/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Månedens lodtrækning
Fra : calista
Vist : 391 gange
5 point
Dato : 01-04-04 10:18

Hvem mon vinder denne måneds lodtrækning??

Odds for at vinde noget som helst er vist ret små!
Er der nogen der overhovedet modtager gevinsten?

Oh my God, jeg må være dybt uintelligent, for jeg keder mig

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 01-04-04 10:21

Før i tiden var det altid nr 1 på top tieren. Men nu er systemet ændret til en sand lodtrækning. Så alle der har optjent superpoint i indeværende måned har en reel chance.

Kedelig dims iøvrigt!!!!!

Kommentar
Fra : nenita

Dato : 01-04-04 10:22

Hej Calista
Så må jeg også være uintelligent, for jeg keder mig også.
Det kunne da være meget sjovt hvis der ikke er nogen som modtager gevinsten - alle dem som kæmper
og har flere profiler ville godt nok få en lang næse.

Accepteret svar
Fra : 3773

Modtaget 15 point
Dato : 01-04-04 10:24

Det skæggeste er når en outsider der har svaret på et enkelt svar, scorer gevinsten.

Personligt krydser jeg fingre for Rina (og mig sæl'), hun har hjulpet mig meget.

Kommentar
Fra : calista

Dato : 01-04-04 10:26

Uha, 3773, er her ligefrem outsidere?
Hvordan definerer du så'n en?
Og hvad er så en "in- sider?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 01-04-04 10:30

Dumt ordvalg, sorry.

Outsider ment som en med få superpoint. Forstået således at visse kandu'er efter min mening lukker ufattelig meget ubrugeligt bras af sig, og producerer bunker af meningsløse tips, i deres higen efter superpoint. Når så en "almindelig" kandu-bruger med et enkelt accepteret svar kan vinde månedens dims - jamen så er alt godt.

Kommentar
Fra : calista

Dato : 01-04-04 10:32

Jeg er med på hvad du mente

Prøvede bare at sætte lidt gang i small talk'en

Jeg synes da også klart, at en almindelig kandu'er skal vinde. Ingen snyderi, tak!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 01-04-04 10:38

Det er ikke så meget snyderiet, som den prostitutions-agtige metodik visse kanduer anvender.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 01-04-04 10:43

3773 > Det bliver nok kandu der vinder med sit ene superpoint

//bentjuul

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 01-04-04 10:44

LOL Bent, det kunne være ret sjovt!

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 01-04-04 10:45

Jeg syns ik' man er her så meget for a' prøve at vinde noget... jeg fik siden a' vide a' en ven, som oxo er herinde...
og har så bare siddet og besvaret folks spørgsmål som godt som jeg nu kunne, og har da fået en pæn sum point...
syns det en ret fed side, og må være UFATTELIG dejligt for folk som f.eks. har computer-problemer som ikke skal
ud og hente en IT-supporter som tar 500,- i timen! men istedet bare smide 50-500 point efter ham/hende herinde...

når jeg laver ansøgninger til firmaer, gør jeg det tit via computeren (email), og har da tænkt mig at referrere
til min brugerprofil her på kandu.dk... det ville gi' ekstra god kredit at de kan se man faktisk kan noget
andre brugere kan udnytte positivt!...

det at man har en chance for at vinde noget herinde, er så bare et plus jo...

Mvh. Cooper

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 01-04-04 10:51

http://www.kandu.dk/dk/allwinners.asp

..de sidst tolv vindere.

Kommentar
Fra : calista

Dato : 01-04-04 10:53

HVAD?? Har Clan vundet to gange??
Det snyyyyyyd

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 01-04-04 11:00

Næh fortjent. Han har altid været særdeles ihærdig og virkeligt forsøgt at finde svar.

Kommentar
Fra : calista

Dato : 01-04-04 11:03

OKay, okay.
Har lige kigget på det, og ja, han/ hun gør et godt stykke arbejde for folk i nød

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 01-04-04 11:15

Han. Han hedder Søren Marquardsen og bor i Grenå. Har du ham på sidelinien, er du sikker på at der i det mindste bliver forsøgt særdeles ihærdigt. Der kommer heller ingen åndsvage plingeling kommentarer fra den side.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 01-04-04 12:43

Jeg tror refi vinder. Tillykke refi

Godkendelse af svar
Fra : calista

Dato : 01-04-04 12:43

Tak for svaret 3773.

Ser ud som om refi vandt

Tillykke