/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Til Sunowich
Fra : Wilduhr
Vist : 428 gange
1 point
Dato : 01-04-04 08:35

Der er ingen grund til at spamme spørgerens spørgsmål, så jeg svarer dig her

Hvis jeg havde henvendt mig direkte til spørgeren, kunne det opfattes negativt fra din side, at jeg talte hen over hoved på dig - og da det nu var dig jeg skrev til så er det jo rimeligt, at det er dig jeg jeg henvender mig til dig, ikk??

Mhh
Wilduhr

Kommentar
Fra : Wilduhr

Dato : 01-04-04 09:05

Smider lige linket, til den tråd jeg snakker om
http://www.kandu.dk/dk/spg/37157

Kan se at jeg ikke var helt vågen, da jeg skrev det, for sætningen:
>>og da det nu var dig jeg skrev til så er det jo rimeligt, at det er dig jeg jeg henvender mig til dig, ikk?? <<

Skal selvfølgelig lyde sådan:
>>og da det nu var dig jeg skrev til så er det jo rimeligt, at det er dig jeg henvender mig til, ikk?? <<

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 01-04-04 11:11

Klemmer dine sko?? - godt det snart er sommer, så kan du jo smide dem

Frida...

Kommentar
Fra : Wilduhr

Dato : 01-04-04 11:24

Fridaflip:

Klemmer dine???

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 1 point
Dato : 02-04-04 08:37

Han forstod det jo Wildur så du ku ha sparet dig en masse ord og tid og nyde solen imedens som jeg gjorde i går Der er nok at tage fat i her med en tønde have
Mvh Sune

Godkendelse af svar
Fra : Wilduhr