/ Forside/ Interesser / Helbred / Førstehjælp / Spørgsmål
10  granner01 150
MUS
Fra : 9221
Vist : 867 gange
50 point
Dato : 30-03-04 11:50

HEJ JEG HAR LIGE KØBT EN NY CREATIVE TRÅDLØS MUS.
PROBLRMET ER AT MAKØREN IKKE KAN STÅ STILLE MEN BEVÆGER SIG HELE TIDEN OVER SKÆRMEN.KAN I HJÆPE MIG.
MVH 9221

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 30-03-04 11:53

Du kan starte med at oprette spørgsmålet i den rigtige kategori, så er der en chance for at flere af dem der har svaret ser det

Kommentar
Fra : 9221

Dato : 30-03-04 11:57

UPS EN FEJL MEN TAK.Fra : Better_Performance

Accepteret svar
Fra : mariusn

Modtaget 60 point
Dato : 30-03-04 11:57

Ved ikke hva du har prøvet for og få den til og fungere,,,
men det kan være at du ikke har synkronisert mus og og motaker.
normalt (kender ikke den omtalte mus) så gjøres det ved at trykke ind en knap på motager stationen og musen. (det er så de skal finde hverandre)

Kommentar
Fra : 9221

Dato : 30-03-04 12:05

HEJ MARIUSN
TAK DET VIL JEG PRØVE
KAN DU HJÆLPE MIG MED AT SLETTE DETTE INDLÆG JEG ER NY PÅ KADU
MHT POINT FÅR DU DEM AUTOMATISK ELLER SKAL JEG GØRER NOGET.
MVH 9221

Kommentar
Fra : mariusn

Dato : 30-03-04 12:10

Tror ikke det er muligt at slette indlæg her på kandu (jeg har da i det mindste aldri funnet ut av det.)
For og give point skal du trykke "Accepter som svar" over det svar som er løsningen på ditt spørgsmål.
se her for flere spørgsmål og svar: http://kandu.dk/dk/faq.asp

Godkendelse af svar
Fra : 9221

Dato : 30-03-04 12:17

Tak for svaret mariusn.