/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
SPYWAREFRI
Fra : refi
Vist : 382 gange
100 point
Dato : 01-04-04 17:33

Jeg har lige været en tur inde og prøve deres nye onlinescanner, og BINGO - den fandt 3 filer som alle mine mange egne programmer ikke havde fundet.

Jeg syntes de gør et hamrende godt stykke arbejde (gratis) og de fortjener al den ros og reklame de overhovedet kan få.

Derfor:

Kunne man mon ved "massiv pres" overtale KANDU til at lægge et GRATIS link ind i f.eks. "Brugerservice".
Vi henviser utroligt mange mennesker til www.spywarefri.dk så det ville da være nemmere hvis der på siden bare var et link som man kunne trykke på.

Eller hvad mener I.........

Kommentarer udbedes

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 110 point
Dato : 01-04-04 17:55

Det bliver nok svært at overbevise Kandu, men vi kan da prøve.
Du har gjort et flot stykke arbejde for spywarefri, og Kandu, og derfor også tillykke med præmien fra mig, det har du fortjent.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 01-04-04 19:06

Hej der

Med chance for at udtale mig,om noget jeg ikke har forstand på...

Helt ærligt, har det ikke taget lidt overhånd,med det der spyware halløj.

Det ka' godt være det kun er mig,men hvis der er nogen der seriøst gider
at bruge tid og holde øje med hvad jeg foretager mig på nettet,og sælge
det videre til andre har jeg ikke meget andet end skuldertræk til overs for det.

Jeg kan udmærket se,at princippet med at installere spyware på andres computere
er et skråplan,der skal tages hånd om,men at bruge tid på at scanne sin computer hver gang man har været på nettet.hvis "DE" vil holde øje så lad dem da for sørensen

mvh michael

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-04-04 19:43

"micaelmoeslund"

Jeg tror du har misforstået ideen.
Der er ikke tale om at skaffe dem flere kunder.
Det der sker er at vi hver dag henviser 20-30 mennesker dertil fordi de komputerfejl de har ikke kan rettes med ord alene.
Det var blot for at gøre det nemmere at sige til folk - bare klik så er dit problem væk.(groft sagt)
De er nemlig altid up to date og det er folks computere desværre ikke, det ser vi jo.
Men din mening er da velkommen alligevel.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 01-04-04 19:49

>>refi
Jeg er enig med dig.
Der er mange der bliver henvist dertil, og der bliver ikke færer med tiden.
Så et link vil helt klart være i top......

Mordex.

Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 01-04-04 20:11

Hej refi

det var da heller ikke for at tromle din ide til et link ned,jeg har jo selv brugt det..

men mere den opmærksomhed der er omkring spyware.jeg syntes der en tand overskruet..for de cookies skader vel egentlig ikke...eller hva'?

mvh michael

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-04-04 20:21

De fleste kan man leve med - men der er jo desværre også dem der giver problemer.
Det er jo dem vi render ind i hver dag.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 01-04-04 22:51

Jeg vil give refi helt ret, efterhånden er spyware lige så skadelig som virus, den kan ændre filer, få din computer til at ringe til Langbortistand til en sexlinie (hvis din teleleverandør da ikke har lukket for det), den kan lukke din computer op for fremmede, som kan slette alt mm.
Nu er det da heldigvis ikke nødvendig at scanne sin comp. hver gang du er på nettet, men det er et problem der er kraftigt voksende, fordi der udveksles filer mm, og det sker meget mere med hurtigere internetforbindelser. Problemet med virus er også vokset til en størrelse der heldigvis begynder at flade ud, da de fleste efterhånden har fået banket ind i hovedet eller ind i computeren, at et antivirusprogram er nødvendig.
Og michaelmoeslund, det er ikke kun cookies der kan skader, men småprogrammer som ændrer startside, indstillinger og de kan feks. aflæse dine tastetryk tusind andre ting.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-04-04 14:54

Nå - vi kommer nok ikke så meget længere med dette i øjeblikket - så vi lukker her

Godkendelse af svar
Fra : refi

Dato : 03-04-04 14:54

Tak for svaret pallebhansen.