/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Angående "Køge Basket Klub"
Fra : ellebye
Vist : 1006 gange
10 point
Dato : 31-03-04 09:07

Med reference til nedenstående spørgsmål, kontaktede jeg i aftes næstformanden for klubben. Her til morgen fik jeg denne mail :

"Ja unskyld det er min søn der har skrevet ... jeg har nu snakket med ham , det sker ikke mere.
Karsten"

http://www.kandu.dk/dk/spg/37077

Jeg tror således vi kan betragte denne "sag" som henlagt.

Mvh
Ellebye

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 31-03-04 09:12

Ram

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 31-03-04 09:40

Fantastisk Klapper vildt Hva skal man mon så finde på og hvor er min hat Sagde manden

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 31-03-04 09:41

Den er her

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 31-03-04 09:48

Der er også en til dig B. D. jeg hørte jo noget med renovationsregulativer i går

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-03-04 10:07

Har set svaret - ak ja - små børn små fornøjelser.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 31-03-04 10:18

Nå nu tør HiHi *SS* rigtig gå til den når den ramme er på banen.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 31-03-04 10:39

Godt gået ellebye.

/bentjuul

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 31-03-04 11:26

Hva' fanden fabler du om Bjarne?? Du tror efterhånden ikke, at nogen på dette board KAN og TØR tale for sig selv. Du er eddermanemig så dum i låget, at det er lige før man får ondt af dig.....

Typisk adfærd for små børnehavedrenge, der ikke kan klare sig i kampen mod de større drenge. Kors hvor er i dog latterlige*GG* -

I er tidligere blevet gjort opmærksomme på, at dette board er for ALLE, incl. børn. I skulle simpelthen skamme Jer over denne stupide handling som I fik Jeres lille "latterlige amatørkritiker” til at udføre for Jer. I har guddødemig så travlt med at pege på andres "pletter" at I fuldstændig og aldeles bare overser Jeres egne. Jeg gentager gerne at I er og bliver en flok drengerøve....Refi siger dog noget ganske fornuftigt, men desværre om de forkerte - ordene: ak ja - små børn små fornøjelser - passer sgu bedre på Jer selv........

>Ellebye "moralens vogter"

Du som anser dig selv for en udsøgt begavelse - er nu i dit raseri begyndt at chikanere mig, fordi du ikke kan styre en anden kandubrugers gøren og laden - og endda i bedste børnehavestil - Ællebællemigfortælle - at du ikke hedder Frida men derimod Pia.......Hvis ikke Frida kan få Ram til at opføre sig ordentligt overfor dig - bliver du ondskabsfuld overfor mig - ber' mig ligerfrem om at skrive en hilsen til dig privat, for derefter at kaste mit navn ud på Kandu.....Det er sgu hvad jeg kalder for umoralsk "venliglighed" ...hihi som Sune ville have sagt. Du er edderbroderemig ikke for klog...

Frida...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-03-04 11:36

Nogen speciel årsag til disse vredesudbrud "frida".
Hvis du havde fulgt lidt med i det der var sket ville du vide at det IKKE var i omtaltes klubs interesse.
Så den slags kommentarer opildner kun andre til at prøve sig.

Desuden er problemet - ved hjælp af lidt kommunikation (tale) blevet løst.

Min replik var nu ligeså meget til kommentarerne som til sønnen.

Så fortsat god onsdag.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 31-03-04 11:39

Refi>> Du kan godt opgive at kommunikere fornuftigt med de psykisk syge individer, der åbenbart har et eller andet føllesskab der gør at de må stille op sammen, måske galskab

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-03-04 11:45

Jeg hører til de personer der ALDRIG giver op......

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 31-03-04 11:48

Refi>> Nok forståeligt, men sjovt nok kan man med rette beskylde dem for alt det de beskylder andre for og nu venter jeg bare på at blive hånet for min trykfejl for fjolserne tror jo at de er ufejlbarlige selv, men hvilken tilstand det dækker over ved vi jo godt

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 31-03-04 13:01

Fej lige for egen dør Bjarne - inden du anklager andre for at håne!!

Citat
Nå nu tør HiHi *SS* rigtig gå til den når den ramme er på banen.

Glemte jo helt at lykkeønske Jer med Jeres bedrifter
Vores helt egen (ellebye) har hermed henlagt sagen vedrørende
en knægt der er vild med basketball

Frida...

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 31-03-04 14:19

Du får den sku da lige en gang til Bjarne Dreng Du er forresten helt brun i munden rygklapper
Der er også en til dig B. D. jeg hørte jo noget med renovationsregulativer i går

Selvstændige sune

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 31-03-04 14:28

Suno, Ram og Fridaflip! Er I virkelig så dumme som I gir jer ud for? Fatter I ikke at det er i alles interesser at man holder Kandu fri for spam! Eller I er måske glade for spammail i jeres mailboks? Prøv at gå ind i en nyhedsgruppe på nettet der ikke er moderet, og så se hvor irriterende spam er!! Ellebye gør en indsats for det og det synes jeg I skal tage hatten af for, istedet for at fylde Kandu med støj, som jeres bemærkninger ret beset er!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-03-04 14:35

Ja - det hjælper åbenbart ikke at tale pænt til folk

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 31-03-04 14:43

>tedd.

Det har du da fuldstændig ret i - Det er da imponerende, uselvisk og imponerende at Ævlebævle får jordet en dreng, der smider et par links eller 5 på Kandu. Det er da SPAM der vil noget og skal stoppes med alle midler. Netop det med at tage alle midler i brug er jo hans speciale, uanset fornuft, moral, løfter og omkostninger for andre end hans eget target.

Samtidig er den størrelse af opgaver jo den rette for ÆvleBævle, hans åndelige niveau taget i betragtning. Flot ÆvleBævle dit barnebarn bliver stolt af sin seje frygtløse morfar

Ram

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 31-03-04 14:45

Nu er den her sag jo en udløber af en anden sag! Prøv at følge lidt med Ram! I stedet for at udgyde dine antipatier!

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 31-03-04 14:47

>tedd.

OG... I er sgu da idioter alligevel....

Ram

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 31-03-04 14:50

Synes nu ikke det største problem her på Kandu er spam. Det største problem er helt klart støj!

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 31-03-04 15:56

Så luk så støjer det ikke så meget Medløbertedd Og når man kigger på den STORE sag om drengen der ville gøre reklame for en basketklub Og Ellebye var parat til at politianmelde det hvilket beviser en vis form for storhedsvandvid Hvis man tror at politiet ikke har andet at lave en at tilgodese en flok navlebeskuende fjolser der flipper skråt ud hvis en dreng lægger et link ind til sin højtelskede klub og i andre tilfælde overfalder folk for at lægge tip eller spørgsmål i forkerte kategorier Tsk Tsk Så er bunden sku da nået (tror jeg nok )( den må du helre få med i din samling af udtryk som du åbenbart sidder og studerer bjarne med Hatten)
Sune

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 31-03-04 16:02

Medløbertedd??? *L* Du udstiller gang på gang dine asociale tendenser Suno!

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 31-03-04 16:21

Er det et ord du ved hvad betyder Tedd for så vidt jeg ved er det noget med at holde alt for sig selv og ikke uddelende i stedet for at være social og udadvendt som jeg i høj grad er Og nu du siger det så er det da ikke mange debatter du har startet Og du kommer altid med bemærkninger sådan halvt nede i en tråd Sååååe den er sku god nok MedløberTedd
Hav en rigtig god dag
Suno

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 31-03-04 16:26

hihi*SS* Den sad

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 31-03-04 16:28

Er der forresten nogle af Jer der har hørt om en KANON god boldklub??
Hvis I er interesset - så kan jeg måske finde et link*GG*

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 31-03-04 16:30

Du minder mig lidt om Bo Warming, Suno selvom du slet ikke har hans klasse!
Du er muligvis social over for andre i din børnehave, men Kandu er altså andet end at uddele Hundeprutter!

Accepteret svar
Fra : ram2

Modtaget 10 point
Dato : 31-03-04 16:30

>Sunowich

Spild ikke din tid på de klaphatte - De er så hjernedøde aty det undrer mig at de har selvstændig vejrtrækning, og ikke understøttes af respirator.

Tænk at skabe sig som idioter over at linket www.kbbk.dk indsættes nogle gange af en dreng, der er glad for basket. Når man i øvrigt ser hvad der pumpes ud af lort på Kandu, så var der meget andet ællebællekrydderbolleklubben med den utroværdige løgnhals og landsbytosse ellebye i spidsen kunne tage sig af, når de nu absolut mener at det er deres arbejde.

Ram

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 31-03-04 16:38

Nå så lykkedes det at få psychowich til at melde klart ud.

Godkendelse af svar
Fra : ellebye

Dato : 31-03-04 16:44

Tak for svaret ram2.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 31-03-04 16:48

Givet ud fra en klar holdning om at lukke sig selv ud af samfundet, samt manglende forståelse at, at det ret beset var formanden for klubben der ikke brød sig om denne form for annoncering.
Jeg håber du selv kan udligne det halve med Frida.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 31-03-04 17:07

>Ællebælle

Nå for søren, så Formanden brød sig ikke om det, så var det da kanon at du gjorde ham opmærksom på at der foregik noget vildt ulovligt ( i din hjerne )

Ved du hvad Ællebælle - Den lede karakter du har vist dig at besidde, kommer fan... ikke fra din trafikulukke, den sidder dybt i dine gener - Føj for helvede.. Den udadtil pæne mand, som inde i rummer en intrigant, småtbegavet, hyklerisk og umoralsk, slesk løgnhals.

Jeg ved at jeg er et dumt svin, men har ikke på noget tidspunkt forsøgt at skjule det - Jeg spiller med åbne kort - Det gør rigtige mænd - husk det ÆVLEBÆVLE, og sæt dig så til at riste krydderboller på alle de brødristere du kan købe for din erstatning - så laver du ikke noget lort der vedrører andre så længe, og mens du sidder der og kager rundt i det, så kan du jo passende finde en vindretning du vil følge

Jeg har da aldrig set en person der skiftede holdninger så ofte og pludseligt som du, hold kæft du er slesk og fidel - En vindbeutel af værste karat, det er hvad du er Æuvvv du er kvalm

Ram

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 31-03-04 17:22

"Hva mon man er, når man skal bort,
når livets skjorte bli'r for kort,"
ovs.

Så mange spildte ord for "bollelars"

Kommentar
Fra : briani

Dato : 31-03-04 17:28

Hejsa Ram

Jeg plejer ikke at være enig med dig i det du skriver
Men noget af det du skriver i din kommentar kl 17:07 er jeg enig i nemlig dette

"Jeg ved at jeg er et dumt svin"

Så nemt kan det siges

Brian

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 31-03-04 17:37

>Brian35klat

Jeg anede ikke du kunne læse

Men hellere være et dumt og ærligt svin, frem for en der bare er snotdum som du. Så nemt kan det siges... Idiot.

Ram

Kommentar
Fra : briani

Dato : 31-03-04 17:48

Hejsa Ramses/drengerøv

Hvor er du bare sjov.

Hvad er forskellen på Ramses slips og en G-streng?
- G-strengen dækker hele røvhullet.

Kan du have det godt din kæmpestore IDIOT

Mvh Din næstbedste kanduven
Brian

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 31-03-04 17:53

Aijjj sikke en sjov vits Brian*GG*
Bare en skam du har fortalt den så mange gange

Kommentar
Fra : briani

Dato : 31-03-04 17:58

Jamen den er da bare god Frida

Og selfølgekig har jeg fortalt den før.

Men er 100% sikker på at ramses ikke kan huske den

Da han jo er meget meget senil demens herre,desværre

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 31-03-04 18:02

Jamen Frida, det var da godt du kom hjem fra byen til lidt støtte for Ram.
Så Briani, fra nu af besvarer Frida Ram's spørgsmål og omvendt.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 31-03-04 18:24

Jamen Ellebye

Sådan har det da været meget meget længe

Frida er Ramses støttepædagog

Brian

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 31-03-04 18:30

Med særlig vægt på *gog*

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 31-03-04 18:49

Ja ja - og hvem er støttepædagog for Brian og ellebye

Frida

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 31-03-04 18:50

Det er Tedd og BjarneD men det er selvfølgelig ikke nemt at gennemskue for sån' et par fjolser som Jer*GG*

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 31-03-04 18:55

>Frida

Ja og med Juhupigen Briansnot på sidelinjen. Når han altså ikke puster sine lolitadukker op eller leder efter beviser

Ram

Kommentar
Fra : briani

Dato : 31-03-04 18:55

TIL

FridaFlip/Pinnochio Og hendes tykke bamse Ramses

I er så grimme, at hvis i begge gik ud i haven og legede fugleskræmsel, så ville i gøre det så godt, at fuglene ville komme tilbage med de bær, de stjal sidste år.

Brian

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 31-03-04 19:22

Hehe Brian, hvor får du det dog fra. Glem nu ikke, at jeg har set, hvordan du ser ud.... har du måske set hvordan jeg ser ud?? næh det har du ikke, så måske er der en injurisag her

Kommentar
Fra : briani

Dato : 31-03-04 19:27

Jamen så ved du sku da også at jeg er en flot fyr

Kan du IKK lige sende et billede

Brian