/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Puch pioneer
Fra : netjack
Vist : 1042 gange
100 point
Dato : 01-04-04 10:08

Hejsa er der ikke nogen af alle jer mennesker der har et ledningsdiagram over puch pioneer

Accepteret svar
Fra : Thomas26

Modtaget 100 point
Dato : 01-04-04 13:14

Jeg har et ledningsdiagram over en PUCH N 50 " Grand Prix" Hvis det var noget. Der er vel ikke så stor forskel på de to ledningsdiagrammer, men jeg ved det ikke. giv besked om det var noget du kunne bruge og jeg sender dig en mail med diagrammet.

Med Venlig Hilsen

Thomas

Godkendelse af svar
Fra : netjack

Dato : 01-04-04 18:47

Tak for svaret Thomas26.
Det ved jeg ikke om der er for jeg kan ikke lige katagorisere den, men puch pioneer har tændspole i stel og fødespole i svinghjul hvor imod alm grandprix har tændspole i svinghjul... men det er da et forsøg værd så du må meget gerne sende det til mig ... Venlig hilsen Netjack E-mail rgd@tuknet.dk

Kommentar
Fra : bgvall

Dato : 21-12-04 21:39

Hej Thomas
Jeg ligger og roder med en Monza Grandprix for min knægt og jeg kunne godt bruge sådan et lednings diagram.

Med Venlig Hilsen
Bjarne Grønvall
bjarne@gronvall.dk