/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Peugeot Speedfight LCE
Fra : Lightyear
Vist : 1250 gange
300 point
Dato : 12-05-02 01:31

Jeg skal bruge en "eksploderet tegning" af Speedfight LC scooter motoren (50 ccm), hvem kan hjælpe ???

Lightyear

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 12-05-02 02:08

Det meste er på tysk, og det er jeg ikke lige så sej til.....
http://alltheweb.com/search?q=Speedfight+LC+&c=web&o=0&l=any&cs=utf-8

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 12-05-02 01:42

Puslespil

GV

"Lightyear" <Lightyear.news@kandu.dk> skrev i
news:IMhD8.711$4f4.80757@news000.worldonline.dk
> Jeg skal bruge en "eksploderet tegning" af Speedfight LC scooter motoren
> (50 ccm), hvem kan hjælpe ???
>
> Lightyear
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : 2mmy

Dato : 12-05-02 09:14

Hvad mener du med "eksploderet tegning"?

Kommentar
Fra : Lightyear

Dato : 12-05-02 10:00

Eksploderet tegning er en tegning hvor alle dele er adskildt fra hinanden på samme side, peugeot udleverer ikke tegning, har prøvet flere forh.- links til fremmedsprogede sider accepteres ikke som svar da det er lige så svært for mig at forstå en urdokroatisk tegning ;=) som at svømme til England..

Kommentar
Fra : Lightyear

Dato : 04-06-02 23:20

Kære Peugeot mekaniker, ja man skulle tro det var kronjuvelerne jeg bad om, nææ bare en eksploderet tegning af HELE motoren med ALLE komponenter

mvh

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 14-07-02 08:18

Hvis spørgsmålet er løst må du gerne være sød at lukke dette ??

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 14-10-02 20:31

jaja...zonker, der var ingen nemme point her hva'

Kommentar
Fra : 2mmy

Dato : 14-10-02 21:41

Nogen i dette forum tager faktisk det, at hjælpe andre seriøs, og følger spillets regler i konkurrencen - andre ser muligheden for egen vinding og prøver, at omgåes systemet i et forsøg på, at røvrende de reele brugere.

Det var egentlig derfor jeg droppede det i sin tid - men blev nu per e-mail husket på, at siden stadig eksisterer.

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 14-10-02 21:55

hehe.....jeps, og zonker lever i bedste velgående