/ Forside/ Teknologi / Udvikling / Java Scripts / Spørgsmål
10  konsulent.. 626
Hvordan skjules filnavne ved download?
Fra : aagesen
Vist : 358 gange
100 point
Dato : 31-03-04 15:24

Er der nogel kloge hoveder der ved hvordan man kan skjule filnavnet når der linkes/downloades en specifik EXCEL-fil ?

Jeg ønsker altså ikke at EXCEL-filen åbnes og man så i det der i excel svare til <title> i browseren kan se hele stien og filnavnet.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-03-04 16:07

Jeg ved det ikke, men jeg ville tro at man i excel kan gemme sine filer uden 'caption' eller sætte ' caption:="" ' via VB/delen i excel.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 31-03-04 17:19

Jeg har lige lavet en excel-fil - gemt som webside - og lagt den i en ftp-mappe.
Men adressen på ftp-stedet ses jo i adresselinien - og er det den der skal væk, så den ikke kan kopieres/lægges på et link.
Den ser sådan ud:
ftp://I-baynavn:password@ftp.domain.dk (er ikke tilgængelig)
Og når websiden åbnes:
ftp://I-baynavn:password@ftp.domain.dk/abc.htm (heller ikke tilgængelig)
Jeg ved ikke hvordan, men er det dette du vil undgå.
Emesen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-07-04 19:29

Et svar du kunne bruge aagesen ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-03-05 08:41

Jeg forlader dette spørgsmål. Brugeren er tilsyneladende ligeglad med svarene...

</MOLOKYLE>