/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
Mælkebøtter
Fra : rosenkilde
Vist : 1026 gange
100 point
Dato : 11-05-02 21:04

Hej vi har lige et lille spørgsmål

Hvorfor spiser vores to hunde mælkebøtteblomster ?

De spiser dem som det var slik.

Mvh

Anne Marie og Henrik

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 11-05-02 21:23

Hej

Hmm,--måske er der noget i deres alm. kost som de mangler. De fleste ved jo, at hunde spiser græs,--(ikke al slags græs) for at holde deres mave iorden,--eller hvis de trænger til at kaste op,-så måske er mælkebøttespisningen en avanceret form netop jeres hunde ynder.

Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 12-05-02 07:34

Sat, 11 May 2002 19:04:05 GMT, rosenkilde wrote:

>Hvorfor spiser vores to hunde mælkebøtteblomster ?
>De spiser dem som det var slik.

Lad dem bare. Det er ganske ufarligt.
Hvorfor de gør det, ved jeg ikke, men mine gør det også.

--
Mvh Sonja http://www.sonpet.com nospam@sonpet.com

Nyhedsgrupper er ikke Jeopardy. Svar efter spørgsmålet!

Kommentar
Fra : Peterpo

Dato : 12-05-02 19:39

De må hjertens gerne slå et smut om min have....LOL

Accepteret svar
Fra : pmj

Modtaget 100 point
Dato : 12-05-02 20:19

De har sikkert fundet ud af, at mælkebøtteblomster smager godt. Min hund opsøger en ganske bestemt slags græs som hun spiser med største velbehag. Hun spiser også salat, ærter jordbær og andet.
Når bare det ikke er giftigt eller ødelægger maven, så lad hunden spise det, men pas på giftige blomster bl.a. påskeliljer.

Mange hilsener

Pia Johnsen

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 13-05-02 09:05

Vores Newfoundlænder Bølle, spiste også mælkebøtteblomster, han blev 14 år.

Så ingen grund til bekymring, det er jo et rent helsemiddel.
Hilsen Ulla
"rosenkilde" <rosenkilde.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:nSdD8.948$HN.57358@news010.worldonline.dk...
> Hej vi har lige et lille spørgsmål