/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
HJÆLP!!!
Fra : soerensus
Vist : 330 gange
100 point
Dato : 29-03-04 20:23

hvordan for jeg en masse mennesker til at gå ind på vores basket klubs hjemmeside???

og nu når du alligevel er her så kig lige forbi www.kbbk.dk

hilsen søren

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 29-03-04 20:24

er du ikke smidt ud herfra

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 29-03-04 20:24

klubben har vidst noget at tale med dig om.

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 29-03-04 20:25

Du skal først og fremmest opføre dig ordentligt

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 29-03-04 20:30

Det ender vist med, at det ikke er jeres klub men deres klub, for du er vist ikke så populær i klubben for tiden Søren.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-03-04 20:31

Troede han var aflivet.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-03-04 20:32

Nu er han endda superbruger.
Så kandu må jo vide hvem det er.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 29-03-04 20:33

Det ser jo ud til at være en god klub, så hvorfor prøver du at genere den.
Er du blevet sur på klubben, så fortæl hvad der er i vejen, så det kan diskuteres på en regulær måde.
Emesen.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 29-03-04 20:41

Formanden for klubben har undskyldt på dine vegne for den opførsel du har udvist med at lægge link ind i forskellige spørgsmål. Det eneste du opnår er at irritere folk.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 29-03-04 20:58

Citat
Troede han var aflivet.

Åbenbart ikke, men det kan vi jo hurtigt finde ud af.......... he, he......

"Mord"ex.

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 29-03-04 20:59

Jeg kender en der vil smadre hans tastaur for 100 kr

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 29-03-04 21:01

Jeg kender en der vil og kan smadre hans ansigt gratis.................

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-03-04 21:03

Så så - nu ikke så voldelig....

Hvis han nu bare ville svare - Det KUNNE jo være der var en årsag.

Chancen skal han da have.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 29-03-04 21:05

Nøjjjj, hvor er I allesammen nogle væmmelige store drenge.....

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 29-03-04 21:06

Læg lige mærke til

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-03-04 21:08

Det er da pænt af ham at oprette en hyggetråd

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 29-03-04 21:08

igen..............

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-03-04 21:10

Neeej - den sidste kostede mig 200 bananer - og mig som sparer

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 29-03-04 21:12

igen.....igen.....

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 29-03-04 21:12

igen.....igen.....

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 29-03-04 21:12

igen.....igen.....

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 29-03-04 21:12

igen.....igen.....

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 29-03-04 21:12

igen.....igen.....

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 29-03-04 21:12

igen.....igen.....

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 29-03-04 21:13

UPS, jeg stammer vist

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 29-03-04 21:13

UPS, jeg stammer vist

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 29-03-04 21:13

UPS, jeg stammer vist

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 29-03-04 21:13

UPS, jeg stammer vist

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 29-03-04 21:13

UPS, jeg stammer vist

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 29-03-04 21:13

UPS, jeg stammer vist

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-03-04 21:13

SPAMMER MORDEX

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 29-03-04 21:17

Nej.
Det er STAMMMMMMMER Mordex.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 29-03-04 22:34

Det var da godt så er der da noget at snakke om igen HI Og hvor er ellebye tænk hvis han går glip af denne fantastiske tråd

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-03-04 22:42

Kan være han heller ikke får mails i øjeblikket.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 29-03-04 22:46

No milk today.
Øh - mail today.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 29-03-04 22:50

No milk OK, men der kom en nar!

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 29-03-04 22:51

Mon bjarne sidder med et spejl

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 29-03-04 22:57

Sune du er noget af det mest uforskammede der færdes på Kandu og det værste er at du tror du har ret til at te dig som du vil, måske fordi du sladrer som en anden drengerøv når nogen giver dig igen af samme skuffe dit infantile lallehoved, jeg gider ikke stiltiende at de dine fornærmelser mod alt og alle som du finder for godt.
Ellebye er alt for høflig til at give dig tørt på, men hvis du ikke snart kan nære dig så får du nøjagtig samme slags retur.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 29-03-04 23:12

Du behøver da ikke at tale for Ellebye som jeg syntes ganske godt om men DIG din store nød det er sku altid Dig der starter med at være uforskammet også over for andre end mig hvis vi siger noget andet end du bryder dig om og jeg har advaret dig hvis du ikke tiltaler mig ordentligt så er det det samme fra min side hvad angår Dig så du vil altså gerne hedde Bjarne Dumskalle eller hvad??og Nej jeg skal ikke have nogle til at holde med mig og med hensyn til at sladre så har du vist fat i spejlet igen Du kan bare holde dig fra hvor jeg er hvis du syntes jeg er så slem

Kommentar
Fra : SEPPE

Dato : 29-03-04 23:21

"Jeg er positiv over for de seneste udmeldinger fra Kandu administrationen, der sandsynligvis vil gøre det nemmere at holde en acceptabel tone" - citat BjarneD. Det er da for sjovt det her. To voksne mennesker der skændes på så lavt et plan

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 29-03-04 23:23

Din mangel på intelligens er åbenbar Sune. Du må hellere lave en søgning på det. eller gæt som du plejer.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 29-03-04 23:30

Bjarne bare bliv ved med at udstille dig det er en helt fin forestilling

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 29-03-04 23:32

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 30-03-04 00:23

Jeg er her.
Ser lige 24 timer færdig. så er jeg på igen.
ellebye

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-03-04 00:31

Ok vi venter

Se også lige her
http://www.kandu.dk/dk/tip/7313

Du ved jo hvem formanden var.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-03-04 01:01

Jeg tror aldrig Køge Basket har været så berømt som nu!
Men som du nok kan se på reaktionerne er det lidt som at pisse i bukserene for at holde varmen

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 30-03-04 01:06

Jeg kontakter Kandus administration og beder dem om at tage affære.
Og til dig >søren en opførsel der meget ligner >Sunowich, hvis I da ikke er een og samme person kan du få chancen NU lukke spørgsmålet og ellers forsvinde herfra ellers får det konsekvenser.

>Sunowich, hvad i alverden ønsker du at opnå?, du skriver og opfører dig som Ram, men du bliver ikke ram, og hvis du tror du opnår noget fra ham ved din leflen tager du i den grad fejl. Ram er provokerende og det kender og mange acceptere det, det er du ikke, du er en som du så helt rigtig beskriver dig selv, en der konstant "blamerer" sig selv og heri er din beskrivelse af dig selv helt i overensstemmelsen med sandheden.

ellebye

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-03-04 01:06

Naa
Nu har vi da et navn - hvis det passer.

Og så er han blevet superbruger, men det var vel nødvændigt så rundhåndet han deler ud

Men du har da ret - deres hjemmeside må have haft mange besøgende de sidste 2 dage.

Kommentar
Fra : hansemor

Dato : 30-03-04 01:11

Og så lige suno's en af de gode: www.google.dk
Når nej det var forkert det har jeg ik rigti forstan på.
Ha en go dag.

/hanse

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 30-03-04 01:19

I er eddermanemig ikke til at holde ud
Drengerøve hele bundet*GG*

Frida...

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 30-03-04 01:31

>Frida, heri kan jeg ikke rigtig følge dig, er du personligt involveret i nogle af svarerne??, at det nærmer sig en børnehave kan jeg kun give dig ret i, men hvorfor din reaktion.
For at værne om Køge Basket Klub og formandens dialog til mig, ønsker jeg ikke at gengive teksten, men prøv at sæt dig ind i hans situation, at nogen måske er ude på at ødelægge klubbens ry.
I hvert fald tager han sagen ret alvorlig så meget kan jeg sige.

ellebye

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 30-03-04 01:56

Ellebye for satan.

Er du nu blevet alles vogter og passepåmand?? køb en kubikmeter ståluld, og strik en kakkelovn så du kan holde varmen, uden at du behøver hidse dig op på andres vegne i sager der dybest set ikke rager dig.....

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 30-03-04 02:03

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 30-03-04 02:09

Ram din bonderøv...Har du ikke lige sagt godnat i en anden tråd??
Og sikke en bøvet kommentar at komme med

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 30-03-04 02:14

Øhh - Frida.... har man ikke noget at sige, så kan man da i det mindste holde sin mund

Godnat

Ram

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 30-03-04 02:19

Nå nu er alle tosserne samlet, så må jeg vel også hellere sige g'morgen
Med alt det h'h'h'a'akkkken og gentagelse, så minder det mig om ham den lille dreng, som betuttet går på fortorvet og sparker til en sten.
På det modsatte fortorv er en mand i gang med at klippe hæk.
En stammer kommer forbi drengen og spørger "Du'du ka'ka v'vel ikk'ke si'i'ge m'm'm'ig h'v'v'vad k'k'k'lok'ken er?"
Drengen forbliver tavs, kigger ned i fortorvet og sparker lidt til stenen.
Stammeren gentager hakkende sit spørgsmål... samme reaktion fra drengen, og nu bliver det for meget for stammeren som udbryder "s's'å k'k'an d'd'et også v'v'ære ligemeger d'd'd'in m'm'møjunge.
Manden som klippede hæk på det modsatte fortorv kommer over til drengen efter stammeren er forsvundet, og siger stille til drengen. Hvorfor kunne du ikke hjælpe ham stammeren?
Drengen kigger op og siger "t't't'ror d'd'u jeg v'v'il ha' l'l'ussinger"
Tjahhh! Der kan som sagt være en årsag til alt
Hygge... og g'morgen. Nu vil jeg snart ud og se solen stige op over Nordsøen.
Søren (ej at forveksle med forfatteren til denne streng)

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 30-03-04 02:22

Hej Søren altid hyggeligt at støde på dig, men hej igen -
det er sgu blevet for sent for småpiger

Frida...

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 30-03-04 02:23

Hejsa Frida... selv hygsom at møde - og sov godt

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 30-03-04 02:26

>Frida, det kunne måske tænkes at jeg havde interesser i Køge Basket Klub Ikke??
så det var derfor jeg er engageret i hvad personen er ude på. Den tanke har måske ikke strejfet dig?, samt hvorfor jeg lige tager kontakt til formanden.

ellebye

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 30-03-04 02:28

elle... Frida er måske manden der klippede hæk

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 30-03-04 02:28

Så sent har her aldrig været

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 30-03-04 02:32

du mener vel tidligt Mordex

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 30-03-04 02:34

Nå skal ud og gå rundering samt lige kigge forbi vores "lokale" bager... der er sikker et par lune på pladen
Kan I hygge jer
Søren

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 30-03-04 02:35

For mig er det sent. Det er vist kun dig der er tidlig. ....igen......og igen......og igen....

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 30-03-04 02:36

Mojn´ som i siger ude på landet.........

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 30-03-04 20:05

Jeg kan nu meddele at ovenstående person er slettet fra Kandu.:

Mvh
ellebye

"Den såkaldte bruger er hermed fjernet fra kandu.dk.

Med venlig hilsen

Rasmus Andersen
(Servicemedarbejder)"

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 30-03-04 20:17

Tak ellebye og Rasmus Andersen
Emesen/Eyvind.

Kommentar
Fra : 8x140844

Dato : 01-04-04 19:35

har du linket til den på jubii, google og eniro??

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-04-04 19:39

Kære 8x140844
Du har tydeligvis ikke læst de andre indlæg for så ville du kunne læse, at den pågældende spørger har spammet med opfordring til at besøge den nævnte hjemmeside og nu er fjernet som bruger på Kandu.