/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Henrik launbjerg - I still hate you??
Fra : futte850
Vist : 413 gange
30 point
Dato : 29-03-04 22:21

Leder efter sangen, men kan ikke finde den....hvis der er nogen som skulle ligge inde med den må i meget gerne skrive til mig....
Sangen er med Henrik launbjerg og den hedder I still hate you!!

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 29-03-04 23:10
Kommentar
Fra : Jennyfer

Dato : 07-04-04 23:02

Hej
Jeg så lige spørgsmålet og hvis du ikke har teksten ´til sangen ligger den både på hans cd og på www.henriklaunbjerg.dk
Jeg håber det er svar nok.
Mvh
Jennyfer

Hvis du stadig har spørgsmåd om Henrik er du velkommen til at skrive til mig.
Har været fan af ham siden 1993
iv@jennyfer.dk

Kommentar
Fra : futte850

Dato : 09-04-04 21:41

Jennyfer, har du ikke tilfældigvis hans den ene sang som hedder I still hate you?

Kommentar
Fra : Jennyfer

Dato : 10-04-04 16:38

Jeg har hans sang liggende men vil du gerne ha teksten eller sangen... sangen kan du jo købe cden Hedder "Two persons in one" Hvis du har msn messenger kan du få teksten af mig..
Mvh

Inge

Kommentar
Fra : futte850

Dato : 10-04-04 17:42

Hey igen Jennyfer, vil meget gerne have din msn!

Kommentar
Fra : Jennyfer

Dato : 10-04-04 18:44

atlantis_dk_@hotmail.com eller kig ind på www.jennyfer.dk der står adressen til min msn messenger
Mvh
Inge