/ Forside/ Interesser / Hus og have / Møbel-reparationer / Spørgsmål
10  transor 665
kurvevugge
Fra : eln
Vist : 1778 gange
50 point
Dato : 31-03-04 11:33

hvordan retter jeg en kurvevugge op så den holder faconen

mvh. eln

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 31-03-04 11:59

Godt nok ikke meget info du er kommet med der! ....

Men her står lidt om "kurvevugger"...
http://www.taenk.dk/tt/2001/tt14/vugge/doc/

Mvh. Cooper

Accepteret svar
Fra : fjordglimt

Modtaget 60 point
Dato : 31-03-04 12:32

hejsa jeg tror hvis den er blevet skæv skal du gøre den så våd hvis du har mulighed for at den kan komme i et badekar og så derefter prøve at rette den op og binde den eller sætte den i pres så tror jeg at det hjælper.

MVH fjordglimt

Godkendelse af svar
Fra : eln

Dato : 31-03-04 14:27

Tak for svaret fjordglimt.
   det var også den måde jeg havde forestillet mig,men blev så i tvivl om at vuggen kunne holde til at blive så våd. tak for et sagligt og præsist svar
mvh.eln

Kommentar
Fra : fjordglimt

Dato : 31-03-04 16:18

du ønskes held og lykke med det hilsen fjordglimt