/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Refi
Fra : Wilduhr
Vist : 402 gange
10 point
Dato : 01-04-04 12:43

TILLYKKE med månedens dims

Mhh
Wilduhr

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-04-04 12:48

Refi

En velfortjent gevinst

hilsen
Bjarne

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 20 point
Dato : 01-04-04 12:55

Takke takke

Har lige fået mail fra KANDU.

Jeg ejer faktisk ikke en sådan - så den kan nok finde anvendelse.

Kommentar
Fra : Wilduhr

Dato : 01-04-04 12:56

Lad os da håbe dét men mon dog ikke?? Du har ihvertfald fortjent den, ingen tvivl om det

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-04-04 12:59

Det ville være ondt hvis det var en aprilsnar Refi
Apropos http://www.pcworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=5031

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-04-04 13:00

Det må du ikke engang tænke

Så slæber vi dem sgu i retten

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-04-04 13:01

Glemte at sige Tillykke

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-04-04 13:04
Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-04-04 13:07
Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-04-04 13:10
Kommentar
Fra : Wilduhr

Dato : 01-04-04 13:18

Det er ret godt fundet på

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 01-04-04 13:55

refi har ikke frotjent den
Der er mange gange sket det, at når jeg skulle have point for et svar, ja så var det refi der fik dem Det er snYYYd
Han hjernevasker sikkert alle mine pointgivere

Nå, men til lykke alligevel refi
Pas på vinduerne i hjemmet ikke springer med de bas´ser mp3´eren har

PS. Nu har jeg prøvet at hjernevaske de 10 point Wilduhr vil give refi, gad vide om det hjælper?

Ha´ en god dag folkenz............

Mordex.

Kommentar
Fra : Wilduhr

Dato : 01-04-04 13:59

Mordex:

Hvis du skal have 10 point, så kræver det vist en historie om en and.......og den skal være god

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 01-04-04 14:00

Den får du en "anden" gang.........
Var den god???????

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 01-04-04 14:01

Nej........
Det var bare fordi jeg så en and den anden dag, og det synes jeg var lidt sjovt

Kommentar
Fra : Wilduhr

Dato : 01-04-04 14:01

Den var ikke god nok, du må prøve en "anden" historie..

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-04-04 14:02

Den var go "Mordex"

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-04-04 14:05

"and"erledes!

Kommentar
Fra : Wilduhr

Dato : 01-04-04 14:08

Jamen ænder er skam sjove dyr og ikke uden humor, så det skal man da ikke kimse af

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 01-04-04 14:13

En velfortjent vinder Refi

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 01-04-04 14:16

Jeg var ude og køre en tur på min scooter her for 2 dage siden. Det var aften, og tæt ved rådhuset lå der en død and i vejkanten. Den lå der ikke 5 min. før da jeg kørte forbi første gang, så det var lige sket. Den døde and var.....hvad kalder man en hunand? Lad os sige Andersine. Ved siden af gik Anders (en hanand) og var utroligt ked af det. Det kunne ikke forstå hvorfor hans Andersine ikke sagde noget. Hver gang der kom en bil eller cykel kørende forbi, fløj Anders lidt væk, men kom tilbage lidt efter. Stadig intet forstående......... Da jeg så det, fik jeg sgu næsten tårer i øjnene. Selvom jeg er ung skaldet, og halvrå (ikke halvråden) så blev jeg ked af at Anders ikke fattede en brik. Heldigvis havde jeg en plastikpose i hjelmrummet, så jeg tog Andersine i pose og fjernede den. Det mente jeg var bedre end at Anders skulle gå og se på den liggende Andersine. Så var det jo bedre at han ikke vidste hvor Andersine var.
I første omgang ringede jeg til politiet for at spørge om de mente at falck ville hente Andersine (kaldte hende for "and" i telefonen), men det regnede de ikke med de ville. Derfor tog jeg sagen i egen hånd (pose).

Jeg mener selv jeg gjorde en god gerning.

Mordex.

Godkendelse af svar
Fra : Wilduhr

Dato : 01-04-04 15:02

endnu engang

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-04-04 15:59

TAKKER for deltagelse på denne min så STORE dag.