/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Høns i kolonihaven?
Fra : vildskud
Vist : 2054 gange
100 point
Dato : 30-03-04 21:29

Er der mon nogen der ved, om det er tilladt at have høns i sin kolonihave?

Vh. Vildskud

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 30-03-04 21:30

Det afgør hver forening for sig.
Så tag kontakt til bestyrelsen og spørg dem.

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 30-03-04 22:05

Det er rigtigt hvad teil skriver, det er meget individuelt hvad hver enkelt haveforening har af vedtægter. Den haveforening som mine forældre i sin tid var medlem af havde faktisk også en afdeling for husdyr (herunder hønsehold). Der er MEGET delte meninger om at holde høns i en haveforening og ved nogle generalforsamlinger gik bølgerne MEGET højt når dette punkt på dagsordenen var fremme til debat. Så hvis du/I ikke regler og vedtægter der beskriver dette, så fremsæt det som et forslag til næste generalforsamling...det er her du kan gøre din indflydelse gældende.

Held og Lykke!!!

Mvh
Palle Jensen

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 31-03-04 09:55
Kommentar
Fra : vildskud

Dato : 01-04-04 08:10

tak for alle svarene.... Jeg har lagt mærke til, at mine points bliver fler' og fler'.... Hvordan kommer man af med dem? Eller skal man hellere gemme på dem? Jeg har ikke helt fattet det der point-system...

vh. vildskud

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 01-04-04 08:23

Du tilskrives 20 nye point hver dag du er logget ind på KANDU. Disse kan du skrabe sammen og bruge til at stille nye spørgsmål med hen ad vejen. Hvis der er et emne (eller flere) du gerne vil deltage i (komme med gode råd og kommentarer) kan du tilmelde dig disse og blive SUPERBRUGER og være med i at få flere point fra spørgeren hvis han/hun accepterer netop dit svar...ligesom du nu kan vælge at acceptere et af disse indlæg(kommentarer) som du har fået på dit spørgsmål.

Læs mere om dette ved at klikke dig ind på dette i side menuen her til venstre.

Rigtig GOD fornøjelse!!!

Mvh
Palle Jensen