/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
kobberkedel
Fra : fjordglimt
Vist : 720 gange
400 point
Dato : 31-03-04 11:33

er der nogen som har en tegning af en kobberkeddel med blomster eller noget tilsvarende som jeg skal buge til at mele på en løber er jeg meget intereseret i at høre fra jer. eller måske et broderi da vi har kobberbryllup næste år er jeg intereseret i alt hvad tænkes kan

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 31-03-04 11:56
Kommentar
Fra : fjordglimt

Dato : 31-03-04 12:27

ok men det var ikke med blomster på kedlen de skal pynte ovenpå kelen ligesom en buket der er sat i det er en som skal tegnes på en dug eller løber denne kedel

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-03-04 12:51
Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-03-04 12:54
Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 31-03-04 13:07

Prøv om det var noget iden stil du tænkte på:

http://www.art.com/asp/sp.asp?PD=10056769&RFID=571189

Mvh
Palle Jensen

Kommentar
Fra : fjordglimt

Dato : 01-04-04 08:27

er der ingen der har et broderi med en kobberkeddel så

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-04-04 09:05

Her er nogle - der er også blomsteropsætninger, men du skal bladre godt igennem motiverne.
http://www.birgitteshobby.dk/shop/

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 04-04-04 16:38

Jeg har et program, som kan lave broderimønster af lige det billede, du ønsker.

Jeg ved ikke, om man kan købe programmet længere. Jeg har købt det for flere år siden i Tiger.

Hvis du har lyst, skal jeg gerne omdanne dit billede til et broderimønster.

MVH Camillasmoster

Kommentar
Fra : fjordglimt

Dato : 16-04-04 08:23

hejsa camillasmoster

jeg skal ikke lave et broderi skal kun have et billed som skal overføres på en løber og så skal males, hvis du har et billed er jeg meget intereseret i dette på forhånd tak.

mvh. fjordglimt

ps du kan få min email eller min adresse

Kommentar
Fra : fjordglimt

Dato : 16-04-04 08:26

P.S. det skal ikke være et broderi kun et billed med en kobberkeddel med blomster som jeg skal have ført over på en løber eller dug som så derefter skal males

Kommentar
Fra : cubbin

Dato : 05-05-05 17:07

Hej fjordglimt

Jeg har set i et andet inlæg du skrev at du evt kunne formidle en havemølle.
Jeg vil meget gerne købe en have mølle hvordan kommer jeg i forbindelse med dig

Cubbin
cubbin@stofanet.dk