/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
London
Fra : hrpt
Vist : 6494 gange
200 point
Dato : 01-04-04 14:43

Hejsa

Jeg har nu brugt et par dage på at surfe rundt for at finde en ferie i London. Jeg har kigget på de fleste store rejseselskaber, og jeg syntes kun at kunne se at de først starter omkring maj med deres ture til London.
Det jeg gerne vil have er en tur til london med 3 nætter, eller en med 5, eller en hel uge.
Det billigeste jeg har fundet indtil videre var DSB og der kunne jeg få 3 nætter incl. hotel,og fly for 2300 kr.
Jeg står nok og skal til at bestille allerede i dag ,for at det kan lade sig gøre at rejse mandag i næste uge...
Så hvis nogen kender til et godt tilbud til London, må de meget gerne svare.....

Mvh

Henrik

Kommentar
Fra : 1andy1977

Dato : 01-04-04 14:54

Hej Henrik,

For at kunne hjælpe dig bedst muligt, ville det være rart, om man kunne se, hvor du bor henne i landet. Der er mange gode tilbud i Billund eksempelvis - men det er knap så fedt, hvis du bor i København.

Venlig hilsen

Andreas

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 01-04-04 15:00

Hvis du rejser med EasyJet og selv finder dit hotel eller Bed and Breakfast - kan du være heldig at gøre rejsen meget billig.....

http://www.londonby.com/accommod/choose.htm

Frida...

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 01-04-04 15:03

Hov! du får osse lige linket til EasyJet

http://www.easyjet.com/da/online/index.asp

Frida...

Kommentar
Fra : hrpt

Dato : 01-04-04 15:43

Hejsa..

Ja jeg bor desværre så i københavn :)

Jeg vil helst nok have en pakkeløsning. Jeg ved godt at man kan spare masser af penge ved selv at reservere hotel osv...

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 01-04-04 15:52

Hvis du har mod på det - kan du gøre som jeg. Tag med EasyJet til enten Stansted eller Bristol, og toget videre derfra indtil London. Hotelpriserne er meget billigere, hvis man ikke bestiller forud, fordi der er rift om gæsterne. Hotellerne ligger jo linet op ved siden af hinanden - og er prisen ikke i orden det ene sted - så er det med garanti et andet sted. Jeg kan anbefale Earls Court. Har selv boet i området på et Hotel der hedder "Olympia"........Indehaveren er Inder og taler fuldstændigt som Abu fra serien " Simson's" *GG* Det er spartansk, men er okay - og meget billigt!!

Frida...

Kommentar
Fra : Mallie

Dato : 01-04-04 16:48

Prøv også evt. at tjekke www.rejsefeber.dk der kan du godt være heldig at finde et superbilligt last minut rejsetilbud til London incl. hotel og fly. Jeg mener de lige har haft ét tilbud (jeg læste det ikke i detaljer for det var ikke lige relevant for mig - desværre) hvor man skulle bo på et 4-stjernet hotel men fordi det var under ombygning og der kunne være larm fra håndværkere tidligt om morgenen, var det stort set gratis. Under kr. 100,- pr. nat

/Mallie

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 01-04-04 16:50

Hej igen....

Det bliver svært Jeg har været lidt rundt for at finde en pakkeløsning, men du skriver du vil rejse på mandag - og helt ærligt, tror jeg du får problemer, fordi du ryger ind midt i påskemyldren....De steder jeg har søgt, skal man bestille 7 dage forud, så jeg kan ikke hjælpe dig. Skulle det vise sig at du kan vente med at rejse til senere så prøv dette link.

http://www.travelmarket.dk/cfml/vta_hotel.cfm

vælger du alligevel at rejse med EasyJet til Stansted uden hotelophold - skal du vide, at du ikke engang skal ud af lufthavnsbygningen for at komme videre med toget. Det er altså kanon nemt - og du finder sagtens et hotel til billige penge
Pøj pøj!!

Frida...

Accepteret svar
Fra : fridaflip

Modtaget 200 point
Dato : 01-04-04 17:06

Linket til rejsefeber.dk viser, at du kan Udrejse den. 5/4 hjemrejse 7/4 med maersk Air..... 2 overnatninger Pris 2587,-
Det kan dælme gøres meget billigere men ok...en pakkeløsning koster knaster

Frida...
god tur...

Kommentar
Fra : hrpt

Dato : 01-04-04 17:31

Hejsa

Ja så har jeg lige været inde hos dsb og de havde selvfølgelig udsolgt! :(
Nåå men nu prøver jeg så Rejsefeber.dk.. og det tror jeg er det tætteste jeg kommer på en pakkeløsning til på mandag, hæ hæ.. Jeg er måske også lige sent nok ude :)

Men tak for svarene...

Mvh

Henrik

Godkendelse af svar
Fra : hrpt

Dato : 01-04-04 17:32

Tak for svaret fridaflip.