/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Min pc fryser
Fra : nestea
Vist : 360 gange
50 point
Dato : 30-03-04 16:33

Hej. jeg har 6 start disketter til win XP Pro, men min pc fryser når jeg når til den 6 diskette... hvad skal jeg gøre???

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-03-04 16:57

Hvad er formålet med de 6 disketter?
Vil du lave en nyinstallation eller hvad?

Kommentar
Fra : nestea

Dato : 30-03-04 17:00

Jeg skal geninstalere windows... det er boot disketter

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-03-04 17:05

Hvorfor bruger du ikke bare CDen

Kommentar
Fra : nestea

Dato : 30-03-04 17:05

jeg tror ikk der er boot sekvens på

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-03-04 17:14

Så er der nok ikke andet at gøre end at lave nogle nye boot disketter

Kommentar
Fra : nestea

Dato : 30-03-04 17:15

Det har jeg lavet, og de virker på en anden pc, men på min når den kun til at skulle starte programmet, hvor man skal installere windows, og så fryser den...!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 30-03-04 18:16

Hvis der ikke er cd-boot mulighed på din PC er den formentlig for gammel til at du kan kære XP fornuftigt, hvis det er CD'en der er problemet så lad være for du får aldrig glæde af en ulovlig version der ikke sådan bare lige kan opdateres for det er et must i disse tider.
For at boot fra cd-rom skal man på mange computere ind i BIOS og sætte 1. boot device til cd-drev.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 01-04-04 15:05

Disketter varmer jo ikke meget, gi den noget ordenligt tøj på.

God April
Natmad