i munden.
nå - men der er også fodbold.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-06-04 20:15

creamygirl -> Jeg bæller ikke bajere før min penicillinkur slutter dvs. søndag Iøjeblikket er jeg på Fun

Tedd regne om ???

Citat
Tror ikke du skal REGNE med de kommer igen... :-D

<MOLO FUN LIGHT>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-06-04 20:19

emesen -> Du skal ikke regne med jeg går kold

</MOLOREGNER>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-06-04 20:36

Nå nu forstår jeg! Det lettere at forstå dig når du er på Tuborg Molo
Jo Ram kommer da jævnlig, det jeg mente var at det ikke er en karantæne! De er permanent smidt ud selv om Ram jævnligt sniger sig ind igen, og så ud når det bliver opdaget! Godt at han blev født før aborten blev fri

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-06-04 20:37

Forøvrigt er doktormanden slet ikke færdig med at putte ting i munden på mig. Jeg skal have en tur mere d. 30-06-04 kl. 10.45

..det gør lidt avs nu, da jeg har siddet og gabt i to stive timer og er blevet penetreret af såvel Rosen- og Diamantbor, som Strippers str. 0.15 - 0.40 mm. Mine pulpa i apex er også stadig vitale, selvom resten af molaren er avitaliseret og pulpakanalerne fyldt med Calciumhydroxid. (Nogle tandlæger anvender guttaperchastifter, der frigiver calciumhydroxid og lader dem sidde i en længere periode som en foreløbig rodbehandling)

</MOLAR_AVS>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 18-06-04 21:00

Wow, så fik vi lige af vide,at Tedd kan lide Kim Larsen
Jeg selv er af den overbevisning, at masser af mennesker kun er i live, fordi det er
ulovligt at slå dem ihjel..hehe !

Ved I at mænd der er piercet er rigtige mænd?!
De kender til smerte, og har kendskab til at købe smykker

Molo, lad være med at skab dig som en didle - og hvad hulen er det du skriver i dit indlæg kl. 20.37?!? jeg fatter ikke en dyt??!!?

P.S tror sq jeg har fået en DR2 virus

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-06-04 21:25

Min netforbindelse snegler sig afsted. Derfor de lange svartider. Jeg gider sgu ikke glane fo'bål. Jeg er sikker på, det ikke har betydning for resultatet alligevel

Jeg forsøger at gøre klart, min rodbehandling i den bageste kindtand (molaren) endnu ikke er tilendebragt. At det gør lidt ondt stadigvæk, da nerverne (pulpa) i rodspidsen (apex) stadig er i live (vitale), selvom rodkanalerne fra de døde (avitaliserede) nerver er udboret og fyldt med en stærk base (Calciumhydroxid), der er indlejret i et elastisk materiale (guttapercha) for at hindre betændelsen, som dog næsten er væk pga. peniccilinen, at vandre op i selve tanden.

Var det så svært at forstå

Har du ikke lært at bruge internettet, når der er noget du ikke forstår creamygirl ??? Hvis ikke; så får du lige et link her : http://google.com

</SKØREKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 18-06-04 21:58

Må vi liige få en anden tone okay jeg er dum som et brædt..og hva´så?!?
Faktisk troede jeg du talte om din blindtarm (apex) men ved nu bedre..
Jeg håber du snart er frisk igen..

Jeg gider heller ikke det fodbold..men jeg har hørt[hør] at de fleste kvinder er som amatørfodboldspillere: de lader sig ikke sælge, men deres fremtid er sikret, så længe de er i stand til at score

Kender du forøvrigt John Mogensen?!?

Molo, kære Molo, nu er du min
Molo, kære Molo, og jeg blev din
du fandt et træ i skoven, som langsomt sygned hen
du kom som regn fra oven
nu trives det igen..

Thi hi..jeg er fa'me go´

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 18-06-04 22:00

Og så røg jeg i din skraldespand

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-06-04 00:15

Jævla svenskerdjævle!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-06-04 00:54

Ingen røg nogensteder.

Jeg røg derimod ind i noget interessant her : http://www.red3d.com/cwr/boids/applet/ ..omkring emergent flocking behaviour. Jeg er jo nogen gange lidt 'nørdet' og der er mange gode link på siden.

</MOLOID>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-06-04 01:04

..så lige nu 'leger' jeg hos denne japaner : http://www.asahi-net.or.jp/~hq8y-ishm/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-06-04 01:14

Nå du tror der vist at du er sikker på Creamy nu! Næh Molo; Piger skal Kultuveres og kæles med ligesom roser

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-06-04 01:25

Ok. tedd, så gør jeg det :

creamygirl -> Forresten, medens jeg husker det; coecum (blindtarm), appendix (det ormeformede vedhæng)

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-06-04 01:28

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-06-04 01:35

Hold da helt ferie. Jeg kan næsten høre min nabo's 6 CPU kølere snurre lystigt. Jeg målte til 7 her : http://www.cable-modem.net/features/oct99/speed.html

Jeg har dælme ikke meget hul igennem

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-06-04 01:45

Fra mig til dig creamygirl : http://web.ics.purdue.edu/~malban/heart.jpg

Han er vel nok 'klog' ...ham tedd der

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-06-04 01:48

...men han kæler jo også med roser

Sikke et blodbad. Har du husket jod og plaster tedd

<7MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-06-04 01:52

Jeg bruger handsker Molo

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-06-04 02:02

Tusind tak for hjertet Molomix
Tedd har ret - piger skal kæles for (hele tiden)..husk det nu..!

Sov godt

</hellere have mange jern i ilden, end ild i jernet.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-06-04 02:09

Gad vide hvad Toupie siger til at blive Kultuveret ...mon ikke der skulle have stået balsameret

tedd -> Ser du; creamygirl og undertegnede er istedet kultiverede. Vi kan nemlig sige pænt tak for mad på kinesisk :

abcdefghijklmnopqrstuvwxyzæøå ....skål min pige : http://fergusons.dk/ebeer/images/t5.jpg

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-06-04 02:20

Neriuppunga takussaagut...

...sinilluarit.

</MOLOKYLI>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-06-04 11:14

Kumoorn, Guds fred og go'lørdag http://media.webpartner.dk/arla/skal_hviskeA.wmv

Nu er naboen færdig med at downloade 4 af de 6 film. Nu går det 'lidt' bedret med at komme frem på nettet.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-06-04 12:09

Hejsa Molomix. (lyder som lørdagsslik..en pose guf..)

Håber du har det bedre idag..og snart er kysseklar?!
http://www.platuglen.dk/Love-4a/kys.gif

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-06-04 14:02

Molomix lyder lækkert

Stadig en vis ømhed, men måsker er det bare over for dig

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-06-04 14:12

Nu ved jeg ikke om du huskede at sætte fluebenet ved : "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål." her : http://www.kandu.dk/dk/spg/37988 , men jeg har lagt en kommentar til dit indlæg

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-06-04 14:42

Jeg har sat flueben, men har ikke fået nogen mail?! (underligt)..

Jeg kommer sq til øen og puster på dig Molomix.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-06-04 14:55

Tit ind på : http://kandu.dk/dk/spg/43304

Jamen, jeg er jo på vej til Århus. Jeg tager afsted tirsdag og kunne godt bruge en guide til byens bæverdinger

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-06-04 18:26

Jaeh.... så kom der øFF'er til huse

Nu skal jeg ikke længre tørste

</MOLOKEGLERRUNDT>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-06-04 19:57

Sshhhhh.....creamygirl -> Hvisker..... ram2 følger stadig med, så gå venligst stille med dørene. Ikke afsløre noget om vort kysseri eller anden form for gestriale ytringer. Kig lige ind, hvor du var næstsidst : Jeg har skrevet noget

http://www.platuglen.dk/Love-4a/kys.gif </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-06-04 20:03

Molo kysser pigerne

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-06-04 20:10

hehe..det begynder sq at minde om en gyserfilm..Hvor er han henne?!?
Oki jeg kigger - og hvor er det ærgeligt du nærmer dig min by på tirsdag.
Jeg damper nemlig til Australien på mandag..Tror du at du kan opføre dig pænt i 14 dage Molomix?!? - jeg holder et øje på dig..Glem ikke, at jeg ved hvordan man søger på alle dine kommentarer

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-06-04 20:37

Jeg tør da ikke andet end opføre mig exemplarisk, når du ikke er længere væk end Australien creamygirl. Kun ét tastetryk væk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-06-04 20:41

emesen -> Dette er IKKE korrekt. Jeg kysser PIGEN ! Navneord, Hunkøn, Ental, Ubestemt ...som du nok har lært i underskolen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-06-04 20:46

UPS -> BESTEMT

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-06-04 20:47

Det eneste jeg kan huske fra skolen er at madpakke staves med 2k
Molo kysser pigen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-06-04 20:50

UPS... et U for meget pigen er da BESTEMT

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-06-04 20:57

emesen -> Dét var da en intergalaktisk indrømmelse af dimension

Øv.... hvor er der altså meget rod i Kandu.dk . Der bli'r vist inge påænger til molslet idag

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-06-04 21:07

Det er faktisk ikke ret meget løgn, det med stavningen.
På min skole var alting frivilligt - og det passede lige til mig.
Super frihedselsker og selvironiker.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-06-04 21:24

Du kan hverken overhale mig uden eller inden Molo hehe
Tror snart jeg omdøber dig til Maniske Molo; de sidste 20 indlæg har været fra dig!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-06-04 21:25

emesen -> Hvis du var en pige : http://www.platuglen.dk/Love-4a/kys.gif

..men det er du jo ikke, så du får en krammer : http://home20.inet.tele.dk/friheden/demon.html

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-06-04 21:33

tedd -> ...og ??? Tag du hellere hanskerne på

Når man har noget på hjerte skal det ud

creamygirl -> Nåeh ja, du skal jo til : http://www.brisbane.qld.gov.au/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-06-04 21:36

tedd -> Står der nogen steder i kandu's snørklede og mangetydige regler ; hvor mange kommentarer man må komme med til et spørgsmål og hvor ofte ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-06-04 22:28

Nej, der står ikke noget om hvor mange kommentar man må klaske ind i en tråd..så bliv du bare ved Mol

hehe..jeg var herinde og kigge omkring kl. 20.00, men blev lidt ½ knotten, fordi Molo kysser på pigerne
Først nu opdager jeg, at det var emesen der skrev det - og ikke Molomix..Troede ski da at 'bagerdrengen' lagde op til lir' i mit korte fravær..hehe!
14 dage er laaang tid Molomix. Kan du holde dig så længe?!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-06-04 22:32

Hvad fan'en var det for en abekat (fisk) ?!? gå dog væk..!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-06-04 22:53
Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-06-04 23:01

Jeg elsker Marge og Homer

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-06-04 00:13

Jeg kan nu bedre lide Bart

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-06-04 00:56

tedd -> Et stykke med bart er altid at foretrække

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-06-04 01:47

Ay Caramba!! Eat my shorts!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-06-04 01:54

DOH!!

sov godt.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-06-04 01:57

Homer siger : Oh no! What have I done? I smashed open my little boy's piggy bank, and for what? A few measly cents, not even enough to buy one beer. Wait a minute, lemme count and make sure... not even close.