/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
F-Secure
Fra : nestea
Vist : 354 gange
50 point
Dato : 30-03-04 08:47

Hej. Jeg har F-Secure Internet Security 2004 (Den er lovlig). Men når jeg scanner lukker min pc ned. På et tidspunkt sagde windows at det var en driver, men jeg er ikke sikker... Hvad er der galt??? Ps. Jeg har geninstalleret et par gange..!!

Kommentar
Fra : karsten77

Dato : 30-03-04 14:18

Hey. Jeg har hørt om lign problem. Det skyldes noget der hedder Backweb som du installere sammen med F-secure. Om det er det der er i vejen med din ved jeg ikke. men prøv for sjov skyld at fjerne det under install. Det er da et forsøg værd

Mvh Karsten

P.S. Aner ikke hvorfor Backweb ikke kan sammen med nogle computere

Kommentar
Fra : nestea

Dato : 30-03-04 17:09

Oki tak... jeg prøver og fravælge backweb