/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Topstykke portning
Fra : Orsted_banden
Vist : 742 gange
50 point
Dato : 29-03-04 21:47

Hvor kan man få opportet sit topstykke??? Nu er det her godt nok til en knallert (Cd50 4-takter) tror i der er nongen der kan gøre det??? Og hvor meget koster det så??

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 29-03-04 22:02

Pe et cylinderservice værksted Det ligger der i de fleste byer
Mvh sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 29-03-04 22:03

på sku der stå

Kommentar
Fra : karsten77

Dato : 30-03-04 01:32

Ja et godt sted at starte er da ved et Cylinder service.. Jeg tvivler nu på de vil rode ret meget med det.. ellers kan du jo købe et nyt 70 ccm topstykke i Tyskland.. Det har meget større porte. er godt nok dyrt, men tænker man på arbejdsløn på et værksted.. kan det slet ikke betale sig. Du kan se omtalte topstykke på dette link.. http://www.protuna.dk/product.asp?c=15267772&n=19066201&pn=19066203

Held og lykke med det. Fed knallert forresten. har selv næsten lige solgt en..

Mvh Karsten

Kommentar
Fra : Orsted_banden

Dato : 30-03-04 23:36

Nej det er ikke stort nok! Jeg har et 90ccm topstykke på også en 110ccm cylinder så jeg tvivler den trækker fuldt ud med det lille topstykke...... Det er rigitgt hvad i siger med det sikkert koster meget. Men er der en butik på fyn i nærheden af assens??

Kommentar
Fra : karsten77

Dato : 31-03-04 00:19

Okay.. det kunne du bare have skrevet.. Nå men så er der en anden mulighed.. Honda lavede i 70érne en 125 ccm motorcykel. Cbr 125 ccm mener jeg den hed. Måske man kunne finde et topstykke fra den af... vil da tro det passer.. det ligner 100 %. godt nok noget værre noget vi er ude i men hvis det virker . aner desværre ikke hvad butikker der roder med den slags omkring Assens. men der er sikkert nogen der ved det. spørg evt en mekaniker.

Mvh Karsten

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 04-04-04 22:32

Husk at lukke hvis du har fået et gyldigt svar eller ikke kan komme videre
mvh Sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 12-04-04 17:31

Halloooooooo
God Påske

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 27-04-04 23:43

Husk at lukke
Mvh sune