/ Forside/ Interesser / Helbred / Motion / Spørgsmål
10  ans 380
Styrke træning.
Fra : st.pol
Vist : 1137 gange
50 point
Dato : 31-03-04 22:48

Jeg har trænet før, og er gået i gang igen. Det er intensiv styrketræning, men jeg sys min muskelmasse vokser for langsom. Nu kan man få en masse ting og sager på det sorte marked, som f.eks oxy, testeron winestrol etc. Men jeg sys ikke at jeg tør at tage det pga bivirkninger. Er der nogle der kender til bivirkninger af de ting og sager man kan købe på det sorte marked, eller kan nolge anbefale noget lovligt?

Kommentar
Fra : thomasfrank

Dato : 31-03-04 22:58

Hold dig fra alle de stoffer. Spis sundt, og træn rigtig, på den måde for du en flot krop, resten af livet, i stedet for at være "pumpet op" i nogle år.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 31-03-04 23:11

>>st.pol
Kan du ikke lige maile mig? Så skal du bare se.......

Mordex.

Kommentar
Fra : kaos_kristian

Dato : 31-03-04 23:36

Hvis du endelig vil lege med sådanne ting så læs herinde:
www.bodyhouse.dk
Der er beskrivelser af de enkelte ting samt erfaringer mm.

Men hey man kan faktisk blive ret stor uden krudt - problemet er bare at det kræver tålmodighed og selvdisciplin...

Kaos

Accepteret svar
Fra : Mordex

Modtaget 50 point
Dato : 01-04-04 00:06

Vil du have et konkret svar på spørgsmålet, er det sådan:
For at vokse, skal man have rigeligt med proteiner, kulhydrater og kalorier. Skal det være ren muskelmasse, skal det være proteiner der spises mest af. Hvis det ikke behøver at være ren muskelmasse, kan man opnå et hurtigere resultat med flere kulhydrater og ekstra kalorier.
Der er ingen grund til at tage AS hvis du ikke spiser rigeligt i forvejen. Når du spørger så konkret om disse AS, vil jeg sige at du som nybegynder inden for området skal holde dig langt væk fra piller som oxymentholone (Anadrol/Androlic 50) og Winstrol er. Winstrol kan dog også fås som depot, dvs. injectbare steroid. Der findes mange slags testeseron.
Piller skal man holde sig langt væk fra, da de er meget, MEGET skadelige for leveren og nyrerne. Især dem der er 17aa (alpha alkylated) som oxy og dianabol er.
Steroider giver mange forskellige bivirkninger. Det er også forskelligt fra person til person. Det er ikke alle der kan mærke noge bivirkninger.
Der er for meget at skrive om dér, men som kaos skriver, kan du læse meget mere om det hele på BH. Stil evt. samme spørgsmål derinde. De/vi er gode til at hjælpe og rådgive folk inde på BH. Men du skal ikke regne med et andet svar, end at holde dig fra AS.
Start med at købe en god gainer, og spis, nej.....ÆD rigtigt meget.......

Mordex.

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 01-04-04 09:21

Bivirkninger på "OXY":
http://www.doping.dk/1024/sideforloeb.asp?artikelID=341

Bivirkninger på "Testeron/Winestrol":
http://www.doping.dk/1024/sideforloeb.asp?artikelID=481

Mvh. Cooper

Godkendelse af svar
Fra : st.pol

Dato : 01-04-04 23:47

Tak for svaret Mordex. Der skal lige siges at jeg har købt en spand kreatin. Så lad os se om det har nogen effekt. Der er delte meninger om det virker eller ej må man sige.... i hvertfald hvis man kigger på de forskellige hjemmesider..

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 01-04-04 23:52

Kreatin bruger jeg ikke selv, men alle dem jeg har snakket med, er fuld tilfredse med det. Kreatin hjælper jo kroppen med at indtage proteinet endnu bedre. Som sagt tidligere, køb der ud over en gainer og spis mere endnu.......

Held og lykke med det.......

Mordex.

Kommentar
Fra : aslaugr

Dato : 26-12-07 17:47

Jeg går ud fra at du er mand når du skriver at du ikke synes at din muskel masse vokser hurtigt nok......Så som pige der selv træner rigtigt meget og går helt vildt op i min krop og hvad jeg spiser, så vil jeg bare lige fortælle at jeg engang var kæreste med en der var på en masse forskellige produkter der skulle gøre ham større. Jeg måtte til sidste gå fra ham fordi han blev så aggressiv af det. Den dag i dag har han ødelagt sin krop så meget at han ikke længere kan få den op at stå og så er det bare lige jeg spørger mig selv.

Vil i ikke gerne være så store fordi I synes det er maskulint, men hvor maskulin er man hvis man ikke længere kan få den op at stå?

Mit råd er; drop at blive unaturlig stor. Træn intensivt og spis sundt med massere af proteiner, så vil din krop helt naturlige finde sin form og pigerne vil synes du er flot og harmonisk trænet.