/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Det danske landshold
Fra : SEPPE
Vist : 481 gange
71 point
Dato : 31-03-04 22:38

Hvad er jeres mening om Rene Henriksen? Jeg mener han er færdig.

Claus Jensen - Han spiller virkelig godt, fantastisk teknink...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-03-04 22:49

Det har vi da ikke tid til - vi skal se dem.....

Kommentar
Fra : thomasfrank

Dato : 31-03-04 22:59

Ja, lad os lige se kampen

Kommentar
Fra : SEPPE

Dato : 31-03-04 23:43

Det lyder nu også på Kommentatorerne, at Rene er ude af billedet til EM.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-03-04 23:43

Ja og så vandt vi endda

Accepteret svar
Fra : tiemaster

Modtaget 71 point
Dato : 01-04-04 08:46

Ja man må sige etfter ha set kampen,at Rene Henriksen bestemt ik så godt ud, så måske skal vi satse på Per krøldrup i stedet selv om det heller ik var så heldigt, men detg kommer vel............

Kommentar
Fra : Fredison

Dato : 01-04-04 11:45

enig med ->tiemaster

Per Krøldrup bliver den nye stjerne!!
men lad os nu ikke afskrive Rene allerede, han er en rutineret spiller.
og vi har jo set hvor god han kan være!!!

#12
Frede

Kommentar
Fra : Mrmoneymaker

Dato : 04-04-04 16:51

Per krøldrup passer ikke ind i det danske forsvar, hvis rene skulle byttes ud, skulle det være af Martin Albrechtsen...

Godkendelse af svar
Fra : SEPPE

Dato : 06-04-04 12:45

Tak for svaret tiemaster.