/ Forside/ Interesser / Hus og have / Møbel-reparationer / Spørgsmål
10  transor 665
gammel slik automat fra købmand??
Fra : anne73
Vist : 7064 gange
50 point
Dato : 31-03-04 00:18

Er der nogen der ved hvor man kan købe eller finde en gammel slikautomat. Den er i krom og med mange små låger, vist nok lavet af Wittenborg engang i 60érne?

Kommentar
Fra : karsten77

Dato : 31-03-04 00:22

Hey.. lidt af en opgave.. prøv at tjek. www.dba.dk eller www.gulgratis.dk sådan en gang imellem. et forsøg værd.

Mvh Karsten

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 31-03-04 08:02

Nu begynder sæsonnen for kræmmermarkeder snart, det tror jeg er det bedste bud

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 31-03-04 15:59

prøv at kontakte http://www.wittenborg.dk/ det kan jo være de kan hjælpe dig

Kommentar
Fra : anne73

Dato : 03-04-04 01:00

Hejsa. Tusind tak for ideerne, dem vil jeg da forsøge mig med.
mvh Anne

Kommentar
Fra : henrik_g

Dato : 27-04-04 17:35

hej anne73... har du fået fat i en... leder også efter en

Kommentar
Fra : anne73

Dato : 01-05-04 22:20

Hejsa Henrik G.
Nej -det er ikke lykkes mig endnu, jeg leder stadig, så jeg forsøger at se mig omkring på loppemarkeder osv. jeg har forsøgt mig hos brugthandlere eller produkthandlere, prøv der.!
Men de er ved at være så sjældne, at det kun er meget få der bliver smidt ud.
Alt mulig held og lykke, jeg skal nok give et prej, hvis jeg hører noget.
Mange venlige hilsner fra Anne

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 03-07-04 23:57

Skulle vi få lukket spørgsmålet?

Kommentar
Fra : karsten77

Dato : 04-07-04 00:34

Lyder da som en Plan

Kommentar
Fra : leonbetzer

Dato : 30-07-04 12:50

Har en bekendt der har en Wittenborg fra 60'erne stående, en elektrisk maskine med runddel og en stor låge som man tager slikket ud af, var det noget? den virker fint

Kommentar
Fra : henrik_g

Dato : 01-08-04 00:18

Ellers tak, ikke mig... men måske anne?

Kommentar
Fra : anne73

Dato : 11-08-04 11:40

det var en sød tanke men det er ikke lige sådan en jeg leder efter. Ellers tak. mange venlige hilsner fra Anne