/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Motorola A920
Fra : Luke2000
Vist : 510 gange
95 point
Dato : 29-03-04 20:30

Jeg har en Motorola A920 lukkede til 3 ... Kan jeg unlocke den og sætte et telemore sim kort I ?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 29-03-04 22:30

Jeg aner det ikke men du kan måske finde noget om det her ???
http://www.dkunlock.dk/
http://www.helloo.dk/
Mvh Sune

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 30-03-04 16:09

nope.. og det bliver måske ikke muligt at unlocke den. før efter bindingsperioden på de 6 mdr.

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 30-03-04 19:53

Hvorfor ikke og hvorfor ikke ???

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 30-03-04 22:33

Fordi motorola har lukket for AL adgang til deres unlock server..! du kan selvfølgelig betale "3" 500kr. for det.!

men fandt lige det her:

Koden kan ikke genereres da motorola ikke genrere koder ud fra en matmatisk formel som nokia eks. gør, motorola bruger tilfældige koder det medføre at man skulle kunne gætte sig til en 6 ciferet kode, de første 10 forsøg på telefonen er "gratis" derefter vil der gå et antal minutter gange de fejlforsøg du har brugt udover de 10 forsøg.

Der er også en mulighed at læse koden ud, dette er dog KUN mulig med motorola's pst software samt motorola test udstyr her tænkes ikke på usb kablet men mere kompliceret udstyr til at fejlfinde telefoner med, og det har du kun adgang til hvis du sidder på et service værksted eller arbejder hos motorola.

Den treide mulighed er at få koden hos 3, som udover motorola er de eneste der ligegr inde med de unlock koder der høre til de telefoner 3 har købt hos motorola, men det skal du have 500kr op af lommen, eller have rimelige gode kontakter til 3.

Er også en sidste mulighed som er at købe koden hos en unlocker, ham er så afhænig af at kunne have adgang til motorola's unlock server hvos han selv køber koderene, og det er der stort set ingen der har for tiden så den mulighed er der ikke rigtig aligevel for tiden.

Det er de muligheder der er, V500 kan låses op med kabel, men stadig kun hos en unlocker der har resten af udstyret, A835 og A920 kan ikke låses op med kabel og software til det findes ikke, ellers ville der ikke blive solgt så mange låste A920 vel?? og det er også en af grundene til at den står MEGET lavt i kurs brugt.

Med hensyn til om det er smart at lave det system som motorola laver, er det faktisk et meget smart system set fra motorola og 3's synspunkt deres system er hammerende effektivt, dels slipper 3 for at deres telefoner er unlocket samme dag som der er købt og at de får en opsigelse samme dag som abbonenter er oprettet, de sikre sig også 500kr hvis kunden vil have sin telefon låst op, for motorola er det ren fortjenste når man køber en unlock kode gennen deres server.
Om de skyder sig selv i foden på den måde vil jeg nu ikke sige, de fleste der køber en telefon beholder den jo i 6 måneder og kan få den låst der hvis de ønsker det.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 12-04-04 17:36

Husk at lukke Og
God Påske
Mvh Sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 27-04-04 23:43

Husk at lukke
Mvh sune

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 28-04-04 14:43

lukker ikke et spøgsmål jeg ikke har fået svar på... har selv fundet ud af at man godt kan åbne tlfen o´g da ingen har givet mig et rigtigt svar forbliver spøgsmålet åbnet

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 28-04-04 14:54

du kan godt åbne telefonen

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 28-04-04 14:54

du kan godt åbne telefonen

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 28-04-04 14:54

idiot

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 28-04-04 17:45

nånå da..

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-04-04 20:47

Luke hvad bilder du dig ind?? Her sidder vi og prøver at hjælpe dig og bruger tid på dig og så kommer du med sådan en bemærkning Tsk Tsk det ene du får ud af det er da at næste gang man ser dit navn er der ingen hjælp at hente og du kan jo ikke få dine udlovede poient igen anywhere så du kan jo ligesågodt lukke spørgsmålet og give poientne til den der kom nærmest eller ligge linket til denne side ind i et nyt spørgsmål og give det lidt poient og komme blandt de sidste 25 igen
Mvh sune

Accepteret svar
Fra : Bachy_de

Modtaget 95 point
Dato : 07-05-04 19:08

Jeg tror faktisk godt at jeg kan unlocke en Motorola A920, men det i og for sig er der ingen grund til at betale andre for det. Hvis du nu søger en smule på google, efter programmet pst, og/eller besøger dette site http://www.aussie3g.com/index.php og læser dig til det. Skulle det knibe, må du lige råbe højt.

Godkendelse af svar
Fra : Luke2000

Dato : 07-05-04 19:11

Tak for svaret Bachy_de.

Kommentar
Fra : Bachy_de

Dato : 07-05-04 19:23

Hov .. en helt anden ting, måske skulle jeg have henvist dig direkte til http://www.slavi.org, hvorfra softwaren kan hentes, det kræver dog du kan tysk, for hele sitet er mere eller mindre på tysk (og er man uheldig, og trykker det forkerte sted, italiensk, og der ... er jeg sgu virkelig på r*ven)

Held og lykke med oplåsningen :)

Kommentar
Fra : cstravel

Dato : 29-07-04 21:39

Hej Bachy_de
Nu fatter jeg ikke en klap tysk, tænkte på om du måske ville ulejlige dig med at hjlæpe mig med at unlock min 1920.
kan kontaktes på cs@cstravel.dk

Mvh
Casper

Kommentar
Fra : dikas

Dato : 22-01-05 11:26

Hvor kan man helt precis få det PST henne... Hvis du har det eller et link så send det lige til mikkelgra@saknet.dk

Hilsen Mikkel

Kommentar
Fra : Bachy_de

Dato : 22-01-05 14:35

Davs Mikkel,

Du kan hente det på det site jeg tidligere hendviste til, http://www.slavi.org , det eneste det kræver er at du registrerer dig i hans forum, derefter går du ind under downloads og finder motorola afdelingen.

Skulle det det stadig knibe for dig, er du velkommen til at spørge igen, så skal jeg finde programmet direkte til dig :)

/Bachy